eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SubkowyAdaptacja budynku pod potrzeby świetlicy wiejskiej w Wielgłowach, dz. nr 90, obręb Brzuśce

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-05-11

Subkowy: Adaptacja budynku pod potrzeby świetlicy wiejskiej w Wielgłowach, dz. nr 90, obręb Brzuśce
Numer ogłoszenia: 109478 - 2011; data zamieszczenia: 11.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 57028 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Subkowy, ul. Wybickiego 19a, 83-120 Subkowy, woj. pomorskie, tel. 058 5368530, faks 058 5368530.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja budynku pod potrzeby świetlicy wiejskiej w Wielgłowach, dz. nr 90, obręb Brzuśce.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest adaptacja budynku polegająca na zmianie sposobu użytkowania byłego sklepu na świetlicę wiejską. Prace adaptacyjne obejmują wykonanie: - robót rozbiórkowych, - robót murarskich i betoniarskich, - podkładów i posadzek, - stolarki okiennej i drzwiowej, - tynków wewnętrznych i wykładzin ścian, - malowania, - elewacji, - pokrycia dachu, - elementów zewnętrznych i podjazdu dla niepełnosprawnych, - chodnika głównego od ulicy, - instalacji elektrycznej, - instalacji wodociągowej, - instalacji kanalizacyjnej, - instalacji co, - instalacji wewnętrznej, - zewnętrznej instalacji kanalizacyjnej, - instalacji gazowej zewnętrznej i wewnętrznej, - przebudowy zjazdu z drogi wojewódzkiej wg dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik Nr 8 . Wykonawca zobowiązany jest do : 1)wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, 2)sporządzenia dokumentacji odbiorowej, 3) uzyskania pozwolenia na użytkowanie ( we współdziałaniu z Zamawiającym ). Inne elementy związane z realizacją zamówienia: W zakres zamówienia wchodzą wszystkie prace, usługi i materiały konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia . Wszystkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania zamówienia dostarcza Wykonawca. Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art.7 i art.29 ustawy, a mają na celu sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i techniczno - technologicznych Zamawiającego. Materiały i urządzenia użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać cechy jakościowe, techniczne, technologiczne co najmniej takie jakie zostały określone w dokumentacji projektowej oraz muszą posiadać stosowne atesty i certyfikaty. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych, pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technicznego, jakościowego i technologicznego i ich zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej oraz warunkach zawartych w pozwoleniu na budowę.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiotowe zadanie jest objęte dofinansowaniem na podstawie umowy o przyznanie pomocy Nr 00010-6930-UM1130021/10 w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego PROW na lata 2007 - 2013. Umowa została zawarta w dniu 28 maja 2010 r.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usługowo-Produkcyjny JANTAR Sp. z o.o., ul. Gdańska 52, 83-022 Suchy Dąb, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 200000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 138223,91

  • Oferta z najniższą ceną: 138223,91 / Oferta z najwyższą ceną: 203252,55

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.