To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-18
Ogłoszenie nr 109485 - 2017 z dnia 2017-07-18 r.
Żary: Termomodernizacja Gimnazjum nr 3 przy ul. Okrzei 19 w Żarach w systemie zaprojektuj i wybuduj
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 523079-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żary o statusie miejskim, krajowy numer identyfikacyjny
970770540, ul.
pl. Rynek
1-5,
68-200
Żary, państwo
Polska, woj.
lubuskie, tel.
(068) 470 83 13, faks
(068) 470 83 90, e-mail
ewa.nowak@um.zary.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.zary.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja Gimnazjum nr 3 przy ul. Okrzei 19 w Żarach w systemie zaprojektuj i wybuduj
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):WZP.271.1.17.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania zadania inwestycyjnego pn. "Termomodernizacja Gimnazjum nr 3 w Żarach w systemie zaprojektuj i wybuduj", zgodnie z Programem Funkcjonalno - Użytkowym (PFU) opracowanym przez Agencję Rozwoju Regionalnego Spółka Akcyjna przy ul. Sulechowska 1, 65-022 Zielona Góra, Podwykonawcę Centrum Energetyki Odnawialnej Sp. z o.o., ul. Armii Krajowej 51, 66-100 Sulechów, stanowiącym załącznik nr 2 do umowy - Rozdział IV SIWZ. 2. Wykonawca wykona przedmiot umowy na podstawie opracowanej przez Wykonawcę i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej oraz uzyskanego przez Wykonawcę dokumentu formalnoprawnego umożliwiającego wykonanie prac zgodnie wykonaną dokumentacją. Zakres przedmiotu umowy obejmuje również pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych, wynikających z opracowanej dokumentacji projektowej. 2.1. Przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania węzła cieplnego w pomieszczeniu kotłowni i przyłącza do węzła cieplnego. Zakres powyższych prac wykona Energetyka Cieplna Opolszczyzna. 2.2. Zakres rzeczowy został podzielony na dwie (2) części realizacji: 1) Część 1 - opracowanie dokumentacji projektowej. 2) Część 2 - wykonawstwo robót budowlanych oraz nadzór autorski. 2.3. Przedmiot umowy w Części 1 realizowany będzie z podziałem na etapy: Etap I: 1) Wykonanie i przekazanie koncepcji z uwzględnieniem wytycznych Zamawiającego, określonych w PFU. Koncepcja winna być przedłożona w wersji graficznej i opisowej. Koncepcja podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego. Zatwierdzona koncepcja stanowi podstawę do realizacji Etapu II przedmiotu umowy. Etap II: 1) Wykonanie i przekazanie Zamawiającemu 2 kompletów projektu budowlanego. 2) Sporządzenie i złożenie w imieniu Zamawiającego kompletnego wniosku na uzyskanie dokumentu formalnoprawnego umożliwiającego wykonanie prac zgodnie wykonaną dokumentacją. 3) Uzyskanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentu formalnoprawnego umożliwiającego wykonanie prac wraz z 2 kpl. zatwierdzonego projektu budowlanego. 4) Wykonanie i przekazanie Zamawiającemu projektów wykonawczych oraz pozostałych opracowań, o których mowa w PFU. 5) Dokumentację projektową należy wykonać w wersji papierowej w ilościach egz. - zgodnie z PFU. 6) Całość dokumentacji, o której mowa w ust.4 powinna zostać przekazana dodatkowo w wersji elektronicznej na CD (wersje plików: pdf. + skany pełnej dokumentacji formalnoprawnej) - 1 szt. 7) Dokumentacja projektowa wykonana będzie zgodnie z prawem budowlanym, Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2012r. poz. 462 ze zmianami), Polskimi Normami, zasadami wiedzy technicznej. 2.4. Przedmiot umowy w Części 2 obejmuje: 1) Wykonanie pełnego zakresu robót budowlanych wszystkich branż, wynikającego z opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej, o której mowa w § 3 umowy,wraz z niezbędnymi dokumentami odbiorowymi. 2) Pełnienie nadzoru autorskiego przy realizacji robót wykonywanych na podstawie dokumentacji projektowej, o której mowa w § 3 umowy. 3) Przeszkolenie personelu przyszłego użytkownika obiektu w zakresie obsługi i eksploatacji instalacji i urządzeń wbudowanych w obiekcie. 4) Realizacja robót prowadzona będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami, polskimi normami, zasadami wiedzy technicznej, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie, dobrze jakościowo, estetycznie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
71220000-6,
71240000-2,
45200000-9,
45210000-2,
45220000-5,
45223100-7,
45223110-0,
45223200-8,
45231000-5,
45251100-2,
45260000-7,
45261215-4,
45261900-3,
45300000-0,
45310000-3,
45311000-0,
45314320-0,
45315300-1,
45315600-4,
45315700-5,
45320000-6,
45321000-3,
45400000-1,
45410000-4,
45420000-7,
45421100-5,
45450000-6,
45453000-7,
09330000-1,
09331000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1437696.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 1768366.08 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŻAR
- Sukcesywna dostawa odczynników do oznaczeń wirusologicznych i innych badań wraz z dzierżawą analizatora.
- Sukcesywna dostawa testów alergologicznych wraz z dzierżawą wyposażenia do wykonywania testów.
- Żywienie pacjentów Szpitala Na Wyspie Sp. z o.o. w Żarach z siedzibą w Żarach przy ul. Pszennej 2.
- "Budowa oświetlenia drogowego w m. Mirostowice Dolne (2 odcinki)"
- "Cyberbezpieczny samorząd - zakup i montaż sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Żarach"
- "Budowa oświetlenia drogowego w m. Lubomyśl dz. nr 193, 195, 200/2, 214/5, 218/1"
więcej: przetargi w Żarach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.