Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-17
Jaworzno: Wymiana okien.
Numer ogłoszenia: 109515 - 2012; data zamieszczenia: 17.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zespół Obsługi Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Jaworznie , ul. Północna 9b, 43-606 Jaworzno, woj. śląskie, tel. 032 6181800, 6181815, faks 032 6181801.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzopow.jaworzno.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana okien..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Roboty budowlane z zakresu wymiany stolarki okiennej w budynkach: 1) Przedszkola Miejskiego Nr 7 w Jaworznie przy ul. Puszkina 5 - wymiana okien drewnianych na okna z PCV ( 88 m2) wraz z wymianą parapetów zewnętrznych, 2) Przedszkola Miejskiego Nr 26 w Jaworznie przy ul. Towarowej 61 - wymiana okien drewnianych na okna z PCV( 39m2) wraz z wymianą parapetów zewnętrznych, 3) Przedszkola Miejskiego Nr 12 w Jaworznie przy ul. Fredry 16 - wymiana okien drewnianych na okna z PCV( 6m2) wraz z wymianą parapetów zewnętrznych, zgodnie z: a) przedmiarem robót wraz z rysunkami, branży budowlanej, na wymianę drewnianej stolarki okiennej na okna z PCV w Przedszkolu Miejskim Nr 7 w Jaworznie przy ul. Puszkina 5, stanowiącym Załącznik Nr 1do SIWZ, b) przedmiarem robót wraz z rysunkami, branży budowlanej, na wymianę drewnianej stolarki okiennej na okna z PCV w Przedszkolu Miejskim Nr 26 w Jaworznie przy ul. Towarowej 61 , stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ, c) przedmiarem robót wraz z rysunkami branży budowlanej na wymianę drewnianej stolarki okiennej na okna z PCV w Przedszkolu Miejskim Nr 12 w Jaworznie przy ul. Fredry 16, stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ, d) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącą Załącznik Nr 4 do SIWZ. 2. Wszystkie określenia i nazwy materiałów i urządzeń użyte w dokumentacji projektowej nie są wiążące dla Wykonawcy, a służą jedynie do określenia parametrów użytych materiałów i urządzeń. 3. Termin realizacji: - rozpoczęcie robót w dniu zawarcia umowy, - zakończenie robót w terminie do 32 dni od daty rozpoczęcia robót..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, Wykonawcy robót budowlanych, który zostanie wyłoniony do realizacji przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu, do wysokości 50 % wartości zamówienia podstawowego w odniesieniu do Przedszkola Miejskiego Nr 7, Przedszkola Miejskiego Nr 26 i Przedszkola Miejskiego Nr 12.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 32.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1000,00PLN
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na wymianie okien, o wartości minimum 20.000,00 zł brutto.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek, jeżeli będzie dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno -budowlanej, uprawniające do kierowania robotami budowlanymi.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wykonawcy z innych państw członkowskich UE mogą spełnić warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, składając oświadczenie o posiadaniu równoważnych do w/w uprawnień uzyskanych w swoich krajach. 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków; w tym przypadku wykonawca zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Zobowiązanie to winno być przedłożone w oryginale. 3. Dla wykazania przez Wykonawcę dysponowania wiedzą i doświadczeniem podmiotu trzeciego, konieczne jest wskazanie przez Wykonawcę, w odrębnym oświadczeniu, sposobu udziału podmiotu trzeciego w wykonywaniu przedmiotu zamówienia ( np. udział podmiotu trzeciego jako podwykonawca).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie zawartej z Wykonawcą, które mogą dotyczyć: 1.1. terminu wykonania zamówienia w przypadku: 1) wystąpienie różnego rodzaju klęsk żywiołowych, epidemii, operacji wojennych, strajku generalnego oraz złych warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót, 2) wystąpienie przeszkód i utrudnień formalnoprawnych, nie wynikających z przyczyn leżących po stronie zamawiającego lub wykonawcy 1.2. wynagrodzenia umownego, w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT. 2. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzopow.jaworzno.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 43-606 Jaworzno, ul. Pólnocna 9B.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2012 godzina 09:00, miejsce: siedziba zamawiającego, III piętro, pok. 308.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z JAWORZNA
- "Dostawa materiałów niezbędnych w procesie sterylizacji, środków czystościowo-dezynfekujących oraz azotu ciekłego do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie"
- "Dostawa materiałów biurowych, gospodarczych, drobnego sprzętu i wyrobów medycznych, wyposażenia oraz wielorazowych narzędzi chirurgicznych laparoskopowych"
- "Dostawa odczynników do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie - uzupełnienie"
- "Zakup części i akcesoriów do aparatury medycznej do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie"
- "Przebudowa pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Jaworznie przy ul. Ławczanej 12" w ramach zadania inwestycyjnego Adaptacja pomieszczeń w budynku SP 7
- Budowa boiska do streetball-u przy Szkole Podstawowej nr 3 w Jaworznie (JBO) .
więcej: przetargi w Jaworznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Remont stolarki w trzech Urzędach Skarbowych podległych Izbie Administracji Skarbowej w Warszawie
- Termomodernizacja budynku Przedszkola Miejskiego nr 5 w Legionowie
- Wykonanie termomodernizacji budynku Ratusza w Jaworze w ramach zadania inwestycyjnego"Poprawa efektywności energetycznej i redukcji emisji gazów cieplarnianych na obszarze Aglomeracji Wałbrzyskiej(..)
- Modernizacja Szkoły podstawowej w Dąbiu wraz z zagospodarowaniem terenu.
- Rozbudowa i przebudowa Zespołu Edukacyjnego o salę gimnastyczną w miejscowości Żdżary w Gminie Nowe Miasto nad Pilicą
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.