To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-19
Ogłoszenie nr 109516 - 2017 z dnia 2017-07-19 r.
Katowice: Remont sal zajęć, pracowni i klas lekcyjnych z zapleczem oraz remont wewnętrznych stref komunikacyjnych i stref wejściowych (schody, korytarze, drzwi, itd.) w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 7 im. Stanisława Ligonia w Katowicach przy ul. Witosa 23
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 530227-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia prowadzi: Pełnomocnik Zamawiającego: Michał Słota, dyrektor Centrum Usług Wspólnych w Katowicach, działający w imieniu i na rzecz Zamawiającego, na podstawie pełnomocnictwa z dnia 31.01.2017r. dyrektora Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 7 im. Stanisława Ligonia w Katowicach udzielonego w trybie art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn.zm.). Adres do korespondencji: ul. Wita Stwosza 7, 40-040 Katowice
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 7, krajowy numer identyfikacyjny
27657169700000, ul.
ul. Witosa
23,
40-832
Katowice, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
32 254 03 71, faks
32 254 03 71 wew. 40, e-mail
sekretariat@zso7.katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont sal zajęć, pracowni i klas lekcyjnych z zapleczem oraz remont wewnętrznych stref komunikacyjnych i stref wejściowych (schody, korytarze, drzwi, itd.) w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 7 im. Stanisława Ligonia w Katowicach przy ul. Witosa 23
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP/383/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące malowanie sal zajęć nr: 152,154,155,157,211,212,215,217 oraz zapleczy sal zajęć o numerach: 156,157,213,216, wymianę drzwi wejścia na klatkę schodową oraz malowanie klatki schodowej i korytarzy parteru i I piętra w segmencie F, w szczególności: 1. Roboty budowlane- wykończeniowe: o Zeskrobanie farby ze ścian i sufitów, o Uzupełnienie tynku, o Osadzenie kratek, o Wykonanie gładzi na ścianach i suficie, o Malowanie ścian farbą akrylową, o Malowanie ścian farbą lateksową w kolorach pastelowych, o Przygotowanie powierzchni ścian pod malowanie lamperii, o Malowanie farbą olejną: lamperii, parapetów i innych elementów, montaż ( uzupełnienie) listew przypodłogowych w salach, o Docieplenie dylatacji i remont zamknięć dylatacji, o Wykonanie zabezpieczenia na klatkach schodowych tzw "prześwitów przy podestach" deskami z konglomeratu 2. Roboty instalacji elektrycznych: o Wymiana instalacji elektrycznej, o Wymiana lamp oświetleniowych, o Wymiana osprzętu, o Wymiana tablic, o Montaż oświetlenia awaryjnego, o Badanie instalacji. 3. Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe: o Demontaż: o boazerii na słupach i ścianach, o listew przypodłogowych i ściennych, o kratek wentylacyjnych we wszystkich pomieszczeniach, o ławek drewnianych na korytarzach, o wywóz i utylizacja gruzu i materiałów z rozbiórki. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, obejmującej przedmiary robót i specyfikację techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, opisy techniczne i rysunki, stanowiące integralną część niniejszej SIWZ
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45400000-1
Dodatkowe kody CPV:
45300000-0,
45430000-0,
45453000-7,
45442100-8,
45315100-9,
45315600-4,
45262600-7,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT169335.90 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 184000.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Zakup pojazdu typu autobus
- Remont mieszkań (III)/XV/2024
- Usługa przemieszczania /holowania/ pojazdów oraz części pojazdów na koszt Policji dla jednostek Policji garnizonu śląskiego
- Dostawa urządzeń sieciowych
- Dostawa subskrypcji dla systemu VoIP oraz usługa wsparcia
- Świadczenie usług pełnienia dyżurów awaryjnych
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.