To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-05-17
Warszawa: dostawa i instalacja sprzętu komputerowego i dostawa powiększalnika z podziałem na 4 części (wymienione w pkt. II.3)
Numer ogłoszenia: 109529 - 2012; data zamieszczenia: 17.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 34671 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Podstaw Informatyki Polskiej Akademii Nauk, ul. Jana Kazimierza 5, 01-248 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 3800500, faks 22 3800510.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa i instalacja sprzętu komputerowego i dostawa powiększalnika z podziałem na 4 części (wymienione w pkt. II.3).
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawai instalacja sprzętu komputerowego i dostawa powiększalnika z podziałem na 4 części: część I. Dostawa stacji roboczych: zadanie 1 - stacje robocze - szt. 20, zadanie 2 - stacje robocze - szt. 2, zadanie 3 - stacje robocze - szt. 6, zadanie 4 - stacje robocze - szt. 2, zadanie 5 - stacje robocze - szt. 2; część II. Dostawa stacji roboczych - szt. 2; część III. Zainstalowanie stacji roboczych z zadania 1 i zadania 2 części I w konfiguracji chmury obliczeniowej, z wykorzystaniem oprogramowania open source (np. OpenStack) w konfiguracji 1 + 21 część IV. Dostawa powiększalnika.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.40.00 - Stacje robocze 72.26.50.00 - Usługi konfiguracji oprogramowania 33.19.62.00 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: część II zamówienia jest finansowana z projektu badawczego Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego pod nazwą Adaptacyjny system wspomagający rozwiązywanie problemów w oparciu o analizę treści dostępnych żródeł elektronicznych..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa stacji roboczych: zadanie 1 - stacje robocze - szt. 20, zadanie 2 - stacje robocze - szt. 2, zadanie 3 - stacje robocze - szt. 6, zadanie 4 - stacje robocze - szt. 2, zadanie 5 - stacje robocze - szt. 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SPINEL Sp. z o.o., 50-449 Wrocław, ul. Podwale 75, 50-449 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 211382,11 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 299610,78
Oferta z najniższą ceną: 299610,78 / Oferta z najwyższą ceną: 464940,00
Waluta: PLN.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- UNIPOL Serwik Dominik Krzysztof Zakład Projektowania i Zastosowania Informatyki, 00-389 Warszawa, ul. Smulikowskiego 1/2, 00-389 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9756,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15288,90
Oferta z najniższą ceną: 15288,90 / Oferta z najwyższą ceną: 17170,80
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zainstalowanie stacji roboczych z zadania 1 i zadania 2 części 2 w konfiguracji chmury obliczeniowej, z wykorzystaniem oprogramowania open source (np. OpenStack) w konfiguracji 1 + 21.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SPINEL Sp. z o.o., 50-449 Wrocław, ul. Podwale 75, 50-449 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8130,08 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13530,00
Oferta z najniższą ceną: 13530,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13530,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Dostawa powiększalnika
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ALTIX Sp. z o.o., 03-051 Warszawa, ul. Chlubna 88, 03-051 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6504,07 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6895,00
Oferta z najniższą ceną: 6895,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11316,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa, montaż i konfiguracja nowych i demontaż zużytych kamer systemu CCTV, konfiguracja rejestratora na terenie Oddziału OReg w Lublinie
- Rozbudowa DW 740 polegająca na rozbiórce istniejącego przepustu w km 22+300 i budowie nowego obiektu inżynier. wraz z przebudową zjazdu i rozbudową dojazdów w niezbędnym zakresie - nr post. 064/25
- Usługa cateringowa - spotkanie pn. "POLSKO - UKRAIŃSKI DZIEŃ WSPÓLNY REKTORÓW.
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy wykonywaniu wielobranżowych robót budowlanych realizowanych w ramach zadania pn.: "Przebudowa budynku przy ul. Śmiałej 21 w Warszawie na potrzeby prowadzenia dzi
- Dostawa probówek do systemu próżniowego, uchwytów do igieł oraz igieł systemowych.
- Przeglądy roczne i pięcioletnie stanu technicznego budynków
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie i wdrożenie platformy edukacyjnej wraz z dostawą niezbędnej infrastruktury technicznej w ramach przedsięwzięcia pn. Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności
- "Dostawa sprzętu oraz oprogramowania IT oraz wdrożenie systemów i rozwiązań teleinformatycznych (instalacja, konfiguracja i integracja)".
- Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" w Gminie Nowy Dwór.
- Dostawa urządzeń i oprogramowania w ramach projektu- Zwiększenie cyberbezpieczeństwa w Gminie Czemierniki
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do realizacji zadań Projektów pn. Regionalne Centrum Kryzysowe, Social Silver, Centrum Usług Społecznych w Szczecinie oraz na potrzeby MOPR.
- Dostawa i instalacja sprzętu i urządzeń sieciowych oraz agregatu prądotwórczego w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd - Gmina Strzegowo"
więcej: Stacje robocze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.