eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrasnystawDostosowanie klatek schodowych do wymogów dróg ewakuacyjnych w budynku DPS w Krasnymstawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-01

Krasnystaw: Dostosowanie klatek schodowych do wymogów dróg ewakuacyjnych w budynku DPS w Krasnymstawie
Numer ogłoszenia: 109540 - 2014; data zamieszczenia: 01.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej im. bł. Jana Pawła II w Krasnymstawie , ul. Kwiatowa 1, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, tel. 82 576 32 15, faks 82 576 10 84.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpskrasnystaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: powiatowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostosowanie klatek schodowych do wymogów dróg ewakuacyjnych w budynku DPS w Krasnymstawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie istniejących klatek schodowych do wymogów dróg ewakuacyjnych z uwzględnieniem wymagań bezpieczeństwa pożarowego w budynku DPS w Krasnymstawie przy ul. Kwiatowej 1. 1. Zakres prac obejmuje między innymi: 1) roboty rozbiórkowe; CPV 45111100-9 - roboty w zakresie burzenia 2) montaż stolarki okiennej i drzwiowej; CPV 45421100-5 instalowanie drzwi i okien 3) balustrady schodowe; CPV 45421000-4 balustrady ze stali 4) montaż okien oddymiających; CPV 45331000-6 montaż instalacji wentylacyjno-nawiewnej 5) roboty murarskie; CPV 45262500-6 roboty murarskie 6) tynki i okładziny wewnętrzne; CPV 45131000-7 tynki i okładziny wewnętrzne 7) roboty malarskie; CPV 45442100-8 roboty malarskie 8) rusztowania; CPV 45262110-5 wznoszenie rusztowań, CPV 45262120-8 demontaż rusztowań 9) elementy stalowe; CPV 45262000-1 konstrukcje stalowe 2. Szczegółowy zakres i ilości prac oraz materiałów i sprzętu zawiera Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz Projekt Wykonawczy. 3. Załączony do SIWZ Przedmiar Robót stanowi materiał pomocniczy, orientacyjny, który nie może być jedyną podstawą do pełnej (ofertowej) wyceny przedmiotu zamówienia. 4. Zamontowane materiały i urządzenia muszą spełniać wymagania STWiORB i Projektu Wykonawczego oraz posiadać wymagane atesty i certyfikaty, które należy przekazać zamawiającemu. 5. Każdorazowo użyte w dokumentacji projektowej znaki towarowe, nazwy producentów urządzeń i wyrobów, służą określeniu minimalnych parametrów technicznych i jakościowych, cech użytkowych wyrobów i urządzeń, jakim muszą odpowiadać oferowane wyroby i urządzenia. Zamawiający dopuszcza stosowanie wyrobów i urządzeń równoważnych, zaś Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego urządzenia i wyroby spełniają wymagania określone w SIWZ i dokumentacji projektowej. 6. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań technicznych równoważnych do opisanych w SIWZ i dokumentacji projektowej. Wykonawca oferujący rozwiązania równoważne, zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania SIWZ i dokumentacji projektowej. 7. Po uzgodnieniu z Zamawiającym, prace należy prowadzić w taki sposób, aby objęta była nimi tylko jedna klatka schodowa w danym czasie, zaś dwie pozostałe mogły być użytkowane w sposób nie utrudniający nadmiernie funkcjonowania placówki. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.13.10.00 - 45.13.10.00 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.26.21.10 - Demontaż rusztowań 45.26.21.20 - Wznoszenie rusztowań 45.26.20.00 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. 3. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów oraz oświadczenia ( Załącznik nr 4 ), na zasadzie spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. 3. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów oraz oświadczenia ( Załącznik nr 4 ), na zasadzie spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. 3. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów oraz oświadczenia ( Załącznik nr 4 ), na zasadzie spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. 3. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów oraz oświadczenia ( Załącznik nr 4 ), na zasadzie spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. 3. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów oraz oświadczenia ( Załącznik nr 4 ), na zasadzie spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku gdy Wykonawca polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych innych podmiotów, to wówczas Wykonawca zobowiązany jest przedstawić zamawiającemu pisemne zobowiązanie tych podmiotów, na dowód oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres wykonania zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpskrasnystaw.bip.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej im. bł. Jana Pawła II w Krasnymstawie ul. Kwiatowa 1 ; 22-300 Krasnystaw.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2014 godzina 09:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej im. bł. Jana Pawła II w Krasnymstawie-SEKRETARIAT ul. Kwiatowa 1 ; 22-300 Krasnystaw.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.