eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi InowrocławOgrzewanie powietrzem z wykorzystaniem rekuperacji w Sanatorium Uzdrowiskowym Przy Tężni w Inowrocławiu s.p.z.o.z. Wykonanie wentylacji mechanicznej budynku basenowego Sanatorium wraz z rekuperacją.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-07

Inowrocław: Ogrzewanie powietrzem z wykorzystaniem rekuperacji w Sanatorium Uzdrowiskowym Przy Tężni w Inowrocławiu s.p.z.o.z. Wykonanie wentylacji mechanicznej budynku basenowego Sanatorium wraz z rekuperacją.
Numer ogłoszenia: 109567 - 2011; data zamieszczenia: 07.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sanatorium Uzdrowiskowe "Przy Tężni" im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z , ul. Przy Stawku 12, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3552626, faks 052 3552626 w. 339.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przytezni.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ogrzewanie powietrzem z wykorzystaniem rekuperacji w Sanatorium Uzdrowiskowym Przy Tężni w Inowrocławiu s.p.z.o.z. Wykonanie wentylacji mechanicznej budynku basenowego Sanatorium wraz z rekuperacją..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zamówienie obejmuje następujący zakres prac: Uwaga W załączonej dokumentacji technicznej wykonania instalacji wentylacji mechanicznej budynku basenowego Sanatorium wraz z rekuperacją znajduje się również dokumentacja techniczna na przyległy segment zabiegowy. Przy przygotowaniu oferty należy uwzględnić tylko dokumentację obejmującą budynek basenu i przedbasenia tj. szatnie, natryski, salę gimnastyczną, pomieszczenia przed salą gimnastyczną oraz dach. 1.Demontaż istniejącej instalacji wentylacji mechanicznej na całym budynku basenowym (parter, I piętro, II piętro, dach). 2.Montaż nowej instalacji wentylacji mechanicznej wraz z rekuperacją ciepła w pomieszczeniach: a)parteru - pomieszczenia parteru, b)I piętra - pomieszczenie sali basenowej + pomieszczenia szatni, natrysków, sauny. c)II piętra - pomieszczenia sali gimnastycznej + towarzyszące. d)wentylacja dachowa. 3.Montaż central wentylacyjnych w miejscach do tego przeznaczonych zgodnie z projektem technicznym. 4.Wykonanie instalacji sterowniczej i elektrycznej dla całego systemu wentylacji mechanicznej. 5.Uruchomienie technologiczne wykonanej wentylacji mechanicznej. 6.Wykonanie robót budowlanych w pomieszczeniach związanych z montażem instalacji mechanicznej. 7.Uzyskanie i przedłożenie do dnia 11.07.2011r. pozwolenia na użytkowanie kompletnej instalacji wentylacji mechanicznej dla całości kondygnacji tj. parteru, I i II piętra (dotyczy gabinetów zabiegowych i pomieszczeń przynależnych) oraz basenu, wystawionego zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. W skład zakresu robót budowlanych wchodzi: 1.Montaż i uruchomienie czteroosobowej sauny - opcja sucha i parowa. 2.Wykonanie instalacji elektrycznej zgodnie z załączonym przedmiarem. 3.Wyburzenie ścianek działowych, wykonanie niezbędnych otworów dla wszystkich instalacji. 4.Wykonanie instalacji wod-kan z montażem urządzeń sanitarnych. 5.Wykonanie ścianek działowych, tynków, sufitów podwieszanych w pomieszczeniach zgodnie z dokumentacją. 6.Wykonanie posadzek betonowych wraz z ułożeniem terakoty i wykładzin. 7.Ułożenie płytek ściennych w pomieszczeniach natryskowych, szatniach oraz napraw po wykonaniu instalacji. 8.Wykonanie gładzi gipsowych i malowanie pomieszczeń sali basenowej, szatni, natrysków. Wykonanie zabudów kanałów wentylacyjnych w sali gimnastycznej oraz w pomieszczeniach wskazanych w dokumentacji technicznej. 9.Wykonanie zamurowań i tynków na otworach przy prowadzeniu wszystkich instalacji. Do wykonywania robót w tzw. pomieszczeniach mokrych należy stosować materiały mające zastosowanie dla pomieszczeń o zwiększonej odporności na wilgoć i parę (gładzie, farby, kleje, płyty GK itp.) 2.Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z Ustawą z dnia 07 lipca 1994r. - Prawo budowlane i Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 21 sierpnia 2006r. w sprawie określenia wymagań, jakim powinny odpowiadać zakłady i urządzenia lecznictwa uzdrowiskowego. 3.Zobowiązuje się potencjalnych oferentów /po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym bądź pisemnym/ do przeprowadzenia wizji lokalnej obiektów, w których ma być wykonany przedmiot zamówienia, w celu uzyskania wszelkich informacji koniecznych do właściwego przygotowania ofert i zawarcia umowy. Ponadto oferenci zobowiązani są do zapoznania się z dokumentacją techniczną i wykonawczą. Kontakt telefoniczny - Pan Karol Tabaczyński nr tel. 0 507 139 787. 4.Wykonując przedmiot umowy Wykonawca uwzględni fakt, że realizacja przedmiotu umowy odbywała się będzie w trakcie funkcjonowania Sanatorium, które prowadzi całodobową działalność leczniczą. Roboty będą mogły być wykonywane od poniedziałku do soboty w godz. od 7.00 do 20.00. Roboty związane z nadmiernym hałasem ( np. praca młotów, wiertarek) będą mogły być wykonywane w godzinach uzgodnionych wcześniej z Zamawiającym. 5.Oferent obowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu kosztorysu ofertowego /PDF/ w formie papierowej oraz w formie elektronicznej. W/wym. kosztorys ofertowy winien być sporządzony na podstawie przedmiarów i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w programie do tworzenia kosztorysów. 6.Oferent zobowiązany jest dołączyć dekadowy harmonogram robót..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 11.07.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości: 10.000 zł 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Ocena spełniania wwym. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdziale V SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Dokumenty potwierdzające uprawnienia kierownika budowy, kierowników robót branży: instalacyjnej, elektrycznej i budowlanej uprawnienia odpowiednie do wykonywanych robót. 2.Ocena spełniania wwym. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdziale V SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 150 000 zł. 2.Ocena spełniania wwym. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdziale V SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przytezni.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego - Dział Spraw Pracowniczych i Przygotowania Umów..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2011 godzina 08:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Dział Spraw Pracowniczych i Przygotowania Umów..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.