Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-07
Inowrocław: Ogrzewanie powietrzem z wykorzystaniem rekuperacji w Sanatorium Uzdrowiskowym Przy Tężni w Inowrocławiu s.p.z.o.z. Wykonanie wentylacji mechanicznej budynku basenowego Sanatorium wraz z rekuperacją.
Numer ogłoszenia: 109567 - 2011; data zamieszczenia: 07.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sanatorium Uzdrowiskowe "Przy Tężni" im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z , ul. Przy Stawku 12, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3552626, faks 052 3552626 w. 339.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.przytezni.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ogrzewanie powietrzem z wykorzystaniem rekuperacji w Sanatorium Uzdrowiskowym Przy Tężni w Inowrocławiu s.p.z.o.z. Wykonanie wentylacji mechanicznej budynku basenowego Sanatorium wraz z rekuperacją..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zamówienie obejmuje następujący zakres prac: Uwaga W załączonej dokumentacji technicznej wykonania instalacji wentylacji mechanicznej budynku basenowego Sanatorium wraz z rekuperacją znajduje się również dokumentacja techniczna na przyległy segment zabiegowy. Przy przygotowaniu oferty należy uwzględnić tylko dokumentację obejmującą budynek basenu i przedbasenia tj. szatnie, natryski, salę gimnastyczną, pomieszczenia przed salą gimnastyczną oraz dach. 1.Demontaż istniejącej instalacji wentylacji mechanicznej na całym budynku basenowym (parter, I piętro, II piętro, dach). 2.Montaż nowej instalacji wentylacji mechanicznej wraz z rekuperacją ciepła w pomieszczeniach: a)parteru - pomieszczenia parteru, b)I piętra - pomieszczenie sali basenowej + pomieszczenia szatni, natrysków, sauny. c)II piętra - pomieszczenia sali gimnastycznej + towarzyszące. d)wentylacja dachowa. 3.Montaż central wentylacyjnych w miejscach do tego przeznaczonych zgodnie z projektem technicznym. 4.Wykonanie instalacji sterowniczej i elektrycznej dla całego systemu wentylacji mechanicznej. 5.Uruchomienie technologiczne wykonanej wentylacji mechanicznej. 6.Wykonanie robót budowlanych w pomieszczeniach związanych z montażem instalacji mechanicznej. 7.Uzyskanie i przedłożenie do dnia 11.07.2011r. pozwolenia na użytkowanie kompletnej instalacji wentylacji mechanicznej dla całości kondygnacji tj. parteru, I i II piętra (dotyczy gabinetów zabiegowych i pomieszczeń przynależnych) oraz basenu, wystawionego zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. W skład zakresu robót budowlanych wchodzi: 1.Montaż i uruchomienie czteroosobowej sauny - opcja sucha i parowa. 2.Wykonanie instalacji elektrycznej zgodnie z załączonym przedmiarem. 3.Wyburzenie ścianek działowych, wykonanie niezbędnych otworów dla wszystkich instalacji. 4.Wykonanie instalacji wod-kan z montażem urządzeń sanitarnych. 5.Wykonanie ścianek działowych, tynków, sufitów podwieszanych w pomieszczeniach zgodnie z dokumentacją. 6.Wykonanie posadzek betonowych wraz z ułożeniem terakoty i wykładzin. 7.Ułożenie płytek ściennych w pomieszczeniach natryskowych, szatniach oraz napraw po wykonaniu instalacji. 8.Wykonanie gładzi gipsowych i malowanie pomieszczeń sali basenowej, szatni, natrysków. Wykonanie zabudów kanałów wentylacyjnych w sali gimnastycznej oraz w pomieszczeniach wskazanych w dokumentacji technicznej. 9.Wykonanie zamurowań i tynków na otworach przy prowadzeniu wszystkich instalacji. Do wykonywania robót w tzw. pomieszczeniach mokrych należy stosować materiały mające zastosowanie dla pomieszczeń o zwiększonej odporności na wilgoć i parę (gładzie, farby, kleje, płyty GK itp.) 2.Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z Ustawą z dnia 07 lipca 1994r. - Prawo budowlane i Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 21 sierpnia 2006r. w sprawie określenia wymagań, jakim powinny odpowiadać zakłady i urządzenia lecznictwa uzdrowiskowego. 3.Zobowiązuje się potencjalnych oferentów /po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym bądź pisemnym/ do przeprowadzenia wizji lokalnej obiektów, w których ma być wykonany przedmiot zamówienia, w celu uzyskania wszelkich informacji koniecznych do właściwego przygotowania ofert i zawarcia umowy. Ponadto oferenci zobowiązani są do zapoznania się z dokumentacją techniczną i wykonawczą. Kontakt telefoniczny - Pan Karol Tabaczyński nr tel. 0 507 139 787. 4.Wykonując przedmiot umowy Wykonawca uwzględni fakt, że realizacja przedmiotu umowy odbywała się będzie w trakcie funkcjonowania Sanatorium, które prowadzi całodobową działalność leczniczą. Roboty będą mogły być wykonywane od poniedziałku do soboty w godz. od 7.00 do 20.00. Roboty związane z nadmiernym hałasem ( np. praca młotów, wiertarek) będą mogły być wykonywane w godzinach uzgodnionych wcześniej z Zamawiającym. 5.Oferent obowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu kosztorysu ofertowego /PDF/ w formie papierowej oraz w formie elektronicznej. W/wym. kosztorys ofertowy winien być sporządzony na podstawie przedmiarów i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w programie do tworzenia kosztorysów. 6.Oferent zobowiązany jest dołączyć dekadowy harmonogram robót..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 11.07.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości: 10.000 zł 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Ocena spełniania wwym. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdziale V SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Dokumenty potwierdzające uprawnienia kierownika budowy, kierowników robót branży: instalacyjnej, elektrycznej i budowlanej uprawnienia odpowiednie do wykonywanych robót. 2.Ocena spełniania wwym. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdziale V SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 150 000 zł. 2.Ocena spełniania wwym. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdziale V SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przytezni.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego - Dział Spraw Pracowniczych i Przygotowania Umów..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2011 godzina 08:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Dział Spraw Pracowniczych i Przygotowania Umów..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Modernizacja boiska na terenie Szkoły Podstawowej nr 10 im. Jana Kasprowicza przy ul. Przybyszewskiego 119 w Inowrocławiu
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzenia do terapii nerkozastępczej Prismaflex na potrzeby szpitala Wielospecjalistycznego im. dr Ludwika Błażka w Inowrocławiu
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych niezbędnych do wykonania badań wraz z dzierżawą analizatora
- Usługi związane z naprawą, przeglądem i konserwacją urządzeń chłodniczych znajdujących się na wyposażeniu Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu.
- Dostawa materiałów budowlanych branży wod-kan niezbędnych do realizacji zadań inwestycyjnych przez Gminny Zakład Komunalny w Kruśliwcu - etap III
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
- BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ Z MIEJSCOWOŚCI WSCHOWA DO MIEJSCOWOŚCI LGIŃ W OPARCIU O PRZEBIEG DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 305 - ETAP III -HETMANICE- LGIŃ granica województwa
- Przebudowa zbiornika retencyjnego we wsi Leśniowice
- Modernizacja sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 110 przy ul. Bohaterów 41
- Adaptacja II piętra budynku NU-MED na potrzeby Oddziału Onkologii Klinicznej funkcjonującego obecnie w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Wojewódzkim im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.