Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-11
Lublin: Dostawa sprzętu komputerowego, nagłaśniającego oraz audiowizualnego w projekcie: Profesjonalizm w edukacji. Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Artystycznym UMCS realizowanym na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
Numer ogłoszenia: 109570 - 2011; data zamieszczenia: 11.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Centrum Badań Naukowych i Funduszy Zewnętrznych , pl. Marii Curie-Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 537 52 07, faks 81 537 54 61.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umcs.lublin.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego, nagłaśniającego oraz audiowizualnego w projekcie: Profesjonalizm w edukacji. Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Artystycznym UMCS realizowanym na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, nagłaśniającego oraz audiowizualnego w projekcie: Profesjonalizm w edukacji. Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Artystycznym UMCS realizowanym na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie obejmująca: Zadanie 1: dostawa kserokopiarki - 1 sztuka; Zadanie 2: dostawa rzutnika multimedialnego A - 3 sztuki ; Zadanie 3: dostawa rzutnika multimedialnego B- 1 sztuka; Zadanie 4: dostawa ekranu projekcyjnego A- 2 sztuki; Zadanie 5: dostawa ekranu projekcyjnego B - 2 sztuki; Zadanie 6: dostawa telewizora- 2 sztuki; Zadanie 7: dostawa komputera przenośnego (laptop A) - 1 sztuka; Zadanie 8: dostawa komputera przenośnego (laptop B) - 1 sztuka; Zadanie 9: dostawa komputera przenośnego (laptop C) - 3 sztuki ; Zadanie 10: dostawa komputera przenośnego (laptop D) - 1 sztuka; Zadanie 11: drukarki - 1 sztuka ; Zadanie 12: dostawa dyktafonu cyfrowego- 3 sztuki; Zadanie 13: dostawa mikrofonu A- 2 sztuki; Zadanie 14: dostawa mikrofonu B- 2 sztuki; Zadanie 15: dostawa mikrofonu C- 1 sztuki; Zadanie 16: dostawa systemu nagłośnieniowego- 1 komplet; Zadanie 17: dostawa radiomagnetofonu przenośnego- 3 sztuki; Zadanie 18: dostawa kamery- 1 sztuka; Zadanie 19: dostawa aparatu fotograficznego -1 sztuka; Zadanie 20: dostawa keyboardu- 1 sztuka; Zadanie 21: dostawa nagrywarki DVD- 1 sztuka; Zadanie 22: dostawa skanera- 1 sztuka.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 30.12.11.00-5, 30.21.31.00-6, 30.21.61.10-0, 32.32.00.00-2, 38.65.21.00-1, 38.65.34.00-1, 32.32.46.00-6, 32.33.21.00-0, 32.34.00.00-5, 32.34.24.00-6, 32.34.42.80-2, 38.65.16.00-9, 38.65.00.00-6, 37.31.10.00-1, 32.33.15.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 22.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania uprawnień;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: a) Każdy z Wykonawców składających ofertę wspólnie zobligowany jest do złożenia oświadczeń i dokumentów wymienionych w ust. 7.2. SIWZ b) Oświadczenie i dokumenty wymienione w ust. 7.1. SIWZ oraz formularz ofertowy są składane przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. c) Poza dokumentami wymienionymi w ust. 7.5 pkt a) i b) SIWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni załączyć do oferty oryginał pełnomocnictwa celem ustalenia: - Wykonawcy - pełnomocnika uprawnionego do występowania w imieniu grupy wykonawców, - Wykonawców ubiegających się wspólnie o przedmiotowe zamówienie publiczne (wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby). Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Dokument pełnomocnictwa powinien zostać podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Zapisy dotyczące uwag odnośnie formy składanych dokumentów oraz dokumentów wymaganych od Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą stosuje się odpowiednio. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty. Zmiana może dotyczyć sytuacji, gdy model towaru określony w ofercie, a następnie w umowie, przestał być produkowany i jest niedostępny, co będzie potwierdzone stosownym dokumentem. W takiej sytuacji Wykonawca może zaproponować inny model towaru, który musi spełniać warunki określone w SIWZ, za cenę określoną w ofercie i umowie. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany postanowień umowy w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.umcs.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Artystyczny UMCS, Instytut Sztuk Pięknych, Al. Kraśnicka 2B, pok. 7, 20-718 Lublin. Specyfikacja dostępna nieodpłatnie..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Wydział Artystyczny UMCS, Instytut Sztuk Pięknych, Al. Kraśnicka 2B, pok. 7, 20-718 Lublin.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt: Profesjonalizm w edukacji. Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Artystycznym UMCS jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.3 Poprawa jakości kształcenia, Poddziałanie 3.3.2 Efektywny system kształcenia i doskonalenia nauczycieli..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa kserokopiarki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa kserokopiarki - 1 sztuka;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 30.12.11.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa rzutnika multimedialnego A.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa rzutnika multimedialnego A - 3 sztuki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.00.00-2, 38.65.21.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa rzutnika multimedialnego B.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa rzutnika multimedialnego B- 1 sztuka;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.00.00-2, 38.65.21.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa ekranu projekcyjnego A.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa ekranu projekcyjnego A- 2 sztuki;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.00.00-2, 38.65.34.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa ekranu projekcyjnego B.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa ekranu projekcyjnego B - 2 sztuki;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.00.00-2, 38.65.34.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa telewizora.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa telewizora- 2 sztuki;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.00.00-2, 32.32.46.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa komputera przenośnego (laptop A).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa komputera przenośnego (laptop A) - 1 sztuka;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 30.21.31.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa komputera przenośnego (laptop B).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa komputera przenośnego (laptop B) - 1 sztuka;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 30.21.31.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa komputera przenośnego (laptop C).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa komputera przenośnego (laptop C) - 3 sztuki ;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 30.21.31.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa komputera przenośnego (laptop D).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa komputera przenośnego (laptop D) - 1 sztuka;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 30.21.31.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawa drukarki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drukarki- 1 sztuka;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 30.12.11.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dostawa dyktafonu cyfrowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa dyktafonu cyfrowego- 3 sztuki;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.33.21.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Dostawa mikrofonu A.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mikrofonu A- 2 sztuki;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Dostawa mikrofonu B.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mikrofonu B- 2 sztuki;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Dostawa mikrofonu C.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mikrofonu C- 1 sztuki;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Dostawa systemu nagłośnieniowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa systemu nagłośnieniowego- 1 komplet;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.24.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Dostawa radiomagnetofonu przenośnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa radiomagnetofonu przenośnego- 3 sztuki;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.42.80-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Dostawa kamery.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa kamery- 1 sztuka;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.16.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Dostawa aparatu fotograficznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa aparatu fotograficznego -1 sztuka;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Dostawa keyboardu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa keyboardu- 1 sztuka;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.31.10.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Dostawa nagrywarki DVD.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa nagrywarki DVD- 1 sztuka;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.33.15.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Dostawa skanera.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa skanera- 1 sztuka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.61.10-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Prowadzenie stołówki szkolnej poprzez świadczenie usług żywieniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 18 im. Macieja Rataja w Lublinie
- Usługa nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Rozbudowa i przebudowa budynku siedziby LUCS i Oddziału Celnego w Lublinie przy ul. Energetyków 20-22 - zaprojektuj i wybuduj
- Remont pokoi na 14 piętrze Rektoratu UMCS w Lublinie
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tuszy , tonerów, bębnów i pojemników na zużyty toner do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby GDDKiA Oddział w Lublinie.
- Dostawa produktów farmaceutycznych, leków weterynaryjnych, szczepionek dla medycyny weterynaryjnej, kateterów, suplementów diety, karmy dla zwierząt oraz leków farmacji ludzkiej.
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla Szkół - II części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego.
- Remont fortepianu Steinway&Sons nr 424 971
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i materiałów dydaktycznych do pracowni szkolnych szkół objętych wsparciem w ramach projektu "Efektywne szkolnictwo zawodowe w powiecie grójeckim"
- "Dostawa projektora ultra krótkoogniskowego oraz ekranu projekcyjnego na Wydział Humanistyczny Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie"
- Dostawa sprzętu komputerowego, urządzenia wielofunkcyjnego i drukarki 3D.
więcej: Fotokopiarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.