eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraUtrzymanie czystości w ciągach dróg wojewódzkich na terenach miejskich na obszarze działania RDW Kożuchów - droga wojewódzka nr 289 odc. granica państwa - Zasieki w km 0+000 - 4+508 i odc. Jeziory Wysokie - Brody w km 12+094 - 13+802 wraz z wykaszaniem tr

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-26

Zielona Góra: Utrzymanie czystości w ciągach dróg wojewódzkich na terenach miejskich na obszarze działania RDW Kożuchów - droga wojewódzka nr 289 odc. granica państwa - Zasieki w km 0+000 - 4+508 i odc. Jeziory Wysokie - Brody w km 12+094 - 13+802 wraz z wykaszaniem traw z poboczy
Numer ogłoszenia: 109583 - 2008; data zamieszczenia: 26.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze, Al. Niepodległości 32, 65-042 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3280300, fax 068 3280332.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.zgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości w ciągach dróg wojewódzkich na terenach miejskich na obszarze działania RDW Kożuchów - droga wojewódzka nr 289 odc. granica państwa - Zasieki w km 0+000 - 4+508 i odc. Jeziory Wysokie - Brody w km 12+094 - 13+802 wraz z wykaszaniem traw z poboczy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: 1) Utrzymanie w ciągłej czystości nawierzchni w pasie o szerokości min. 1 m od krawężnika i ścieku poprzez zamiatanie mechaniczne w ilości: - ściek+kraw. - 6894,0 m² - krawężnik - 4460,4 m², 2)Utrzymanie w ciągłej czystości chodnika z polbruku - 10565,40 m² poprzez zamiatanie i odchwaszczanie, 3)Utrzymanie czystości w pasie zieleni i obrębie drzew przydrożnych na odc. nawierzchni kostkowej poprzez wygrabienie liści, trawy oraz usuwanie połamanych, zbyt nisko zwisających gałęzi i odrostów przy pniach drzew, - str. l km 3+775 ÷ 4+508 x śr. szer. 2,5 m - 1602,1 m² - str. p km 3+773 ÷ 4+486 x śr. szer. 2,1 m - 1497,3 m², 4)Utrzymanie w ciągłej czystości pasa drogowego drogi woj. nr 289 poprzez usuwanie papierów, puszek, butelek, liści i innych zanieczyszczeń km 0+000÷4+508 i 12+094÷13+802, 5)Utrzymanie w czystości osadników studzienek kanalizacji deszczowej poprzez oczyszczenie osadników z piasku, liści i innych zanieczyszczeń, -wpusty ściekowe w krawężniku - 29 szt. -wpusty ściekowe w nawierzchni jezdni - 122 szt. -wpusty ściekowe w naw. jezdni most - 10 szt. -wpusty ściekowe w naw. jezdni parking - 5 szt. Wywóz i utylizację wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości. 6)Wykaszanie traw i chwastów z pobocza (273,71 ar) oraz na skarpach i przeciwskarpach (161,18 ar) : Przez wykaszanie należy rozumieć czterokrotne mechaniczne koszenie kosiarką bijakową traw i chwastów z poboczy wraz ze skarpami i przeciwskarpami, a także ręczne wykaszanie przy pachołkach hektometrowych, znakach pionowych, drzewach oraz w obrębie barier drogowych) w ciągu drogi wojewódzkiej nr 289 - 1739,56 ar. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania określone zostały w Rozdziale III. Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiących nie więcej niż 10% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.20.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane Kod CPV wg słownika 2008: 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki określone w art.22 ust.1w następujący sposób : A.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają decyzję w sprawie transportu odpadów wydaną przez właściwy organ W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunek posiadania decyzji musi spełniać przynajmniej jeden z uczestników. B. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy¬konania zamówienia; a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługi odpowiadające* swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie; * przez usługę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia należy rozumieć usługę utrzymania w ciągłej czystości nawierzchni ulic na kwotę min. 70% wartości ceny ofertowej brutto Wykonawcy Dopuszcza się sumowanie usług wykonanych w ciągu 3 lat celem uzyskania wymaganego warunku kwotowego. b) posiadają względnie mają dostęp do następującego sprzętu niezbędnego do realizacji zadania tj.: 1) zamiatarka mechaniczna samobieżna - min. 1 szt. 2) kosiarka bijakowa z łamanym ramieniem - min.1 szt. 3) kosiarka żyłkowa, spalinowa lub elektryczna do koszenia w miejscach niedostępnych - min. 1 szt. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunek sprzętu można spełniać łącznie. c) wykażą, że dysponują personelem w ilości osób gwarantującej realizację zamówienia: - (min. 3 osoby) do sprzątania ręcznego - wskażą osobę odpowiedzialną za realizację zamówienia W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunek personelu można spełniać łącznie. C. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; -przedłożą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą, niż wartość ceny ofertowej brutto wykonawcy. W przypadku ofert składanych wspólnie, wszyscy partnerzy muszą spełniać warunek sytuacji ekonomiczno - finansowej, tj. przedłożyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia o.c. Dopuszcza się sumowanie wartości polis poszczególnych uczestników składających ofertę celem uzyskania wartości ofertowej brutto. D. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych; E.wyrażą zgodę na realizację faktur w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury; Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania Dokonanie oceny spełniania warunków odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów wyszczególnionych w pkt. 6 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp zamawiający żąda następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez wykonawcę za zgodność z oryginałem: 1) Koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym zwanym dalej - zamówieniem tj.: - wykonawca musi posiadać decyzję w sprawie transportu odpadów wydaną przez właściwy organ W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunek posiadania decyzji musi spełniać przynajmniej jeden z uczestników. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub potwierdzony przez organ wydający w danym terminie; 3) Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio , że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 punkt 4-8 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.2,3,5 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: A) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości: B) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. C) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; D)Pkt. 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą , w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy. 2.Dokumenty, o których mowa w ust .j.w. .A,C,D, powinny być wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt.B powinien być wystawiony nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2-5 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ważność dokumentów zgodnie z opisem j.w. Celem potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy¬konania zamówienia zamawiający żąda następujących dokumentów: 6) Wykazu wykonanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługi odpowiadające* swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie; (zał. nr 3) * przez usługę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia należy rozumieć usługę utrzymania w ciągłej czystości nawierzchni ulic na kwotę min. 70% wartości ceny ofertowej brutto Wykonawcy Dopuszcza się sumowanie usług wykonanych w ciągu 3 lat celem uzyskania wymaganego warunku kwotowego. 7) Wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca; (zał. nr 2) W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunek sprzętu można spełniać łącznie. 8) Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zał. nr 4 ); - wykażą, że dysponują personelem w ilości osób gwarantującej realizację zamówienia (min. 3 osoby) do sprzątania ręcznego - wskażą osobę odpowiedzialną za realizację zamówienia W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 9) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą, niż wartość ceny ofertowej brutto wykonawcy. W przypadku ofert składanych wspólnie, wszyscy partnerzy muszą spełniać warunek sytuacji ekonomiczno - finansowej, tj. przedłożyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia o.c. Dopuszcza się sumowanie wartości polis poszczególnych uczestników składających ofertę celem uzyskania wartości ofertowej brutto. Celem potwierdzenia ,że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych; 10) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 1) Oferta oprócz w/w dokumentów ma zawierać: 11) Formularz oferty (Rozdział II); Wypełnić druk Formularz oferty. Ofertę należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego; 12) Zobowiązanie do współpracy (zał. nr 5) 13) Wykaz prac, które wykonawca powierzy podwykonawcom (zał. nr 6) 14) Wypełniony formularz cenowy (Rozdział IV); Wypełnić kosztorys ofertowy - formularz cenowy. Kosztorys ofertowy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego. Sporządzenie kosztorysu w innej formie spowoduje odrzucenie oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdw.zgora.pl (bezpłatnie)

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego-zapłata w kasie 20 zł, lub po jej uprzedniej wpłacie na konto zamawiającego nr 71 1090 1535 0000 0001 0620 5700.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2008 godzina 12:00, miejsce: siedziba zamawiającego, pokój nr 5.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.