Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-28
Kościerzyna: Wykonanie budynku gospodarczego na działce 121/12 w Łubianie, gmina Kościerzyna.
Numer ogłoszenia: 10958 - 2009; data zamieszczenia: 28.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Komunalny Gminy Kościerzyna , Stare Nadleśnictwo 5, 83-400 Kościerzyna, woj. pomorskie, tel. 058 6866342, faks 058 6866960.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie budynku gospodarczego na działce 121/12 w Łubianie, gmina Kościerzyna..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Budynku gospodarczego na działce 121/12 o wymiarach 5,90 x 8,90 (pod klucz) w Łubianie, gmina Kościerzyna. 2. Zakres robót obejmuje: Roboty ziemne i fundamenty, izolacje, ściany parteru, ocieplenie ścian, tynki, malowanie i roboty wykończeniowe podkłady i posadzki, konstrukcja dachu z pokryciem stolarka drzwiowa i okienna dostawa i montaż pieca c.o. 3. Szczegółowy zakres robót określony został w załączonym do specyfikacji przedmiarze robót stanowiącym dodatek nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie wymaga sie wpłaty wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W prowadzonym postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający uzna, iż powyższe warunki zostały spełnione, jeżeli Wykonawca: 1.1. Wykaże, iż w ciągu ostatnich 2 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał co najmniej 2 roboty budowlane o zakresie zbliżonym do niniejszego zamówienia. 1.2. Wskaże osobę przewidzianą do realizacji przedmiotu zamówienia posiadającą uprawnienia wykonawcze do prowadzenia tego typu robót. 1.3. Oświadczy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp 1.4. Udzieli 3 letniej gwarancji na wykonane roboty. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych wraz z ofertą wg zasady spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający pod rygorem wykluczenia wykonawcy wymaga złożenia właściwie sporządzonej oferty oraz załączenia do oferty następujących dokumentów: A. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 2 do oferty B. Wykaz robót sporządzony wg wzoru - załącznik nr 4 do oferty C. Wykaz osób przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia posiadających uprawnienia wykonawcze do prowadzenia tego typu robót. W załączeniu uprawnienia, aktualne zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - załącznik nr 3 do oferty D. Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp - załącznik nr 1 do oferty. E. Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie załączonego do specyfikacji przedmiaru robót (dodatek nr 6 do siwz), z którego wynika oferowana cena ofertowa - załącznik nr 5 do oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.koscierzyna.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Komunalny Gminy Kościerzyna, Stare Nadleśnictwo 5, 83-400 Kościerzyna,
Sekretariat pok. nr 3.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Zakład Komunalny Gminy Kościerzyna, Stare Nadleśnictwo 5, 83-400 Kościerzyna, Sekretariat pok. nr 3.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KOŚCIERZYNY
- Wykonanie wymiany kotłów centralnego ogrzewania w sześciu obiektach budowlanych należących do Nadleśnictwa Kościerzyna
- Konserwacja nawierzchni dróg gruntowych w granicach administracyjnych miasta Kościerzyna
- DZP/41/24 DEMONTAŻ ISTNIEJĄCYCH ORAZ MONTAŻ NOWYCH DRZWI PRZECIWPOŻAROWYCH ORAZ DYMOSZCZELNYCH (20 SZT.)
- DZP/42/24 DEMONTAŻ ISTNIEJĄCYCH ORAZ MONTAŻ NOWYCH DRZWI PRZECIWPOŻAROWYCH ORAZ DYMOSZCZELNYCH (40 SZT.)
- DZP/34/24 DOSTAWA MATERIAŁÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
więcej: przetargi w Kościerzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w Cieninie Kościelny
- Modernizacja instalacji przeciwpożarowej klatki schodowej w skrzydle południowym w dawnym Pałacu Karola Poznańskiego
- Rozbudowa remizy strażackiej w Wygnańczycach.
- "Budowa obiektu budowlanego o konstrukcji kontenerowej w miejscowości Sławno"
- Remont lokalu nr 1 w budynku mieszkalnym - leśniczówce Barłomino
- Remont budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej w Radomsku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.