eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SieradzPełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Przebudowa i zagospodarowanie ulicOgrodowej, Krótkiej, Dominikańskiej, Sukienniczej, Szewskiej, Rybnej, części ul. Zamkowej w Sieradzu wraz z infrastrukturą

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-04-06

Sieradz: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Przebudowa i zagospodarowanie ulic: Ogrodowej, Krótkiej, Dominikańskiej, Sukienniczej, Szewskiej, Rybnej, części ul. Zamkowej w Sieradzu wraz z infrastrukturą
Numer ogłoszenia: 109596 - 2012; data zamieszczenia: 06.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 58500 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Sieradz, pl. Wojewódzki 1, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. (043) 8266165, faks 043 822-30-05.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Przebudowa i zagospodarowanie ulic: Ogrodowej, Krótkiej, Dominikańskiej, Sukienniczej, Szewskiej, Rybnej, części ul. Zamkowej w Sieradzu wraz z infrastrukturą.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zadanie, nad którym pełniony będzie nadzór inwestorski zawierają następujące elementy: Element 1 - Ulica Ogrodowa i ulica Krótka Przebudowa jezdni, chodników (nawierzchnia z kostki granitowej i z płyt granitowych). Wykonanie odwodnienia ulic (powierzchniowo i poprzez wpusty uliczne do istniejącej sieci deszczowej). Budowa i przebudowa oświetlenia ulicznego. Wykonanie obiektów małej architektury, montaż wyposażenie ulicznego. Element 2 - Ulica Dominikańska Przebudowa jezdni, chodników (nawierzchnia z kostki granitowej i z płyt granitowych). Wykonanie odwodnienia ulic (powierzchniowo i poprzez wpusty uliczne do istniejącej sieci deszczowej). Budowa i przebudowa oświetlenia ulicznego. Wykonanie obiektów małej architektury, zieleni, montaż wyposażenie ulicznego. Element 3 - Ulica Sukiennicza Przebudowa jezdni (nawierzchnia bitumiczna), chodników (nawierzchnia z kostki granitowej i z płyt granitowych). Wykonanie odwodnienia ulic (powierzchniowo i poprzez wpusty uliczne do istniejącej i projektowanej sieci deszczowej). Wykonanie odcinka sieci kanalizacji sanitarnej. Budowa oświetlenia ulicznego. Przebudowa przyłączy do sieci elektroenergetycznej nN. Wykonanie kanalizacji teletechnicznej. Wykonanie obiektów małej architektury, montaż wyposażenie ulicznego. Element 4 - Ulica Szewska Przebudowa jezdni (nawierzchnia bitumiczna i z kostki granitowej), chodników (nawierzchnia z kostki granitowej i z płyt granitowych). Wykonanie odwodnienia ulic (powierzchniowo i poprzez wpusty uliczne do istniejącej i projektowanej sieci deszczowej). Wykonanie odcinka sieci kanalizacji sanitarnej. Budowa i przebudowa oświetlenia ulicznego. Przebudowa przyłączy do sieci elektroenergetycznej nN. Wykonanie kanalizacji teletechnicznej. Wykonanie obiektów małej architektury, montaż wyposażenie ulicznego. Element 5 - Ulica Rybna Przebudowa jezdni (nawierzchnia bitumiczna), chodników (nawierzchnia z kostki granitowej i z płyt granitowych). Wykonanie odwodnienia ulic (powierzchniowo i poprzez wpusty uliczne do projektowanej sieci deszczowej). Budowa oświetlenia ulicznego. Przebudowa przyłączy do sieci elektroenergetycznej nN. Wykonanie kanalizacji teletechnicznej. Wykonanie obiektów małej architektury, montaż wyposażenie ulicznego. Element 6 - Ulica Zamkowa wraz z parkingiem Przebudowa jezdni (nawierzchnia bitumiczna i z kostki granitowej), chodników (nawierzchnia z kostki granitowej i z płyt granitowych). Budowa parkingu (nawierzchnia z kostki betonowej). Wykonanie odwodnienia ulic (powierzchniowo i poprzez wpusty uliczne do istniejącej sieci deszczowej). Budowa oświetlenia ulicznego. Przebudowa przyłącza do sieci elektroenergetycznej nN. Wykonanie kanalizacji teletechnicznej. Wykonanie bramy miejskiej, obiektów małej architektury, zieleni, montaż wyposażenie ulicznego. 2.Zamówienie obejmuje usługę polegającą na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru budowlanego nad robotami budowlanymi obejmującymi następujące branże: - drogową, - instalacyjną w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacyjną w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - telekomunikacyjną. 3. W ramach zamówienia należy sprawować: funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi i pracami określonymi w dokumentacji projektowej. Szczegółowy opis zamówienia stanowi dokumentacja przetargowa składająca się z projektu budowlanego i wykonawczego, projektów organizacji ruchu, STWiORB oraz dokumentacji określającej zasady postępowania przetargowego. 4. Do podstawowych obowiązków i uprawnień inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo Budowlane (Dz.U. z 2010r. nr 243 poz.1623 z późniejszymi zmianami) należy: - reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej z realizacji z dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, - sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych materiałów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, - sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowego obiektu budowlanego i przekazanie go do użytkowania, - potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy, - wydawanie kierownikowi budowy (robót) poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób i badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, - żądanie od kierownika budowy (robót) dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. 5. Inspektor nadzoru inwestorskiego zobowiązany jest również do: - uczestnictwa w komisyjnych naradach technicznych dotyczących inwestycji, - weryfikacji faktur Wykonawcy oraz dokumentów załączonych do rozliczeń realizowanych robót, - przeprowadzenia pełnego rozliczenia finansowego nadzorowanej inwestycji, - bieżącego informowania Zamawiającego o przebiegu i postępie robót, - uczestnictwa w przeglądach gwarancyjnych inwestycji do czasu upływu gwarancji.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.13.00 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Projektowo-Usługowy BUDMAG Małgorzata Bednarczyk, Grabowiec 32D, 98-200 Sieradz, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 69361,81 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 38696,93

  • Oferta z najniższą ceną: 38696,93 / Oferta z najwyższą ceną: 82922,02

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.