Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-07
Wrocław: Konserwacja wałów p.powodziowych w zlewni rz. Odry,
pow. Wrocław, Góra, Oława, Środa Śl., Wołów, Trzebnica
Numer ogłoszenia: 109623 - 2011; data zamieszczenia: 07.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu , al. J. Matejki 5, 50-333 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3226681 do 83, faks 071 3227929.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzmiuw.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja wałów p.powodziowych w zlewni rz. Odry, pow. Wrocław, Góra, Oława, Środa Śl., Wołów, Trzebnica.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest konserwacja wałów p.powodziowych w zlewni rz. Odry na łącznej dł. 241,287 km i rzek na dł. 6,9 km.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wysokość wadium: Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 1. Dla zadania w części a) 10 000,00 zł ( słownie: dziesięć tysięcy złotych) 2. Dla zadań w części b), c), d), e), f): 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) - na każdą część osobno Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia wadium należy wpłacić osobno na każdą część. Miejsce i sposób wniesienia wadium. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BZ WBK SA I OWrocław Nr 09 1090 2398 0000 0001 0118 0508 Na przelewie należy umieścić odpowiednio informację : Wadium - nazwa zadania ( dla każdej części osobno)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na zadanie w części a), b), d): Zamawiający uzna, ze Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 1 usługę polegającą na wykonaniu konserwacji (wykoszeniu z wygrabieniem lub rozdrobnieniem porostu) wałów p.powodziowych lub innych powierzchni posiadających skarpy na dł. min. 25 km lub o powierzchni min 25 ha (usługi nie sumują się). Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia warunek zostanie spełniony o ile Wykonawca wykaże, że wykonał min. 1 usługę o charakterze określonym powyżej na dł. min. 25 km lub powierzchni min. 25 ha. W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na tylko na zadanie w części c), e), f): Zamawiający uzna, ze Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 1 usługę polegającą na wykonaniu konserwacji (wykoszeniu z wygrabieniem lub rozdrobnieniem porostu) wałów p.powodziowych lub innych powierzchni posiadających skarpy na dł. min. 15 km lub o powierzchni min 15 ha (usługi nie sumują się). Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia (dot. zadania w części c), e), f)) warunek zostanie spełniony o ile Wykonawca wykaże, że wykonał min. 1 usługę o charakterze określonym powyżej na dł. min. 15 km lub powierzchni min. 15 ha. Jeżeli Wykonawca składa ofertę np. na zadanie w części a) i w części c) warunek zostanie spełniony o ile Wykonawca wykaże, że wykonał min. 1 usługę o charakterze określonym powyżej na dł. min. 25 km lub powierzchni min. 25 ha.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować sprzętem przystosowanym do pracy na skarpie tj.: min. 1 kosiarki spalinowej samobieżnej lub zawieszonej na ciągniku z osprzętem umożliwiającym rozdrobnienie pokosu lub z osprzętem bez rozdrobnienia pokosu. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów (sprzętu) na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dotyczy zamówienia w części a) Zamawiający uzna warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować min. jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającą doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia Przez doświadczenie i wykształcenie Zamawiający rozumie, że osoba którą dysponuje wykonawca posiada wykształcenie rolnicze lub ogrodnicze i doświadczenie w wykonywaniu prac związanych z zabiegami agrotechnicznymi dla poprawy zadarnienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku, jeżeli Wykonawcy będą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, to muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
dotyczy zamówienia w części a) Strony mogą zmienić istotne postanowienia zawartej umowy, w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następujących przypadkach: 1) zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany jest skutkiem zmiany przepisów prawa lub wystąpienia okoliczności o których mowa w § 8 ust. 6 umowy 2) zmiany terminu realizacji prac (zawartego w harmonogramie wykonania prac i Wytycznych wykonania i odbioru prac w zakresie całorocznego utrzymania wałów p.powodziowych) w przypadku: a. wystąpienia okoliczności uniemożliwiających realizację prac we wcześniej ustalonym terminie powodujących konieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, między innymi: - wstrzymanie prac przez Zamawiającego; - inne spowodowane obiektywnymi zdarzeniami niezależnymi od woli stron; b. wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, w tym wynikających z tzw. siły wyższej (np. powodzie, huragany, gwałtowne burze) uniemożliwiających realizację prac. Wstrzymanie prac z tego powodu musi być potwierdzone na piśmie i zaakceptowane przez osobę nadzorującą ze strony Zamawiającego; 3) zmiany wynagrodzenia (ceny): a. zmiana stawki podatku Vat b. wystąpienia okoliczności o których mowa w § 8 ust. 6 umowy; dotyczy zadania w części b), c), d), e), f) Strony mogą zmienić istotne postanowienia zawartej umowy, w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następujących przypadkach: 1) zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany jest skutkiem zmiany przepisów prawa lub wystąpienia okoliczności o których mowa w § 8 ust. 6 umowy; 2) zmiany terminu realizacji prac w przypadku: a. wystąpienia okoliczności uniemożliwiających realizację prac we wcześniej ustalonym terminie powodujących konieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, między innymi: - wstrzymanie prac przez Zamawiającego; - inne spowodowane obiektywnymi zdarzeniami niezależnymi od woli stron; b. wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, w tym wynikających z tzw. siły wyższej (np. powodzie, huragany, gwałtowne burze) uniemożliwiających realizację prac. Wstrzymanie prac z tego powodu musi być potwierdzone na piśmie i zaakceptowane przez osobę nadzorującą ze strony Zamawiającego; 3) zmiany wynagrodzenia (ceny): a. zmiana stawki podatku Vat. b. wystąpienia okoliczności o których mowa w § 8 ust. 6 umowy;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzmiuw.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu
biuro ul. Kruszwicka 26-28, 53-652 Wrocław.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2011 godzina 09:00, miejsce: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu al. Jana Matejki 5 (sekretariat), 50-333 Wrocław.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Utrzymanie wałów p.powodziowych rz. Odry, Bystrzycy, Widawy, m. Wrocław.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - wykoszenie porostów ze skarp i korony wałów p.powodziowych na dł. 47,662 km, - wygrabienie wykoszonych porostów lub rozdrobnienie pokosu z rozrzuceniem na korpusie wału, - wywóz wygrabionych porostów, - cięcia pielęgnacyjne drzew, usuwanie drobnych uszkodzeń wałów, - nawożenie wałów, uzupełnianie darni..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Konserwacja wałów p.powodziowych rz. Odry i polderowych rz. Odry i Oławy, gm. Czernica, m. Wrocław, gm. Siechnice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obiekty: Wały p.powodziowe rz. Odry, gm. Czernica: - wykoszenie porostów ze skarp i korony wałów p.powodziowych na dł. 11,026 km, - wygrabienie wykoszonych porostów lub rozdrobnienie pokosu z rozrzuceniem na korpusie wału, - usunięcie wszystkich samosiewów drzew i krzewów z wałów p.powodziowych, - usuwanie drobnych uszkodzeń w korpusach wału, - oczyszczenie terenu. Wały polderowe rz. Odry i Oławy, m. Wrocław, gm. Siechnice: - wykoszenie porostów z korpusów wałów p.powodziowych na dł. 40,451 km wraz z 1 metrowym pasem wzdłuż stopy odwodnej i odpowietrznej, - wygrabienie wykoszonych porostów lub rozdrobnienie pokosu z rozrzuceniem na korpusie wału, - usunięcie wszystkich samosiewów drzew i krzewów z wałów p.powodziowych, - usuwanie drobnych uszkodzeń w korpusach wału, - oczyszczenie terenu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Konserwacja wałów p.powodziowych rz. Odry, gm. Niechlów, Jemielno.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - wykoszenie porostów ze skarp i korony wałów p.powodziowych na dł. 32,100 km, - wygrabienie wykoszonych porostów lub rozdrobnienie pokosu z rozrzuceniem na korpusie wału..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Konserwacja wałów p.powodziowych rz. Odry, Lichawy i Otocznicy, gm. Oława, Jelcz-Laskowice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - wykoszenie porostów ze skarp i korony wałów p.powodziowych na dł. 49,041 km, - wygrabienie wykoszonych porostów lub rozdrobnienie pokosu z rozrzuceniem na korpusie wału, - usunięcie zakrzaczeń, - oczyszczenie terenu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Konserwacja wałów p.powodziowych rz. Odry i Średzkiej Wody, gm. Malczyce, Środa Śl., Miękinia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wały p.powodziowe rz. Odry, gm. Malczyce, Środa Śl., Miękinia: - wykoszenie porostów ze skarp i korony wałów p.powodziowych na dł. 27,712 km wraz z 1 metrowym pasem od strony skarpy odpowietrznej, - wygrabienie wykoszonych porostów i złożenie w pasy lub rozdrobnienie pokosu z rozrzuceniem na korpusie wału. Wały p.powodziowe rz. Średzka Woda, gm. Malczyce, Środa Śl.: - wykoszenie porostów ze skarp i korony wałów p.powodziowych na dł. 5,585 km, - wygrabienie wykoszonych porostów i złożenie w pasy lub rozdrobnienie pokosu z rozrzuceniem na korpusie wału..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Konserwacja wałów p.powodziowych rz. Odry oraz Jezierzycy i Juszki wraz z konserwacją rzeki, gm. Oborniki Śl., Brzeg Dolny, Wińsko, Wołów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wały p.powodziowe rz. Odry, gm. Oborniki Śl.: - wykoszenie porostów ze skarp i korony wałów p.powodziowych na dł. 7,91 km, wraz z 1 metrowym pasem wzdłuż stopy odwodnej i odpowietrznej, - wygrabienie wykoszonych porostów lub rozdrobnienie pokosu z rozrzuceniem na korpusie wału. Wały p.powodziowe rz. Odry, gm. Brzeg Dolny, Wińsko: - wykoszenie porostów ze skarp i korony wału p.powodziowego na dł. 6,25 km, - wygrabienie wykoszonych porostów lub rozdrobnienie pokosu z rozrzuceniem na korpusie wału. Wały p.powodziowe rz. Jezierzycy i rz. Jezierzyca, gm. Wińsko - wykoszenie porostów ze skarp i korony wału p.powodziowego na dł. 10,45 km, - wygrabienie wykoszonych porostów lub rozdrobnienie pokosu z rozrzuceniem na korpusie wału, - oczyszczenie terenu, - wykoszenie porostów ze skarp i dna cieku na dł. 4,8 km wraz z wygrabieniem, odmulenie cieku wraz z rozplantowaniem namułu. Wały p.powodziowe rz. Juszki i rz. Juszka, gm. Wołów: - wykoszenie porostów ze skarp i korony wałów p.powodziowych oraz międzywala na dł. 3,1 km, - wygrabienie wykoszonych porostów lub rozdrobnienie pokosu z rozrzuceniem na korpusie wału. - wywiezieniem pozostałości, - wykoszenie porostów ze skarp i dna cieku na dł. 2,1 km wraz z wygrabieniem i wywiezieniem pozostałości..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6, 90.72.18.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Zakup sprzętu terapeutycznego dla poradni psychologiczno-pedagogicznych nr 1,4,9 we Wrocławiu w ramach grantu przyznanego Gminie Wrocław przez Ambasadę Japonii pn. "Projekt przekazania ...
- Dostawa samochodu osobowego
- Świad. usług terapeuty zajęciow dla podop. korzyst. z usł. wsparcia krótkotermin. w formie pobytu całodobowego na terenie MCUS we Wrocławiu w DPS przy ul. Mącznej 3 lub ul. Karmelkowej 25 we Wrocławiu
- "Zapewnienie usług restauracyjnych i cateringowych na potrzeby gości Biura Prezydenta i Biura Rady Miejskiej Wrocławia"
- Usługa ochrony nieruchomości zarządzanych przez Zarząd Zasobu Komunalnego we Wrocławiu.
- 22.2025 Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych nieregenerowanych do drukarek komputerowych, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa 2-ch sięgaczy ulicy Granicznej"
- Modernizacja Parku w miejscowości Jeżowe
- Dostawa wraz z posadzeniem oraz pielęgnacją drzew i krzewów, na terenie Tarczyński Arena we Wrocławiu
- Budowa terenów rekreacyjnych, nasadzenia i pielęgnacja zieleni oraz budowa oświetlenia z monitoringiem w ramach zadania "Podnoszenie jakości zasobów turystycznych Gminy Boguchwała"
- Dostawa roślin wieloletnich wraz z ich posadzeniem i pielęgnacją na terenie Kąpieliska "Fala" oraz trasie kolejki linowej "ELKA" w Parku Śląskim
- Oczyszczanie pasa drogowego dróg powiatowych wraz z utrzymaniem zieleni na terenie miasta Mława
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.