eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › Wykonanie kwartalnych kontroli stanu 39 komór wysokich oraz sporządzenie pisemnych raportów z przeprowadzonych kontroli wraz z wynikami pomiarów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-17

Wieliczka: Wykonanie kwartalnych kontroli stanu 39 komór wysokich oraz sporządzenie pisemnych raportów z przeprowadzonych kontroli wraz z wynikami pomiarów
Numer ogłoszenia: 109624 - 2009; data zamieszczenia: 17.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna , Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 012 278711, 012 2787132, faks 012 2787110.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalnia-pp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Górnictwo Spółka Akcyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie kwartalnych kontroli stanu 39 komór wysokich oraz sporządzenie pisemnych raportów z przeprowadzonych kontroli wraz z wynikami pomiarów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie metodami alpinistycznymi czterech kwartalnych kontroli stanu 39 komór wysokich. Wykaz komór przewidzianych do kontroli przedstawiono w załączniku nr 1 do specyfikacji. 2.Kontrolę stanu komór wysokich należy wykonać zgodnie z metodyką przedstawioną w załączniku nr 2 do specyfikacji. 3.Wykonawca jest zobowiązany sporządzić pisemny raport z każdej przeprowadzonej kontroli stanu komór. Szczegółowe informacje są zawarte w SIWZ, która jest zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego tj. www.kopalnia-pp.pl.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.20.00 - Geotechniczne usługi inżynieryjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.03.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 5.000,00 zł należy wnieść przed upływem terminu składania ofert

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem publicznym, to jest wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy tego wymagają; 2)nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 t.j. wraz z późn. zm.); 3)posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie objętym zamówieniem publicznym; 4)dysponowanie potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia takiego potencjału technicznego; 5)dysponowanie niezbędnymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia określonymi w tabeli nr 1 SIWZ część V lub przedstawienie pisemnego zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia takich osób; 6)znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)oświadczenie określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, zgodnie z wzorem podanym w załączniku nr 4 do Specyfikacji; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3)wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia. Informacje na temat kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia oraz minimalną liczbę osób, które winny posiadać te kwalifikacje określono w tabeli nr 1, o której mowa w części V pkt 1 ppkt 5 specyfikacji. Jeżeli w przedmiotowym wykazie Wykonawca wskaże osoby, którymi będzie dysponował do oferty winien ponadto załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wzór wykazu określa załącznik nr 5 do specyfikacji; 4) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, określone w tabeli nr 1, o której mowa w części V pkt 1 ppkt 5 specyfikacji, posiadają wymagane uprawnienia;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kopalnia-pp.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kopalnia Soli Wieliczka S.A. Park Kingi 1, 32 - 020 Wieliczka Dział Zamówień Publicznych budynek A pokój nr 9A.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2009 godzina 11:30, miejsce: Kopalnia Soli Wieliczka S.A. Park Kingi 1, 32 - 020 Wieliczka sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.