Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-26
Gdańsk: Sukcesywna dostawa rękawic diagnostycznych lateksowych niejałowych (kod CPV: 25161200-9 rękawice jednorazowe) dla Pomorskie Centrum Chorób Zakaźnych i Gruźlicy w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 109636 - 2008; data zamieszczenia: 26.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pomorskie Centrum Chorób Zakaźnych i Gruźlicy, ul. Smoluchowskiego 18, 80-214 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3444440, fax 058 3444440.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcchz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa rękawic diagnostycznych lateksowych niejałowych (kod CPV: 25161200-9 rękawice jednorazowe) dla Pomorskie Centrum Chorób Zakaźnych i Gruźlicy w Gdańsku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa rękawic diagnostycznych lateksowych niejałowych (kody CPV: 25161200-9 rękawice jednorazowe) w asortymencie i ilości podanej poniżej: 1. Rękawice diagnostyczne, lateksowe, niejałowe, z mankietem równomiernie zrolowanym, dł. min. 24 cm, pudrowane skrobią o udokumentowanej zawartości protein poniżej 100 µg/g rozmiar: S: 502 000 szt. M: 825 000 szt. L : 11 000 szt. 2. Rękawice diagnostyczne, niejałowe, dwuwarstwowe z wewnętrzną warstwą polimerową, przeciwalergiczne, bezpudrowe, z mankietem zrolowanym, dł. min. 24 cm rozmiar: S: 6 000 szt. M: 20 000 szt. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych na poszczególne pozycje zamówienia. Przedmiot dostawy obejmuje zarówno sprzedaż jak i dostarczenie towaru do siedziby Zamawiającego. Zamawiający wymaga załączenia do oferty próbek produktów (w ilości określonej w załączniku nr 1 do SIWZ). Nie załączenie próbek powoduje odrzucenie oferty . Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających. Wykonawca przedstawia ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ. Propozycje rozwiązań alternatywnych (wariantowych) nie będą brane pod uwagę. Ofertę należy sporządzić zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. Formularz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dostępny jest na stronie internetowej lub w siedzibie Zamawiającego w Dziale Zamówień Publicznych Pomorskiego Centrum Chorób Zakaźnych i Gruźlicy w Gdańsku, od poniedziałku do piątku w godz. od 8.oo do 14.oo za opłatą w wysokości 6,10 zł. Pracownikiem upoważnionym do kontaktów z Wykonawcami od poniedziałku do piątku w godz. od 8.oo do 14.oo jest: Małgorzata Sobania - tel. 058 341-40-41 wewn. 245 Elżbieta Wiśniewska, Lidia Sołowiej - Dział Zamówień Publicznych, tel. 058 344-44-40, e-mail: zamowienia@pcchz.pl Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert w postaci elektronicznej. Zamówienie ma charakter powtarzający się. Zamówienie nie dotyczy projektu finansowanego ze środków Unii Europejskiej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.16.12.00-9.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie wymaga się wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. WARUNKI UDZIAŁU W PRZETARGU NIEOGRANICZONYM: 1.O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca spełniający warunki wynikające z niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz warunki wynikające z art. 22 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655), tj. Wykonawca, który: a)posiada wymagane przepisami uprawnienia niezbędne do wykonywania działalności i czynności określonych zakresem niniejszego zamówienia publicznego, b)posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie (tj. realizował - dostawy zbliżone co do zakresu niniejszego postępowania przetargowego: rękawice medyczne) oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, c)znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia, d)nie podlega wykluczeniu w myśl postanowień art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655). 2.Oceny spełnienia warunków Zamawiający przeprowadzi na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i zobowiązań o spełnianiu tych warunków - zgodnie z załączonymi do SIWZ formularzami oświadczeń oraz w oparciu o wymagane niniejszą SIWZ dokumenty: a)w zakresie warunku wskazanego w punkcie I.1.a. wyszczególnione w punkcie II.1.1. i II.1.2, b)w zakresie warunku posiadanego doświadczenia wskazanego w punkcie I.1.b. wymagane jest realizowanie dostaw, zbliżonych co do zakresu niniejszego postępowania przetargowego tj. rękawic medycznych - w zakresie tegoż warunku oraz w pozostałym zakresie warunku opisanego w punkcie I.1.b - ocena w oparciu o oświadczenie i dokumenty wyszczególnione w punkcie II.1.1, II.1.3, c)w zakresie warunku wskazanego w punkcie I.1.c. - wyszczególnione w punkcie II.1.1, d)w zakresie warunku wskazanego w punkcie I.1.d. - wyszczególnione w punkcie II.1.1, 3.W przypadku braku wymaganych oświadczeń lub dokumentów oraz w przypadku złożenia oświadczeń lub dokumentów świadczących o braku spełnienia warunków Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania o udzielenie zamówienia. II. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY, JAKIE POWINNI DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW WYMIENIONYCH W PUNKCIE I: 1. Do oferty Wykonawcy powinni złożyć następujące dokumenty w celu potwierdzenia spełniania warunków wymienionych w punkcie I powyżej. 1.1.oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki zawarte w SIWZ oraz nie podlega wykluczeniu zgodnie z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ, 1.2. aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, podpisany przez osobę uprawnioną z adnotacją, że dane zawarte w danym rejestrze (ewidencji) nie uległy zmianie, 1.3. oświadczenie - wykaz dostaw (zbliżonych co do zakresu niniejszego postępowania przetargowego) wykonanych przez Wykonawcę w ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie - załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do uzupełnienia w oznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. III. WYMAGANIA DOTYCZĄCE OFERTY - WYKAZ WYMAGANYCH DOKUMENTÓW, OŚWIADCZEŃ, INFORMACJI I WYKAZÓW. 1. Oferta winna zawierać: 1.1.wypełniony formularz ofertowo-cenowy - przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ , 1.2.wypełniony formularz ofertowy - oświadczenie ofertowe -- przygotowane zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, 1.3.oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki zawarte w SIWZ i nie podlega wykluczeniu zgodnie z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ, 1.4.dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia: 1.4.1.w przypadku gdy oferowany produkt jest wyrobem medycznym w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2004r. Nr 93 poz. 896 z późn. zm.): dla oferowanych produktów stanowiących wyroby medyczne - deklaracja producenta o spełnieniu wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych dla danego oferowanego produktu bądź dokument potwierdzający dokonanie zgłoszenia danego wyrobu do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za wprowadzenie do obrotu i używania bądź dokument potwierdzający zarejestrowanie wyrobu. W wypadku, gdy dla danego podmiotu w stosunku do danego wyrobu dokonanie zgłoszenia jest obowiązkowe, prosimy o przedstawienie dokumentu potwierdzającego dokonanie zgłoszenia danego wyrobu do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za wprowadzenie do obrotu i używania, bądź ważnego aktualnie dokumentu potwierdzającego zarejestrowanie wyrobu . 1.4.2.zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, iż poprzez odpowiednie odniesienie dokładnie oznaczone produkty mające być przedmiotem dostawy odpowiadają normom PN-EN 455-1, PN EN 455-2, PN-EN 455-3 (stosownie do szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 1), 1.5.dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu - wymienione w punkcie II ogłoszenia, 1.6.pełnomocnictwo dla osoby, której prawo do reprezentacji nie wynika z dokumentów określonych w punkcie II.1.2, (odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), 1.7.dokument pełnomocnictwa pełnomocnika występującego w imieniu podmiotów ubiegających się o wspólne wykonanie zamówienia w przypadku składania oferty wspólnej. 1.8.Zamawiający wymaga załączenia do oferty próbek produktów (w ilości określonej w załączniku nr 1 do SIWZ). Nie załączenie próbek powoduje odrzucenie oferty. 1.9.zestawienie próbek produktów złożonych z ofertą - załącznik nr 5 do SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. WARUNKI UDZIAŁU W PRZETARGU NIEOGRANICZONYM: 1.O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca spełniający warunki wynikające z niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz warunki wynikające z art. 22 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655), tj. Wykonawca, który: a)posiada wymagane przepisami uprawnienia niezbędne do wykonywania działalności i czynności określonych zakresem niniejszego zamówienia publicznego, b)posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie (tj. realizował - dostawy zbliżone co do zakresu niniejszego postępowania przetargowego: rękawice medyczne) oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, c)znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia, d)nie podlega wykluczeniu w myśl postanowień art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655). 2.Oceny spełnienia warunków Zamawiający przeprowadzi na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i zobowiązań o spełnianiu tych warunków - zgodnie z załączonymi do SIWZ formularzami oświadczeń oraz w oparciu o wymagane niniejszą SIWZ dokumenty: a)w zakresie warunku wskazanego w punkcie I.1.a. wyszczególnione w punkcie II.1.1. i II.1.2, b)w zakresie warunku posiadanego doświadczenia wskazanego w punkcie I.1.b. wymagane jest realizowanie dostaw, zbliżonych co do zakresu niniejszego postępowania przetargowego tj. rękawic medycznych - w zakresie tegoż warunku oraz w pozostałym zakresie warunku opisanego w punkcie I.1.b - ocena w oparciu o oświadczenie i dokumenty wyszczególnione w punkcie II.1.1, II.1.3, c)w zakresie warunku wskazanego w punkcie I.1.c. - wyszczególnione w punkcie II.1.1, d)w zakresie warunku wskazanego w punkcie I.1.d. - wyszczególnione w punkcie II.1.1, 3.W przypadku braku wymaganych oświadczeń lub dokumentów oraz w przypadku złożenia oświadczeń lub dokumentów świadczących o braku spełnienia warunków Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania o udzielenie zamówienia. II. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY, JAKIE POWINNI DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW WYMIENIONYCH W PUNKCIE I: 1. Do oferty Wykonawcy powinni złożyć następujące dokumenty w celu potwierdzenia spełniania warunków wymienionych w punkcie I powyżej. 1.1.oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki zawarte w SIWZ oraz nie podlega wykluczeniu zgodnie z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ, 1.2. aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, podpisany przez osobę uprawnioną z adnotacją, że dane zawarte w danym rejestrze (ewidencji) nie uległy zmianie, 1.3. oświadczenie - wykaz dostaw (zbliżonych co do zakresu niniejszego postępowania przetargowego) wykonanych przez Wykonawcę w ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie - załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do uzupełnienia w oznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. III. WYMAGANIA DOTYCZĄCE OFERTY - WYKAZ WYMAGANYCH DOKUMENTÓW, OŚWIADCZEŃ, INFORMACJI I WYKAZÓW. 1. Oferta winna zawierać: 1.1.wypełniony formularz ofertowo-cenowy - przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ , 1.2.wypełniony formularz ofertowy - oświadczenie ofertowe -- przygotowane zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, 1.3.oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki zawarte w SIWZ i nie podlega wykluczeniu zgodnie z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ, 1.4.dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia: 1.4.1.w przypadku gdy oferowany produkt jest wyrobem medycznym w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2004r. Nr 93 poz. 896 z późn. zm.): dla oferowanych produktów stanowiących wyroby medyczne - deklaracja producenta o spełnieniu wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych dla danego oferowanego produktu bądź dokument potwierdzający dokonanie zgłoszenia danego wyrobu do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za wprowadzenie do obrotu i używania bądź dokument potwierdzający zarejestrowanie wyrobu. W wypadku, gdy dla danego podmiotu w stosunku do danego wyrobu dokonanie zgłoszenia jest obowiązkowe, prosimy o przedstawienie dokumentu potwierdzającego dokonanie zgłoszenia danego wyrobu do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za wprowadzenie do obrotu i używania, bądź ważnego aktualnie dokumentu potwierdzającego zarejestrowanie wyrobu . 1.4.2.zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, iż poprzez odpowiednie odniesienie dokładnie oznaczone produkty mające być przedmiotem dostawy odpowiadają normom PN-EN 455-1, PN EN 455-2, PN-EN 455-3 (stosownie do szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 1), 1.5.dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu - wymienione w punkcie II ogłoszenia, 1.6.pełnomocnictwo dla osoby, której prawo do reprezentacji nie wynika z dokumentów określonych w punkcie II.1.2, (odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), 1.7.dokument pełnomocnictwa pełnomocnika występującego w imieniu podmiotów ubiegających się o wspólne wykonanie zamówienia w przypadku składania oferty wspólnej. 1.8.Zamawiający wymaga załączenia do oferty próbek produktów (w ilości określonej w załączniku nr 1 do SIWZ). Nie załączenie próbek powoduje odrzucenie oferty. 1.9.zestawienie próbek produktów złożonych z ofertą - załącznik nr 5 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. jakość - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcchz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych, Pomorskie Centrum Chorób Zakaźnych i Gruźlicy w Gdańsku, ul. Smoluchowskiego 18, 80-214 Gdańsk.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2008 godzina 11:00, miejsce: Dział Zamówień Publicznych, Pomorskie Centrum Chorób Zakaźnych i Gruźlicy w Gdańsku, ul. Smoluchowskiego 18, 80-214 Gdańsk.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert w postaci elektronicznej. Zamówienie ma charakter powtarzający się. Zamówienie nie dotyczy projektu finansowanego ze środków Unii Europejskiej.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa serwerów i kart graficznych dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
- Zakup sprzętu medycznego i laboratoryjnego w 3 pakietach dla Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
- 36/TP/2024 transport odpadów luzem i/lub w balotach pomiędzy Zakładem Utylizacyjnym w Gdańsku ul. Jabłoniowa 55 a Portem Czystej Energii w Gdańsku ul. Jabłoniowa 55
- Dostawa skanerów na potrzeby sądów powszechnych apelacji gdańskiej
- Świadczenie usług restauracyjnych i cateringowych na potrzeby Wydziału Chemicznego Politechniki Gdańskiej
- Opracowanie dokumentacji projektowej, poprzedzonej koncepcją dla zadania pn. "Budowa zbiornika retencyjnego M-2 na Potoku Maćkowy wraz z zagospodarowaniem przyległych terenów zielonych"
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa rękawiczek diagnostycznych - niejałowych oraz rękawiczek chirurgicznych i ortopedycznych - sterylnych dla SP ZOZ w Krasnymstawie
- Dostawy rękawic diagnostycznych, chirurgicznych i sekcyjnych
- Sukcesywne dostawy rękawic niesterylnych oraz foliowych
- Dostawa rękawic medycznych
- ZP/32/2024 Dostawa rękawic diagnostycznych i chirurgicznych
- Rękawice sterylne chirurgiczne, niesterylne, diagnostyczne oraz do procedur wysokiego ryzyka.
więcej: Rękawice jednorazowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.