eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwicePEŁNIENIE FUNKCJI INŻYNIERA (INŻYNIERA KONTRAKTU) PRZY REALIZACJI PROJEKTU PN.Rozbudowa Miejskiej Sieci Szerokopasmowej dla Miasta Gliwice.

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2012-05-17

Gliwice: PEŁNIENIE FUNKCJI INŻYNIERA (INŻYNIERA KONTRAKTU) PRZY REALIZACJI PROJEKTU PN.: Rozbudowa Miejskiej Sieci Szerokopasmowej dla Miasta Gliwice.
Numer ogłoszenia: 109653 - 2012; data zamieszczenia: 17.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Gliwice, Wydział Inwestycji i Remontów , ul. Zwycięstwa 21, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. +48 032 2385442, faks +48 032 2314058.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gliwice.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PEŁNIENIE FUNKCJI INŻYNIERA (INŻYNIERA KONTRAKTU) PRZY REALIZACJI PROJEKTU PN.: Rozbudowa Miejskiej Sieci Szerokopasmowej dla Miasta Gliwice..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnomocnik Zamawiającego: Grzegorz Nitkiewicz- Prezes Zarządu Śląskiej Sieci Metropolitalnej Sp. z o.o. Dane kontaktowe Pełnomocnika: Śląska Sieć Metropolitalna Sp. z o.o. ul Bojkowska 37 lok.3 44-100 Gliwice tel. +48 32 441 90 00 faks +48 32 441 90 16 e-mail: biuro@ssm.silesia.pl 3.1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na: Pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji projektu pn.: Rozbudowa Miejskiej Sieci Szerokopasmowej dla Miasta Gliwice. 3.2.Zakres zamówienia obejmuje kompleksowe wsparcie Zamawiającego i nadzór nad realizacją projektu w następujących fazach : a)postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego dla wyboru Wykonawcy w projekcie Budowa i rozbudowa Miejskiej Sieci Szerokopasmowej dla Miasta Gliwice. b)Realizacja, wsparcie oraz nadzór nad Projektem tj. : -wykonaniem: projektów budowlanych i wykonawczych wraz z niezbędnymi pozwoleniami budowlanymi dla budowy telekomunikacyjnej kanalizacji kablowej w postaci rurociągów kablowych wraz z telekomunikacyjnymi kablami światłowodowymi oraz adaptacji pomieszczeń na potrzeby węzłów telekomunikacyjnych, -uzyskaniem wszystkich wymaganych prawem uzgodnień i decyzji administracyjnych, -budową telekomunikacyjnej kanalizacji kablowej w postaci rurociągów kablowych, -wykonaniem dokumentacji powykonawczej. c)Odbiór Projektu 3.3.Inne wymagania: -Wykonawca sporządzi w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy Harmonogram rzeczowo-terminowo-finansowy dla przedmiotu umowy w kwotach brutto. Harmonogram powinien przedstawiać realizacje przedmiotu umowy w miesięcznych okresach rozliczeniowych z podsumowaniem kwot pozycji harmonogramu w każdym z miesięcy. 3.4.Projekt jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007 - 2013. 3.5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 3.5.1.Wybrany w wyniku przetargu Inżynier Kontraktu niezwłocznie, jednak nie później niż do 7 dni po zawarciu Umowy, opracuje szczegółową metodykę zarządzania projektem oraz Harmonogram Realizacji usług Inżyniera Kontraktu (wskazujący daty dzienne realizacji poszczególnych faz, uwzględniający datę zawarcia Umowy i maksymalny czas trwania poszczególnych faz) 3.5.2. Bieżące doradzanie Zamawiającemu w zakresie metodyki zarządzania projektem w zakresie: a)organizacji i zarządzania projektem, b)sposobie jego funkcjonowania oraz wymogów związanych z wdrożeniem, c)wdrażania rozwiązań teleinformatycznych w ramach projektu, d)identyfikacji obszarów problemowych i ryzykownych w implementacji projektu oraz zaplanowanie środków zaradczych. 3.5.3. Wsparcie Zamawiającego w zakresie ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: a)opracowania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, a w tym: -wyboru trybu postępowania, -właściwego określenia przedmiotu zamówienia pod względem zgodności z zasadami określonymi prawem zamówień publicznych (etap pracy wymagający współpracy z Zamawiającym oraz autorami Koncepcji projektowej i Programu Funkcjonalno-Użytkowego), -właściwego określenia warunków udziału w postępowaniu w sposób nienaruszający zasady równego traktowania wykonawców oraz uczciwej konkurencji, a jednocześnie pozwalający na wyłonienie kręgu wykonawców dających rękojmię prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, -właściwego określenia kryteriów oceny ofert aby przy możliwie jak najlepszym bilansie ceny i innych kryteriów odnoszących się do przedmiotu zamówienia możliwy był wybór oferty najkorzystniejszej, -sporządzenia projektu (wzoru) umowy w sprawie zamówienia publicznego, b)czynności związanych z przygotowaniem postępowania, a w tym: -określenia wspólnie z Zamawiającym szacunkowej wartości zamówienia, -sporządzenia ogłoszenia o zamówieniu zgodnie ze stosownymi formularzami oraz wskazanie Zamawiającemu właściwych publikatorów wraz ze sposobem zamieszczenia ogłoszenia, c)czynności podejmowanych przez Zamawiającego w toku postępowania, a w tym: -opracowanie odpowiedzi na wnioski wykonawców o wyjaśnienia treści SIWZ w zakresie formalno-prawnym (etap pracy wymagający współpracy z Zamawiającym oraz autorami Koncepcji projektowej i Programu Funkcjonalno-Użytkowego), -wskazanie możliwych działań w zakresie postępowania odwoławczego, -rozstrzyganie innych problemów prawnych pojawiających się w toku postępowania oraz przygotowanie pism i decyzji w tym zakresie, d)czynności związanych z badaniem i oceną ofert, a w tym: -sporządzenie ewentualnych informacji o wykluczeniu z postępowania, -sporządzanie ewentualnych informacji o odrzuceniu oferty, -pomoc formalno-prawna, polegająca na uczestniczeniu przedstawiciela lub przedstawicieli Inżyniera Kontraktu jako członka lub członków w posiedzeniach komisji przetargowej jak i doradztwo w postępowaniu przetargowym- jako biegły lub biegli powołani przez Zamawiającego e)czynności związanych z wyborem oferty najkorzystniejszej, a w tym: -sporządzenie informacji o wyborze oferty najkorzystniejszej, -sporządzenie ogłoszenia o wyborze oferty najkorzystniejszej wraz z wskazaniem właściwych publikatorów, f)sporządzenia dokumentacji postępowania, a w tym protokołu postępowania na przepisanych prawem drukach. g)Udział w posiedzeniach i rozprawach przed Krajową Izbą Odwoławczą oraz przed Sądem Okręgowym. h)Nadzór na etapie projektowania i wykonawstwa oraz odbioru prac projektu (w tym pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru) w zakresie: -kontroli procesu realizacji całego projektu oraz poszczególnych kontraktów, -kontroli jakości wykonania projektu co do zgodności z założeniami, dokumentacją techniczną i harmonogramem. -monitoringu i kontroli wykonania pod względem technicznym, organizacyjnym i czasowym, -wsparcie Zamawiającego w kwestiach technicznych dotyczących realizacji Projektu. -przegląd i opiniowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej, -uczestnictwo w odbiorach poszczególnych etapów prac w tym przeprowadzenie wszelkich koniecznych testów potwierdzających osiągnięcie wymaganych parametrów i funkcjonalności oraz sporządzeniu uzgodnionych z Zamawiającym protokołów zdawczo - odbiorczych -informowaniu Zamawiającego o wszystkich faktach mających znaczenie dla realizacji inwestycji, a zwłaszcza o wszystkich zagrożeniach terminu zakończenia robót lub dostaw, -informowanie Zamawiającego o wszystkich występujących oraz przewidywanych problemach oraz proponowanie działań zapobiegawczych i naprawczych -sporządzania i przechowywaniu dokumentacji projektu, -sporządzaniu okresowych sprawozdań z przebiegu realizacji inwestycji i przedstawianiu ich Zamawiającemu, w terminach miesięcznych i kwartalnych, -udział w okresowych spotkaniach w siedzibie Zamawiającego przynajmniej 1 raz w miesiącu, a razie potrzeby na każde żądanie Zamawiającego, w celu wsparcia Zamawiającego w podejmowaniu bieżących decyzji dotyczących wszystkich zagadnień mających wpływ na postęp realizacji projektu, -wykonywanie w razie potrzeby innych czynności i zadań powierzonych przez Zamawiającego, które będą konieczne do prawidłowej realizacji projektu w celu zabezpieczenie interesów Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, w maksymalnej wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego w przypadku wystąpienia konieczności zapewnienia Zamawiającemu dodatkowych usług tego samego rodzaju związanych z realizacją Projektu Rozbudowa Miejskiej Sieci Szerokopasmowej dla Miasta Gliwice realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007 - 2013

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.26.41.00 - 74.26.41.00 74.26.30.00 - 74.26.30.00 74.26.20.00 - 74.26.20.00 .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 6 000,00 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, to znaczy: 1. wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj.: 1.1. co najmniej 3 usługi o łącznej wartości co najmniej 1 mln brutto, polegające na pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu lub Menedżera Projektu lub Inwestora Zastępczego, dla projektów polegających na budowie infrastruktury teleinformatycznej lub informatycznej o łącznej wartości inwestycyjnej wykazanych projektów minimum 13 500 000,00 PLN brutto łącznie, w tym co najmniej dla jednego projektu polegającego na budowie sieci szerokopasmowej. Przez sieć szerokopasmową, o której mowa w poprzednim zdaniu na potrzeby niniejszego zamówienia uznaje się inwestycję łącznie spełniającą wszystkie następujące warunki: - wartości inwestycyjna minimum 4 500 000 PLN brutto, - długości budowanej sieci - kanalizacji teletechnicznej wynosi co najmniej 30 km, - obejmująca minimum 8 węzłów głównych i przynajmniej 1 węzeł dystrybucyjny lub dostępowy , - obejmująca swoim zakresem jednostkę lub jednostki samorządu terytorialnego o łącznej powierzchni terytorialnej minimum 75 km2 i liczbie mieszkańców minimum 100 tyś. 1.2. co najmniej 2 usługi polegające na opracowaniu lub weryfikacji dokumentacji projektowej [tj. projektów budowlanych, projektów wykonawczych (wraz ze Specyfikacją Techniczną, Przedmiarem Robót i Kosztorysem inwestorskim] dla inwestycji polegającej na budowie teleinformatycznej sieci szerokopasmowej o długości budowanej sieci (kanalizacji teletechnicznej) co najmniej 30 km oraz obejmującej minimum 8 węzłów głównych i przynajmniej 1 węzeł dystrybucyjny lub dostępowy, dla której szacowana wartość robót budowlanych wynosiła minimum 4 500 000 PLN brutto. 1.3. wykonali co najmniej 2 usługi polegające na opracowaniu dokumentacji przetargowej oraz kompleksowym wsparciu Zamawiającego na etapie przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Przy czym wymaga się aby: - co najmniej jedna z ww. usług dotyczyła zamówienia na roboty budowane, - co najmniej jedna z ww. usług dotyczyła zamówienia na dostawy,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których potencjał techniczny pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, to znaczy Potencjał kadrowy: Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel przeznaczony i odpowiedzialny za realizację zamówienia, posiadający stosowne kwalifikacje oraz uprawnienia, tj.: 1. Inspektora Nadzoru Inwestorskiego - branża telekomunikacyjna - posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności telekomunikacyjnej w zakresie telekomunikacji przewodowej bez ograniczeń oraz min. 3-letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy, kierownika robót lub inspektora nadzoru w zakresie posiadanych uprawnień, licząc od daty ich uzyskania, - min. jedna osoba 2. Inspektora Nadzoru Inwestorskiego - branża elektryczna - posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń oraz min. 3-letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy, kierownika robót lub inspektora nadzoru w zakresie posiadanych uprawnień, licząc od daty ich uzyskania, - min. jedna osoba. 3. Inspektora Nadzoru Inwestorskiego - branża ogólnobudowlana - posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz min. min. 3-letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy, kierownika robót lub inspektora nadzoru w zakresie posiadanych uprawnień, licząc od daty ich uzyskania, - min. jedna osoba. 4. Inspektora Nadzoru Inwestorskiego - branża sanitarna - posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń oraz min. 3-letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy, kierownika robót lub inspektora nadzoru w zakresie posiadanych uprawnień, licząc od daty ich uzyskania, - min. jedna osoba. 5. Inspektora Nadzoru Inwestorskiego - branża drogowa - posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej bez ograniczeń oraz min. 3-letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy, kierownika robót lub inspektora nadzoru w zakresie posiadanych uprawnień, licząc od daty ich uzyskania - min. jedna osoba. 6. Projektanta w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń, posiadającego uprawnienia do projektowania w specjalności telekomunikacyjnej w zakresie telekomunikacji przewodowej oraz doświadczenie zawodowe w co najmniej 1 projekcie o wartości min. 2 mln zł dotyczącym robót związanych z instalacjami telekomunikacyjnymi 7. Projektanta w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych posiadającego uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń oraz doświadczenie zawodowe w co najmniej 1 projekcie o wartości min. 2 mln zł dotyczącym robót związanych z instalacjami 8. Projektanta w specjalności konstrukcyjno- budowlanej posiadającego uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz doświadczenie zawodowe w co najmniej 1 projekcie o wartości min. 2 mln zł dotyczącym robót konstrukcyjno-budowlanych 9. Specjalisty geodety posiadającego uprawnienia wynikające z ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne. 10. Specjalisty ds. zarządzania projektami posiadającego wykształcenie wyższe techniczne, posiadającego zaświadczenia, dyplomy lub certyfikaty z zakresu zarządzania projektami (przykładowo: PRINCE 2, PMP, FIDIC) oraz posiadającego minimum 4 lata doświadczenia zawodowego, w tym doświadczenie w zakresie zarządzania projektami tj. brał lub bierze udział w zarządzaniu minimum dwoma projektami teleinformatycznymi lub informatycznym o wartości minimum 4 500 000,00 zł brutto każdy. 11. Eksperta ds. zamówień publicznych posiadającego wykształcenie wyższe, posiadającego praktyczną znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych, posiadającego minimum 4 lata doświadczenia zawodowego, w tym minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w zakresie opracowywania SIWZ oraz świadczeniu usług doradczych z zakresu przygotowywania i przeprowadzania postępowań o udzielanie zamówień publicznych zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym brał udział w realizacji co najmniej jednego projektu teleinformatycznego lub informatycznego o wartości minimum 4 500 000,00 zł brutto. 12. Eksperta ds. prawnych posiadającego wykształcenie wyższe prawnicze i tytuł radcy prawnego lub adwokata, posiadającego minimum 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w zakresie sporządzania analiz prawnych dotyczących projektów teleinformatycznych, w tym dla minimum jednego projektu teleinformatycznego o wartości minimum 4 500 000,00 zł brutto.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, tj.: 1. Wykonawca powinien posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż 300 000 PLN 2. Wykonawca powinien posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, o wysokości sumy ubezpieczenia (określonej w PLN) nie mniejszej niż 1.000.000 PLN. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie mogą wymieniony warunek spełniać łącznie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Inżyniera Kontraktu. 2) Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy: a. konieczność przedłużenia (zmiany) terminu umownego oraz harmonogramu terminowo-rzeczowo-finansowego z powodu: - działania siły wyższej, tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności, - wyjątkowo niesprzyjających warunków fizycznych; bądź atmosferycznych, - nadzwyczajnych zdarzeń gospodarczych niezależnych od Zamawiającego, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy, - decyzji służb konserwatorskich lub Nadzoru budowlanego mających wpływ na przesunięcie terminu realizacji robót takich jak wstrzymanie budowy, konieczność wykonania prac archeologicznych (badań archeologicznych), - wystąpienia zamówień dodatkowych w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych, niezbędnych do prawidłowego wykonania realizowanego zamówienia podstawowego, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, - zmian będących następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie robót przez Zamawiającego, - zmian wynikających z konieczności wykonania robót niezwiązanych bezpośrednio z przedmiotem umowy i nieprzewidywalnych, których brak wykonania uniemożliwia lub utrudnia prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy, - skrócenie terminu realizacji przedmiotu umowy, - przedłużenia się terminu realizacji projektu z przyczyn niezależnych od Inżyniera Kontraktu, b. zmiany przedstawicieli uczestników procesu inwestycyjnego w przypadku: - zmiany osób w zespole Inżyniera Kontraktu w przypadku wystąpienia o zmianę na wniosek Zamawiającego lub Inżyniera Kontraktu, pod warunkiem przedstawienia w jego zastępstwie osoby posiadającej odpowiednie uprawnienia, zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz przedłożenia przez Inżyniera Kontraktu dokumentów wymaganych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, dla potwierdzenia, że osoba spełnia wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, - zmiany przedstawicieli Zamawiającego na wniosek Zamawiającego, c. zawieszenia przez Zamawiającego wykonania części lub całości zamówienia na czas trwania przeszkody bez pobierania wynagrodzenia w przypadku: - wystąpienia konieczności wykonania robót niezwiązanych bezpośrednio z przedmiotem umowy i nie przewidywanych, których brak wykonania uniemożliwia lub utrudnia prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy. - braku lub wad w dokumentacji projektowej lub innych dokumentach budowy. d. w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na współfinansowanie zamówienia na usługę. 3)Wniosek o ewentualne zmiany postanowień zawartej umowy Inżynier Kontraktu winien dostarczyć do Zamawiającego w terminie nie później niż 14 dni przed upływem terminu umownego. W przeciwnym wypadku Zamawiający może pozostawić wniosek bez biegu. 4) Inżynierowi Kontraktu nie przysługuje roszczenie o wprowadzenie zmian.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ssm.silesia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Śląska Sieć Metropolitalna Sp. z o.o., Sekretariat(p.109), ul. Bojkowska 37 lok.3, 44-100 Gliwice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2012 godzina 09:00, miejsce: Śląska Sieć Metropolitalna Sp. z o.o., Sekretariat (p. 109), ul. Bojkowska 37 lok.3, 44-100 Gliwice.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007 - 2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.