eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RopczyceDostawa materiałów do przebudowy sieci wodociągowej i sieci kanalizacyjnej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-19

Ogłoszenie nr 109660 - 2017 z dnia 2017-07-19 r.

Ropczyce: Dostawa materiałów do przebudowy sieci wodociągowej i sieci kanalizacyjnej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 529974-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Ropczycach, krajowy numer identyfikacyjny 690529720, ul. ul. Przemysłowa 12, 39-100 Ropczyce, państwo Polska, woj. podkarpackie, tel. 172 218 296, faks 172 218 298, e-mail drb@puk.itl.pl, info@puk.itl.pl
Adres strony internetowej (URL): www.pukropczyce.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa materiałów do przebudowy sieci wodociągowej i sieci kanalizacyjnej

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP 2/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów do przebudowy sieci wodociągowej i sieci kanalizacyjnej w ramach 3 części. CZĘŚĆ NR 1. Materiały z tworzyw sztucznych do sieci wodociągowej. CPV: 44.16.30.00-0, 44.13.40.00-8, 44.16.32.30-1, 44.16.32.40-4, 44.16.71.10-2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a do SIWZ CZĘŚĆ NR 2. Materiały z tworzyw sztucznych do sieci kanalizacyjnej CPV: 44.16.30.00-0, 44.13.00.00-0, 44.16.32.40-4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1b do SIWZ CZĘŚĆ NR 3. Materiały z żeliwa, stali i stopów metali do sieci wodociągowej i kanalizacyjnej. CPV: 44.47.00.00-5, 42.13.00.00-9, 42.13.11.48-5, 44.48.22.00-4, 44.42.37.40-0, 44.16.32.40-4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1c do SIWZ 2. Wskazane w załącznikach nr 1a, 1b, 1c do SIWZ ilości materiałów należy traktować jako szacunkowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego potrzeby rzeczywiste będą mniejsze od zamawianych. W przypadku gdy ilość zakupionych materiałów w okresie obowiązywania umowy będzie mniejsza od ilości przedstawionej w załączniku nr 1a,1b,1c do SIWZ Zamawiający ma prawo odstąpić od dalszych zakupów materiałów bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy. 3. Zamówienie obejmuje sprzedaż materiałów do przebudowy wodociągu wraz z dostawą transportem oferenta i rozładunkiem jego urządzeniem rozładowczym i na jego koszt, partiami na wskazane miejsce w obrębie administracyjnym Gminy Ropczyce. 4. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie w ciągu całego okresu obowiązywania umowy (tj. 12 m-cy od dnia podpisania umowy) partiami - w zależności od potrzeb Zamawiającego. a) Ilość i termin dostaw będą uzgadniane na bieżąco biorąc pod uwagę potrzeby Zamawiającego. b) Termin realizacji każdorazowej dostawy stanowi kryterium oceny ofert. Wymagany przez Zamawiającego maksymalny termin każdorazowej dostawy wynosi 7 dni od zlecenia złożonego faksem lub e-mailem przez Zamawiającego (pracownika Zakładu Wodociągów i Kanalizacji). Wykonawca może zaoferować krótszy termin realizacji każdorazowej dostawy. Oświadczenie w tej sprawie winien zawrzeć w składanej ofercie. Podany przez wykonawcę termin będzie podlegał ocenie zgodnie z opisem odnośnego kryterium oceny ofert. 5. Rozliczenie za faktycznie dokonany przez Zamawiającego zakup materiałów dokonywane będzie po każdorazowej dostawie partii materiałów na podstawie faktury VAT przelewem na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy. Podstawą do wystawienia faktury jest podpisanie przez Zamawiającego protokołu odbioru danej partii materiałów. Płatności dokonywane będą przez Zamawiającego w terminie do 30 dni od dnia doręczenia prawidłowo wystawionej faktury. 6. Faktyczna ilość zamawianych materiałów będzie zależeć od potrzeb Zamawiającego 7. Dostarczone materiały muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, nie obciążone prawami osób trzecich, posiadające wszystkie parametry techniczne zgodne z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, oraz muszą być dopuszczone do stosowania w budownictwie. 8. Materiały muszą spełniać wymagania przywołanych norm, posiadać aktualne Atesty Higieniczne jednostki uprawnionej do wydawania takich atestów (Atest PZH lub równoważny) i certyfikaty lub deklaracje zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną, w przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane, certyfikat na znak bezpieczeństwa "B" lub równoważny. 9. Wykonawca przy każdej pierwszej dostawie danej partii materiałów dostarczy zamawiane materiały wraz z dokumentacją ( aktualne Atesty Higieniczne jednostki uprawnionej do wydawania takich atestów (Atest PZH lub równoważny) - jeżeli dotyczy, certyfikaty lub deklaracje zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną, w przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane, certyfikat na znak bezpieczeństwa "B" lub równoważny oraz karty katalogowe). 10. Na dostarczone materiały , Wykonawca udzieli gwarancji na warunkach opisanych w złożonej ofercie. Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru. Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji. Oświadczenie w tej sprawie winien zawrzeć w składanej ofercie. Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert. Podany przez wykonawcę okres gwarancji będzie podlegał ocenie zgodnie z opisem odnośnego kryterium oceny ofert. Niespełnienie przez Wykonawców wymogów dotyczących przedmiotu zamówienia określonych w niniejszej SIWZ skutkować będzie odrzuceniem oferty

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 44163000-0
Dodatkowe kody CPV: 44130000-0, 44134000-8, 44163230-1, 44163240-4, 44167110-2, 44470000-5, 42130000-9, 42131148-5, 44482200-4, 44423740-0,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Materiały z tworzyw sztucznych do sieci wodociągowej
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT93729.72
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
POLMAD Rzeszów Sp. z o.o., polmad@polmad.rzeszow.pl, Rudna Mała 47D, 36-060, Głogów Młp., kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 94965.57
Oferta z najniższą ceną/kosztem 94965.57
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 104344.73
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Materiały z tworzyw sztucznych do sieci kanalizacyjnej
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT46266.30
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
POLMAD Rzeszów Sp. z o.o., polmad@polmad.rzeszow.pl, Rudna Mała 47D, 36-060, Głogów Młp., kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 48922.51
Oferta z najniższą ceną/kosztem 48186.04
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 49315.50
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Materiały z żeliwa, stali i stopów metali do sieci wodociągowej i kanalizacyjnej
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT228058.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Firma Handlowo Usługowa Instal Socha Sp. j., biuro@instalsocha.pl, Jasło, ul. Piłsudskiego 25, 38-200, Jasło, kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 209043.16
Oferta z najniższą ceną/kosztem 203837,56
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 210185.91
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.