Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-07-23
Nieporęt: Dowóz uczniów z terenu Gminy Nieporęt do szkół prowadzonych przez Gminę w roku szkolnym 2015 i 2016
Numer ogłoszenia: 109661 - 2015; data zamieszczenia: 23.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespół Oświaty w Nieporęcie , Plac Wolności 2 A, 05-126 Nieporęt, woj. mazowieckie, tel. 22 767 04 43, faks 22 767 04 33.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieporet.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów z terenu Gminy Nieporęt do szkół prowadzonych przez Gminę w roku szkolnym 2015 i 2016.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zgodnie ze Wspólnym Słownikiem zamówień niniejsze zamówienie oznaczone jest kodem CPV - 60112000 6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego. 2. Przedmiotem zamówienia jest usługa dowozu uczniów z terenu Gminy Nieporęt do Szkoły Podstawowej w Nieporęcie i Gimnazjum w Stanisławowie Pierwszym w roku szkolnym 2015 i 2016. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje dowóz uczniów do szkół wskazanych w ust. 2 rano przed rozpoczęciem zajęć szkolnych i po południu po ich zakończeniu ze szkół do miejsca zamieszkania (według ustalonych przystanków), na następującej trasie: 1) rano: Zegrze Południowe (PKP) - Nieporęt (Szkoła Podstawowa) - Wólka Radzymińska - Beniaminów - Rynia - Nieporęt (ul. Małołęcka) - Stanisławów Pierwszy (Gimnazjum), 2) po południu: Nieporęt (Szkoła Podstawowa) - Zegrze Południowe (PKP) - Stanisławów Pierwszy (Gimnazjum), - Nieporęt (ul. Małołęcka) - Rynia - Beniaminów - Wólka Radzymińska. 4. Łączna dzienna długość trasy dowozu wynosi ok. 85 km. 5. Świadczenie usługi dowozu uczniów do szkół odbywać się będzie we wszystkie dni nauki szkolnej w roku szkolnym 2015 i 2016. Liczba dni nauki szkolnej, wynikająca z Kalendarza roku szkolnego 2015 i 2016, ustalonego na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. Nr 46, poz. 432, z późn. zm.), w okresie obowiązywania umowy, wynosi maksymalnie 188 dni. 6. Godziny dowozu uczniów wynikać będą ze szkolnych planów zajęć lekcyjnych ustalonych przez szkoły, z zastrzeżeniem zapewnienia uczniom odpowiednio wczesnego dojazdu do szkół, gwarantującego im możliwość punktualnego rozpoczynania planowych zajęć szkolnych. W trakcie roku szkolnego mogą ulec zmianie godziny dowożenia i odwożenia uczniów wynikające ze zmiany organizacji zajęć szkolnych. Harmonogram dowozu uczniów obejmujący trasę dowożenia, ustalone przystanki i godziny kursów dowożenia doręcza Wykonawcy Zamawiający, po uzyskaniu aktualnych planów zajęć szkolnych od dyrektorów szkół 7. Przedmiot zamówienia nie obejmuje kosztów dojazdu Wykonawcy do początkowego przystanku i odjazdu z ostatniego przystanku kończącego trasę. 8. Wykonawca zapewnia autobus spełniający wymogi bezpieczeństwa do przewozu osób. 9. Wykonawca zapewnia autobus zastępczy, spełniający wymogi bezpieczeństwa do przewozu osób, w przypadku awarii autobusu, którym realizowany jest przedmiot zamówienia, maksymalnie w ciągu 60 min od jej wystąpienia. 10.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zrekompensowanie szkód wynikających z wypadków i innych zdarzeń wynikłych w czasie wykonywania usługi dowozu. 11. Zamawiający zapewni opiekę nad przewożonymi uczniami..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.06.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Brak
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi posiadać aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej dwa zamówienia polegające na codziennym, tzn. we wszystkie dni nauki szkolnej, przewozie dzieci i młodzieży do szkół przez okres nie krótszy niż rok szkolny
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi dysponować co najmniej 1 dopuszczonym do ruchu autobusem, wyprodukowanym nie wcześniej niż w 2005 r., o liczbie miejsc siedzących nie mniejszej niż 42; autobus przeznaczony przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia musi mieć aktualne badanie techniczne (wpis w dowodzie rejestracyjnym),
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi dysponować 2 kierowcami posiadającymi uprawnienia i kwalifikacje określone w ustawie z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2013 r., poz. 1414, z późn. zm.) i ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r., poz. 1137, z późn. zm.)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi mieć opłacone polisy: ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100 000 zł (słownie: sto tysięcy złotych).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- oświadczenie w przedmiocie powierzenia lub niepowierzenia zamówienia podwykonawcom - Załącznik Nr 7 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Czas podstawienia autobusu zastępczego, w przypadku awarii autobusu przewidzianego przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nieporet.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zespół Oświaty w Nieporęcie
pl. Wolności 2A, 05-126 Nieporęt.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2015 godzina 11:00, miejsce: Gminny Zespół Oświaty w Nieporęcie pl. Wolności 2A, 05-126 Nieporęt.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI NIEPORĘT
- Mechaniczne równanie, profilowanie i wałowanie dróg gruntowych na terenie gminy Nieporęt
- Budowa oświetlenia ulicy Przyleśnej w Kątach Węgierskich
- Wykonanie usług związanych z całoroczną pielęgnacją zieleni wysokiej i niskiej oraz sadzenie krzewów kontenerowych i drzew na terenie gminy Nieporęt w 2025 roku.
- Budowa oświetlenia ulicy Pęczkowskiego w Nieporęcie
więcej: przetargi NIEPORĘT »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług przewozowych w komunikacji miejskiej na terenie Gminy Miejskiej Złotoryja
- "Świadczenie usług w zakresie transportu zbiorowego o charakterze użyteczności publicznej na terenie Gminy Igołomia-Wawrzeńczyce w roku 2025"
- Świadczenie usług w zakresie regularnych przewozów osób w publicznym transporcie zbiorowym na terenie Gminy Kondratowice w okresie od 1 marca do 31 grudnia 2025 roku
- Zakup biletów miesięcznych dla uczniów zamieszkałych na terenie gminy Szczytno dojeżdżających do placówek oświatowych w 2025 roku - część I i III
- Wykonywanie usług przewozowych w komunikacji miejskiej Radomia na liniach nr 1, 2 i 6.
- Wykonywanie usług przewozowych w komunikacji miejskiej Radomia na liniach nr 5 i 26.
więcej: (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.