eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żyraków › Utworzenie oddziałów przedszkolnych na terenie gminy Żyraków



Ogłoszenie z dnia 2017-07-19

Ogłoszenie nr 109661 - 2017 z dnia 2017-07-19 r.

Żyraków: Utworzenie oddziałów przedszkolnych na terenie gminy Żyraków
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Zamówienie dofinansowane w ramach: Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 Nazwa programu: Poprawa dostępności i jakości wychowania przedszkolnego na terenie Gminy Żyraków. RPPK.06.04.01-18-0018/16-00.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 5088039-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żyraków, krajowy numer identyfikacyjny 54403600000, ul. , 39204 Żyraków, państwo Polska, woj. podkarpackie, tel. 014 680 71 21, faks 014 680 71 24, e-mail inwestycje@zyrakow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zyrakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Utworzenie oddziałów przedszkolnych na terenie gminy Żyraków

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

IiGK.271.4.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Robota budowlana polegająca na przebudowie obiektów szkół w Górze Motycznej, Mokrem, Woli Wielkiej i Wiewiórce w celu utworzenia oddziałów przedszkolnych w ramach projektu nr RPPK.06.04.01-18-0018/16-00 realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 Nazwa programu: Poprawa dostępności i jakości wychowania przedszkolnego na terenie Gminy Żyraków. 1. Przedszkole w Górze Motycznej. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa części obiektu Zespołu Szkół Publicznych. Zamówienie obejmuje część budynku przeznaczoną na cele oświatowe, z podziałem na jedną sale dla jednego oddziału wraz z węzłem sanitarnym. Pomieszczenia przedszkola: wiatrołap - 14,72 m2, sala zajęć - 40,28m2, wc dla dzieci - 7,5m2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót: 1) Roboty budowlane: ściany, posadzki, stolarka, elewacja, roboty zewnętrzne, 2) Roboty sanitarne: c.o., wod.-kan., biały montaż, zewnętrzna kanalizacja sanitarna, demontaże, 3) Roboty elektryczne: instalacje elektryczne, teletechniczne, sygnalizacji włamania. 2. Przedszkole w Mokrem. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa części obiektu Publicznej Szkoły Podstawowej. Zamówienie obejmuje część budynku przeznaczoną na cele oświatowe, z podziałem na jedną sale dla jednego oddziału wraz z węzłem sanitarnym. Pomieszczenia przedszkola: wiatrołap - 7,91 m2, sala zajęć - 32,04m2, wc dla dzieci - 5,53m2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót: 1) Roboty budowlane: ściany, posadzki, stolarka, elewacja, 2) Roboty sanitarne: c.o., wod.-kan., biały montaż, demontaże, 3) Roboty elektryczne: instalacje elektryczne, teletechniczne, sygnalizacji włamania. 3. Przedszkole w Woli Wielkiej. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa części obiektu Publicznej Szkoły Podstawowej. Zamówienie obejmuje część budynku przeznaczoną na cele oświatowe, z podziałem na jedną sale dla jednego oddziału wraz z węzłem sanitarnym. Pomieszczenia przedszkola: wiatrołap - 4,35 m2, szatnia - 8,73m2, sala zajęć - 47,32m2, wc dla dzieci - 7,04m2, korytarz - 26,30m2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót: 1) Roboty budowlane: ściany, posadzki, stolarka wewnętrzna, 2) Roboty sanitarne: wod.-kan., biały montaż, demontaże, 3) Roboty elektryczne: instalacje elektryczne, teletechniczne. 4. Przedszkole w Wiewiórce. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa części obiektu Zespołu Szkół Publicznych. Zamówienie obejmuje część budynku przeznaczoną na cele oświatowe, z podziałem na jedną sale dla jednego oddziału wraz z węzłem sanitarnym. Pomieszczenia przedszkola: szatnia - 18,32m2, sala zajęć - 36,18m2, łazienka - 9,80m2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót: 1) Roboty budowlane: ściany, posadzki, stolarka wewnętrzna, 2) Roboty sanitarne: c.o., wod.-kan., biały montaż, demontaże, 3) Roboty elektryczne: instalacje elektryczne, kontroli dostępu

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 45443000-4
Dodatkowe kody CPV: 45421100-5, 45300000-0,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Przedszkole w Górze Motycznej
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT117347.95
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Firma Remontowo-Budowlana MAR-MAR Mariusz Kopera, , Paszczyna 41C, 39-207, Brzeźnica, kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 152132,39
Oferta z najniższą ceną/kosztem 147520,68
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 152132,39
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Przedszkole w Mokrem
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT100440.13
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Usługi Budowlane CO-WOD-KAN Tomasz Drąg, , Żyraków 44B, 39-204, Żyraków, kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 99850
Oferta z najniższą ceną/kosztem 99850
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 123761,37
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Przedszkole w Woli Wielkiej
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT143153.75
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
REM-DOM Usługi Budowlane Stanisław Jamróz, , ul. Słoneczna 28, 36-122, Dzikowiec, kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 174130,56
Oferta z najniższą ceną/kosztem 174130,56
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 174130,56
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Przedszkole w Wiewiórce
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT48809
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Instalacyjno-Budowlany SANIT-BUD s.c. Jerzy i Andrzej Fido, , ul. Nadbrzeżna 39, 33-200, Dąbrowa Tarnowska, kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 65246.56
Oferta z najniższą ceną/kosztem 65246.56
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 65387.61
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.