Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-04-01
Czarnków: Zastępstwo inwestycyjne związane z przygotowaniem i realizacją przedsięwzięcia inwestycyjnego pn. Budowa nowej siedziby Urzędu Skarbowego w Czarnkowie przy ul. Wodnej
Numer ogłoszenia: 109670 - 2014; data zamieszczenia: 01.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy Czarnków , ul. Pocztowa 4, 64-700 Czarnków, woj. wielkopolskie, tel. 67 2539500, faks 67 2539501.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.us-czarnkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zastępstwo inwestycyjne związane z przygotowaniem i realizacją przedsięwzięcia inwestycyjnego pn. Budowa nowej siedziby Urzędu Skarbowego w Czarnkowie przy ul. Wodnej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie czynności prawnych i faktycznych obejmujących swoim zakresem usługę zastępstwa inwestycyjnego związaną z przygotowaniem i realizacją przedsięwzięcia inwestycyjnego pn.: Budowa nowej siedziby Urzędu Skarbowego w Czarnkowie przy ul. Wodnej. 2. Zakres zadania inwestycyjnego został opisany w dokumentacji projektowej załączonej do niniejszej SIWZ. 3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: Etap I a) weryfikacji dokumentacji projektowej (projektu budowlanego i wykonawczego) pod względem zgodności z prawem budowlanym oraz innymi obowiązującymi przepisami i normami, zasadami wiedzy technicznej, pozwoleniem na budowę, umową zawartą z Zamawiającym oraz uzgodnieniami międzybranżowymi; b) czynnego udziału w procedurze wyboru wykonawcy robót budowlanych, w tym udział w pracach komisji przetargowej jako biegły do dnia podpisania umowy z wykonawcą robót budowlanych; Etap II c) pełnienia funkcji inwestora zastępczego; d) pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branżach: - konstrukcyjno - budowlanej, - drogowej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - instalacyjnej w zakresie sieci telekomunikacyjnych, wraz z pełnym rozliczeniem finansowym i uzyskaniem zgody na użytkowanie, zgodnie z obowiązującymi Zamawiającego przepisami prawa, w szczególności z przepisami Prawa budowlanego, ustawy PZP i Kodeksu cywilnego oraz egzekwowania od wykonawców należnych odszkodowań lub kar umownych za nienależyte lub nieterminowe wykonanie zobowiązań umownych; Etap III e) realizowania uprawnień z tytułu rękojmi i gwarancji, wynikających z umowy z Generalnym Wykonawcą robót budowlanych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71.24.10.00 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy 71.24.40.00 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.31.00.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 104.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania wiedzy i doświadczenia; b) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 ustawy PZP. 3. Zamawiający dokona oceny spełniania wymagań stawianych wykonawcom na podstawie przedłożonych dokumentów oraz w oparciu o oświadczenia stanowiące zał. nr 5 - 7 do SIWZ. 4. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, niezbędnych do wykonywania przedmiotowego zamówienia wówczas, gdy Wykonawca wykonał bądź wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usługi dotyczące zastępstwa inwestycyjnego, polegającego na pełnieniu funkcji inwestora zastępczego lub inspektora nadzoru inwestorskiego nad budową, rozbudową lub przebudową budynków użyteczności publicznej, z których każda spełnia łącznie poniższe warunki: a) wartość inwestycji budowlanej, której dotyczy usługa wykonawcy wynosi minimum 5.000.000 PLN (słownie: pięć milionów złotych) brutto, b) kubatura tej części budynku, której dotyczy inwestycja (budowa, rozbudowa lub przebudowa) wynosi minimum 5.000 m3, c) wartość usługi wykonanej przez wykonawcę wynosi minimum 75.000 PLN (słownie: siedemdziesiąt pięć tysięcy złotych) brutto, W przypadku usług będących w trakcie wykonywania, które nie zostały jeszcze ukończone, Zamawiający wymaga, aby do dnia, w którym upływa termin składania ofert wykonawca faktycznie zrealizował usługi na wartość minimum 75.000 PLN brutto każda. Pod pojęciem budynek użyteczności publicznej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. Nr 75, poz.690 z późn. zm.), należy rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny. Ocena spełniania warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie dokonana na podstawie: 1) oświadczenia wykonawcy, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, 2) wykazu głównych usług, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, 3) dowodów należytego wykonania usług, o których mowa w §1 ust.1 pkt 3 i ust.2 rozporządzenia Prezesa RM z dnia 19.02.2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2013r., poz. 231).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wówczas, gdy wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą na każde ze wskazanych poniżej stanowisk: a) inspektor nadzoru w branży konstrukcyjno - budowlanej, b) inspektor nadzoru w branży drogowej, c) inspektor nadzoru w branży instalacyjnej - specjalność w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, d) inspektor nadzoru w branży instalacyjnej - specjalność w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, e) inspektor nadzoru w branży instalacyjnej - specjalność w zakresie instalacji telekomunikacyjnych. Każda ze wskazanych powyżej osób powinna: f) posiadać uprawnienia do nadzorowania robót budowlanych w odpowiedniej branży i specjalności, g) być wpisana na listę członków właściwego samorządu zawodowego, o którym mowa w ustawie z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (t.j. Dz.U. z 2013r., poz.932), h) posiadać doświadczenie w nadzorowaniu robót budowlanych w poszczególnej branży przy minimum jednej inwestycji dotyczącej budowy, rozbudowy lub przebudowy obiektu budowlanego o kubaturze min. 5.000 m3. (dotyczy inspektorów nadzoru w branżach wymienionych w pkt 5.5. lit. a) - b), d) - f), a w przypadku inspektora nadzoru w branży drogowej posiadać doświadczenie w nadzorowaniu minimum jednej inwestycji dotyczącej robót drogowych o nawierzchni utwardzonej o powierzchni min. 500 m2. Zamawiający dopuszcza łączenie ww. specjalności, jeżeli którakolwiek ze wskazanych osób będzie posiadała uprawnienia w więcej niż jednej z wymaganych przez Zamawiającego branży i specjalności. Ocena spełniania warunku dotyczącego dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie dokonana na podstawie: 1) oświadczenia wykonawcy, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, 2) wykazu osób, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, gdy ten oświadczy, że posiada opłaconą polisę OC, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100.000 PLN (słownie: sto tysięcy złotych). Ocena spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej zostanie dokonana na podstawie: 1) oświadczenia wykonawcy, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W takiej sytuacji zgodnie z art.26 ust.2b ustawy p.z.p., wykonawca jest zobowiązany udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany w treści umowy oraz warunki dokonania tych zmian określono szczegółowo w § 15 wzoru umowy (zał. nr 8 do SIWZ). Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian umowy w stosunku do oferty Wykonawcy, w następujących przypadkach: 1) zmiana umownego terminu wykonania przedmiotu zamówienia, w przypadku zmiany terminu wykonania zadania inwestycyjnego przez Generalnego Wykonawcę robót budowlanych, 2) zmiana osób, występujących w imieniu Wykonawcy, wymienionych w ofercie Wykonawcy oraz w umowie, przy czym nowa osoba musi mieć kwalifikacje i uprawnienia niezbędne do pełnienia danej funkcji technicznej na budowie 3) zmiana wartości wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), obowiązującej w dacie powstania obowiązku podatkowego w trakcie trwania umowy. Oznacza to, że w przypadku zmiany stawki podatku VAT, Wykonawca wystawia fakturę z uwzględnieniem aktualnej stawki VAT, przy zachowaniu kwoty netto wynagrodzenia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.is.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Czarnkowie, ul. Pocztowa 4, 64-700 Czarnków..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2014 godzina 12:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Czarnkowie ul. Pocztowa 4 64-700 Czarnkow (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z CZARNKOWA
- Dostawa paliw płynnych do środków transportowych i sprzętowych Zarządu Dróg Powiatowych w Czarnkowie w latach 2025-2028
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE GMINY MIASTA CZARNKÓW
- INSTALACJA PANELI FOTOWOLTAICZNYCH I POMP CIEPŁA - II ETAP
- Wybór banku do prowadzenia obsługi budżetu Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego i jednostek organizacyjnych powiatu na okres od 01.01.2025 r. do dnia 31.12.2028 r.
- Świadczenie usług dożywiania rodzin na terenie Gminy Miasto Czarnków od 02 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
więcej: przetargi w Czarnkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego pn."Budowa Centrum Kultury na działce nr ewid. 3158/4 przy ul. Ks. J.Ożoga w Dynowie".
- Świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu dla projektu pn. "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków na terenie Powiatu Jaworskiego"
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad projektowaniem i realizacją robót dla zadania pn. "Budowa PSZOK w Chrzanowie wraz z budynkiem techniczno-administracyjnym"
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowych przebudowy Stadionu Miejskiego w Miastku
- Aktualizacja i adaptacja posiadanej dokumentacji projektowej dla nowego zamierzenia inwestycyjnego pn. "Budowa budynków mieszkalnych, wielorodzinnych w Goleniowie przy ul. Wytwórczej - etap III i IV"
- Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.