To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-19
Ogłoszenie nr 109691 - 2017 z dnia 2017-07-19 r.
Hajnówka: Dostawy produktów mleczarskich
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 526150-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy w Hajnówce, krajowy numer identyfikacyjny
125205700000, ul.
ul. Warszawska
67,
17200
Hajnówka, państwo
Polska, woj.
podlaskie, tel.
0-85 6832007 w.120, 6832008, faks
0-85 6832978, e-mail
as_hajnówka@sw.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.sw.gov.pl
Adres profilu: www.sw.gov.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka Penitencjarna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy produktów mleczarskich
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):DKw/3/AŚ/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są cykliczne dostawy do Aresztu Śledczego w Hajnówce produktów mleczarskich wraz z transportem i rozładunkiem podzielonych na części: ZADANIE I: dostawa produktów mlecznych: Mleko odtłuszczone w proszku - 1400 kg, Śmieta-na 12% pojemność opakowania 200 lub 400 ml - 1600 litrów, Twaróg chudy -200 g. kostka - 4000kg, Ser żółty - 1100 kg, ZADANIE II: dostawa serków i jogurtów: Ser topiony kostka 100g - różne smaki - 2200 kg, Serek homogenizowany różne smaki do 150 g - 3300 kg, Serek (wiejski, śmietankowy) opakowanie do 150 g - 1600 kg, Jogurt owocowy -różne smaki waga opakowania do 150 g - 3300 kg Podana ilość przedmiotu zamówienia jest ilością szacunkową w ciągu trwania umowy. Ostateczna ilość dostarczonych produktów mleczarskich może ulec zmniejszeniu, będzie ona wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego, przy czym będzie to wielkość nie mniejsza niż 70 % wielkości całego zamówienia. W związku z zmniejszeniem danej ilości Zamawiający nie poniesie żadnych skutków prawnych i finansowych. Zamawiany asortyment musi być świeży, dobrej jakości, wolny od wad (obce posmaki, zapachy, nalot pleśni, fragmenty obcych ciał, itp.), o terminie przydatności do spożycia przedstawionym poniżej dla każdego pro-duktu, pozwalającym na przechowywanie w odpowiednich warunkach, liczonym od dnia dostawy do siedziby Zamawiającego. Okres przydatności do spożycia: twaróg chudy minimum 14 dni od dnia dostaw, śmietana 12% minimum 14 dni od dnia dostawy, mleko w proszku minimum 5 miesięcy od dnia dostawy, ser żółty minimum 2 miesiące od dnia dostawy, ser topiony kostka mini-mum 2 miesiące od dnia dostawy, serek homogenizowany minimum 21 dni od dnia dostawy, serek (wiejski, śmietankowy) mini-mum 21 dni od dnia dostawy, jogurt owocowy minimum 21 dni od dnia dostawy. Każde opakowanie musi obligatoryjnie zawierać następujące dane:- nazwę środka spożywczego, - dane dotyczące składników występujących w środku spożywczym, - datę mini-malnej trwałości albo termin przydatności do spożycia na metce - dane identyfikujące producenta środka spożywczego, - zawartość netto lub liczbę sztuk środka spożywczego w opakowaniu, - warunki przechowywania, w przypadku gdy jego jakość zależy od wa-runków przechowywania, - oznaczenie partii produkcji, - klasę jakości handlowej, - waga brutto. Zasady i warunki realizacji zamó-wienia publicznego oraz warunki dostawy: Zamawiający będzie przekazywać wykonawcy zamówienie określające wielkość kolejnej dostawy minimum 2 dni przed planowanym terminem dostawy telefonicznie, faksem lub za pomocą poczty elektronicznej. Wyko-nawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia w terminie wskazanym w złożonej ofercie. Termin realizacji dostawy liczony będzie od dnia złożenia zamówienia telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną w ilościach wskazanych przez Zamawia-jącego. Dostawy produktów mleczarskich będą realizowane od poniedziałku do piątku w dni robocze tygodnia, od godziny 8:30 do godziny 12:30. Towar będzie dostarczany przez Wykonawcę własnym transportem, przystosowanym do przewozu w/w asortymen-tu. Odbiór zamawianych produktów mleczarskich przeprowadzany będzie każdorazowo w obecności przedstawiciela Zamawiają-cego oraz przedstawiciela Wykonawcy i polegać będzie na komisyjnym przeważeniu i poglądowemu sprawdzeniu cech jakościo-wych. Za prawidłowo zrealizowaną zostanie uznana dostawa, której różnica pomiędzy ilością zamówioną, a dostarczoną wyniesie nie więcej niż +/-5% ilości zamówionej danego asortymentu. Fakturę VAT Wykonawca wystawi na ilość asortymentu określoną w dokumencie ważenia, wynikającą z komisyjnego ważenia każdej dostawy, zgodnie z rzeczywistą wielkością dostaw, uwzględniając asortyment i cenę określoną w umowie. Należność za zrealizowane dostawy Zamawiający będzie uiszczał w formie przelewu na konto bankowe Wykonawcy w terminie wskazanym w złożonej ofercie licząc od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury. Termin płatności stanowi jedno z trzech kryteriów oceny ofert. Za dzień zapłaty uważa się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. Osoby realizujące dostawy w imieniu Wykonawcy poddadzą się każdorazowo procedurom bezpieczeństwa reali-zowanym w trakcie przyjmowania dostaw na teren Aresztu Śledczego w Hajnówce. Osoby realizujące dostawy w imieniu Wyko-nawcy naruszający przepisy obowiązujące na terenie dostaw nie będą mieli prawa wstępu na teren jednostki. W przypadku ze-wnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny, w sytuacjach kryzysowych oraz klęsk żywiołowych Wykonawca zobowiązuje się realizować dane zamówienia w pierwszej kolejności. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrzą-dzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę w trakcie podpi-sywania umowy do podania telefonów kontaktowych, numerów faksu oraz dokonania innych niezbędnych ustaleń dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
15500000-3
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Dostawa produktów mlecznych |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT77640.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 75489.75 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: dostawa serków i jogurtów |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT89965.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 70026.60 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z HAJNÓWKI
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego do Pracowni Endoskopii w SP ZOZ w Hajnówce
- "Przebudowa dróg dojazdowych do pól na obiekcie scaleniowym "Eliaszuki i inne" gm. Narewka, pow. hajnowski, woj. podlaskie, odcinki: 2C, 4 obr. Eliaszuki, 2, 3 obr. Mikłaszewo"
- "Zakup i dostawę protez i materiałów medycznych do zabiegów chirurgii naczyniowej na potrzeby SPZOZ w Hajnówce".
więcej: przetargi w Hajnówce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.