eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi HajnówkaDostawy produktów mleczarskich

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-19

Ogłoszenie nr 109691 - 2017 z dnia 2017-07-19 r.

Hajnówka: Dostawy produktów mleczarskich
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 526150-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy w Hajnówce, krajowy numer identyfikacyjny 125205700000, ul. ul. Warszawska 67, 17200 Hajnówka, państwo Polska, woj. podlaskie, tel. 0-85 6832007 w.120, 6832008, faks 0-85 6832978, e-mail as_hajnówka@sw.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.sw.gov.pl
Adres profilu: www.sw.gov.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.sw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka Penitencjarna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawy produktów mleczarskich

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

DKw/3/AŚ/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są cykliczne dostawy do Aresztu Śledczego w Hajnówce produktów mleczarskich wraz z transportem i rozładunkiem podzielonych na części: ZADANIE I: dostawa produktów mlecznych: Mleko odtłuszczone w proszku - 1400 kg, Śmieta-na 12% pojemność opakowania 200 lub 400 ml - 1600 litrów, Twaróg chudy -200 g. kostka - 4000kg, Ser żółty - 1100 kg, ZADANIE II: dostawa serków i jogurtów: Ser topiony kostka 100g - różne smaki - 2200 kg, Serek homogenizowany różne smaki do 150 g - 3300 kg, Serek (wiejski, śmietankowy) opakowanie do 150 g - 1600 kg, Jogurt owocowy -różne smaki waga opakowania do 150 g - 3300 kg Podana ilość przedmiotu zamówienia jest ilością szacunkową w ciągu trwania umowy. Ostateczna ilość dostarczonych produktów mleczarskich może ulec zmniejszeniu, będzie ona wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego, przy czym będzie to wielkość nie mniejsza niż 70 % wielkości całego zamówienia. W związku z zmniejszeniem danej ilości Zamawiający nie poniesie żadnych skutków prawnych i finansowych. Zamawiany asortyment musi być świeży, dobrej jakości, wolny od wad (obce posmaki, zapachy, nalot pleśni, fragmenty obcych ciał, itp.), o terminie przydatności do spożycia przedstawionym poniżej dla każdego pro-duktu, pozwalającym na przechowywanie w odpowiednich warunkach, liczonym od dnia dostawy do siedziby Zamawiającego. Okres przydatności do spożycia: twaróg chudy minimum 14 dni od dnia dostaw, śmietana 12% minimum 14 dni od dnia dostawy, mleko w proszku minimum 5 miesięcy od dnia dostawy, ser żółty minimum 2 miesiące od dnia dostawy, ser topiony kostka mini-mum 2 miesiące od dnia dostawy, serek homogenizowany minimum 21 dni od dnia dostawy, serek (wiejski, śmietankowy) mini-mum 21 dni od dnia dostawy, jogurt owocowy minimum 21 dni od dnia dostawy. Każde opakowanie musi obligatoryjnie zawierać następujące dane:- nazwę środka spożywczego, - dane dotyczące składników występujących w środku spożywczym, - datę mini-malnej trwałości albo termin przydatności do spożycia na metce - dane identyfikujące producenta środka spożywczego, - zawartość netto lub liczbę sztuk środka spożywczego w opakowaniu, - warunki przechowywania, w przypadku gdy jego jakość zależy od wa-runków przechowywania, - oznaczenie partii produkcji, - klasę jakości handlowej, - waga brutto. Zasady i warunki realizacji zamó-wienia publicznego oraz warunki dostawy: Zamawiający będzie przekazywać wykonawcy zamówienie określające wielkość kolejnej dostawy minimum 2 dni przed planowanym terminem dostawy telefonicznie, faksem lub za pomocą poczty elektronicznej. Wyko-nawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia w terminie wskazanym w złożonej ofercie. Termin realizacji dostawy liczony będzie od dnia złożenia zamówienia telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną w ilościach wskazanych przez Zamawia-jącego. Dostawy produktów mleczarskich będą realizowane od poniedziałku do piątku w dni robocze tygodnia, od godziny 8:30 do godziny 12:30. Towar będzie dostarczany przez Wykonawcę własnym transportem, przystosowanym do przewozu w/w asortymen-tu. Odbiór zamawianych produktów mleczarskich przeprowadzany będzie każdorazowo w obecności przedstawiciela Zamawiają-cego oraz przedstawiciela Wykonawcy i polegać będzie na komisyjnym przeważeniu i poglądowemu sprawdzeniu cech jakościo-wych. Za prawidłowo zrealizowaną zostanie uznana dostawa, której różnica pomiędzy ilością zamówioną, a dostarczoną wyniesie nie więcej niż +/-5% ilości zamówionej danego asortymentu. Fakturę VAT Wykonawca wystawi na ilość asortymentu określoną w dokumencie ważenia, wynikającą z komisyjnego ważenia każdej dostawy, zgodnie z rzeczywistą wielkością dostaw, uwzględniając asortyment i cenę określoną w umowie. Należność za zrealizowane dostawy Zamawiający będzie uiszczał w formie przelewu na konto bankowe Wykonawcy w terminie wskazanym w złożonej ofercie licząc od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury. Termin płatności stanowi jedno z trzech kryteriów oceny ofert. Za dzień zapłaty uważa się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. Osoby realizujące dostawy w imieniu Wykonawcy poddadzą się każdorazowo procedurom bezpieczeństwa reali-zowanym w trakcie przyjmowania dostaw na teren Aresztu Śledczego w Hajnówce. Osoby realizujące dostawy w imieniu Wyko-nawcy naruszający przepisy obowiązujące na terenie dostaw nie będą mieli prawa wstępu na teren jednostki. W przypadku ze-wnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny, w sytuacjach kryzysowych oraz klęsk żywiołowych Wykonawca zobowiązuje się realizować dane zamówienia w pierwszej kolejności. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrzą-dzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę w trakcie podpi-sywania umowy do podania telefonów kontaktowych, numerów faksu oraz dokonania innych niezbędnych ustaleń dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 15500000-3
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa produktów mlecznych
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT77640.00
WalutaPln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Spółdzielnia Obrotu Towarowego Przemysłu Mleczarskiego, sekretariat@sot.pl, ul. Handlowa 4, 15-959, Białystok, kraj/woj. podlaskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 75489.75
Oferta z najniższą ceną/kosztem 75489.75
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 75642.00
Waluta: Pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: dostawa serków i jogurtów
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT89965.00
WalutaPln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Spółdzielnia Obrotu Towarowego Przemysłu Mleczarskiego, sekretariat@sot.pl, ul. Handlowa 4, 15-959, Białystok, kraj/woj. podlaskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 70026.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 70026.60
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 74874.00
Waluta: Pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.