eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinZamieszczanie reklam, ogłoszeń i informacji w prasie lokalnej, regionalnej i ogólnopolskiej oraz druk informatora o uczelni

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-04-07

Koszalin: Zamieszczanie reklam, ogłoszeń i informacji w prasie lokalnej, regionalnej i ogólnopolskiej oraz druk informatora o uczelni
Numer ogłoszenia: 109723 - 2011; data zamieszczenia: 07.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 55589 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Koszalińska, ul. Śniadeckich 2, 75-453 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. (094) 34-78-637, 34-78-635, faks (094) 34-78-636.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamieszczanie reklam, ogłoszeń i informacji w prasie lokalnej, regionalnej i ogólnopolskiej oraz druk informatora o uczelni.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamieszczanie reklam, ogłoszeń i informacji w prasie lokalnej, regionalnej i ogólnopolskiej oraz druk informatora o uczelni w zakresie określonym w SIWZ oraz formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest umieszczanie reklam i ogłoszeń Politechniki Koszalińskiej. Usługa obejmuje następujące rodzaje informacji i ogłoszeń: 1) ogłoszenia o przetargach; 2) ogłoszenia o naborze na studia; 3) ogłoszenia reklamujące uczelnię; 4) ogłoszenia okolicznościowe; 5) inne. Zamówienie składa się z : Poz. 1- Zamieszczanie reklam, ogłoszeń i informacji w wydawnictwach lokalnych Pod pojęciem prasa lokalna należy rozumieć wydawnictwa o zasięgu miejskim o jednorazowym nakładzie na określonym obszarze co najmniej 5000 egzemplarzy. Poz. 2- Zamieszczanie reklam, ogłoszeń i informacji w wydawnictwach regionalnych Pod pojęciem prasy regionalnej należy rozumieć wydawnictwa o zasięgu co najmniej Pomorza Środkowego lub obszaru o porównywalnym obszarze i jednorazowym nakładzie 20000 egzemplarzy. Poz. 3- Zamieszczanie reklam, ogłoszeń i informacji w wydawnictwach ogólnopolskich Wydawnictwo ogólnopolskie obejmuje zasięg całej Polski nakładem jednorazowym co najmniej 100 000 egzemplarzy. Poz. 4- Zamieszczanie reklam, ogłoszeń i informacji w wydawnictwach branżowych Pod pojęciem prasa branżowa należy rozumieć wydawnictwa o zasięgu całej Polski o jednorazowym nakładzie co najmniej 2000 egzemplarzy. Poz. 5- Wydania informatora o uczelni Tryb zamieszczania informacji i ogłoszeń: - treść przekazywana będzie za pośrednictwem faxu, pisemnie pocztą lub pocztą elektroniczną - Zamawiający każdorazowo wskazuje tytuł prasy, wielkość/wymiar ogłoszenia oraz miejsce w którym ma być zamieszczona informacja/ogłoszenie; - Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo do przedłożenia wyceny informacji/ogłoszenia uwzględniając wszystkie wytyczne, tj. rodzaj/zasięg wydawnictwa, wymiar ogłoszenia/informacji, umiejscowienie na określonej stronie; - wykonawca zobowiązany jest po otrzymaniu treści ogłoszenia/informacji do przedłożenia do akceptacji osobie wyznaczonej przez zamawiającego propozycji wzoru - informację/ogłoszenie należy umieścić w terminie wskazanym przez Zamawiającego Usługa obejmuje również: * zlecenie wykonania projektu informacji/ogłoszenia (winno być ujęte w zaoferowanej cenie zamówienia). - prawa autorskie do projektów przechodzą na Zamawiającego * adaptacja lub przeprojektowanie informacji/ogłoszenia (winno być ujęte w zaoferowanej cenie zamówienia). - materiał do druku przekazany będzie przez Zamawiającego w postaci * plików PDF, JPG, COR.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.97.00.00 - Usługi publikacji 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji 79.34.00.00 - Usługi reklamowe i marketingowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PerMedia S.A., ul. Partyzantów 17, 75-411 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 620000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 759527,46

  • Oferta z najniższą ceną: 759527,46 / Oferta z najwyższą ceną: 1232813,63

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.