Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-12
Lublin: Usługa konserwacji i naprawy sieci telefonicznej z podziałem na 2 części:
część 1: konserwacja i naprawa sieci telefonicznej w obiektach dydaktycznych i domach studenckich Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie,
część 2: konserwacja i naprawa sieci telefonicznej w obiektach dydaktycznych i domach studenckich Wydziału Nauk Rolniczych w Zamościu.
Numer ogłoszenia: 109733 - 2013; data zamieszczenia: 12.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie , ul. Akademicka 13, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 4456603, 4456073, faks 081 4456730.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.lublin.pl/zamowienia
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa konserwacji i naprawy sieci telefonicznej z podziałem na 2 części: część 1: konserwacja i naprawa sieci telefonicznej w obiektach dydaktycznych i domach studenckich Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, część 2: konserwacja i naprawa sieci telefonicznej w obiektach dydaktycznych i domach studenckich Wydziału Nauk Rolniczych w Zamościu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: usługa konserwacji i naprawy sieci telefonicznej zgodnie z rozdziałem III specyfikacji z podziałem na 2 części: część 1: konserwacja i naprawa sieci telefonicznej w obiektach dydaktycznych i domach studenckich Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z załącznikiem nr 1 i 1 A do SIWZ, część 2: konserwacja i naprawa sieci telefonicznej w obiektach dydaktycznych i domach studenckich Wydziału Nauk Rolniczych w Zamościu, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.33.41.10-9, 50.33.41.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
brak konkretyzacji warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w zakresie części 1 - Wykonawca powinien wykazać się wykonaniem lub wykonywaniem usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum dwóch usług w zakresie napraw i konserwacji sieci telefonicznych o wartości nie mniejszej niż 80 000 zł brutto każda (słownie: osiemdziesiąt tysięcy zł).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
brak konkretyzacji warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
brak konkretyzacji warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
brak konkretyzacji warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. wypełnione załączniki dotyczące opisu przedmiotu zamówienia w zależności od części, w której Wykonawca składa ofertę zgodnych z załącznikami nr 1, 1A lub/i 2 do SIWZ, 2. wypełniony formularz Oferta wykonawcy zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, 3. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z postanowieniami zawartymi w Rozdziale X pkt 10.12. SIWZ, jeśli z przedstawionych w ofercie dokumentów nie wynika sposób reprezentacji osoby/osób podpisujących ofertę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia, o którym mowa w ust. 2, 3 umowy po upływie 12 miesięcy obowiązywania umowy w zakresie jego podwyższenia lub obniżenia o kwartalny wskaźnik inflacji towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszany przez GUS za poprzedni kwartał. 2. W przypadku zmiany przepisów dotyczących podatku od towarów i usług w trakcie trwania umowy, wynagrodzenie, o którym mowa w ust. 1 i 2 umowy może ulec zmianie w zależności od wysokości stawki podatku VAT ustalonego w odrębnych przepisach dla przedmiotu umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://up.lublin.pl/szp/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja ds. Zamówień Publicznych, Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie, ul. Akademicka 13, pok. 54, 20-950 Lublin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.06.2013 godzina 12:00, miejsce: Sekcja ds. Zamówień Publicznych, Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie, ul. Akademicka 13, pok. 54, 20-950 Lublin.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: część 1: konserwacja i naprawa sieci telefonicznej w obiektach dydaktycznych i domach studenckich Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część 1: konserwacja i naprawa sieci telefonicznej w obiektach dydaktycznych i domach studenckich Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z załącznikiem nr 1 i 1 A do SIWZ,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.33.41.10-9, 50.33.41.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: część 2: konserwacja i naprawa sieci telefonicznej w obiektach dydaktycznych i domach studenckich Wydziału Nauk Rolniczych w Zamościu,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część 2: konserwacja i naprawa sieci telefonicznej w obiektach dydaktycznych i domach studenckich Wydziału Nauk Rolniczych w Zamościu, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.33.41.10-9, 50.33.41.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Organizacja wypoczynku letniego w 2025 roku dla uczniów szkół podstawowych z terenu woj. lubelskiego, o których mowa w art. 92b ustawy o systemie oświaty, w formie 10 - dniowych turnusów kolonijnych.
- Usługa zapewnienia zakwaterowania wraz z wyżywieniem dla studentów UMCS podczas wyjazdu rekreacyjnego
- Poprawa brd na przejściach dla pieszych na DK19 na obszarze działania Rejonu w Międzyrzecu Podlaskim z podziałem na części
- Dostaw utensyliów aptecznych oraz preparatów ogólnochemicznych
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy al. Warszawskiej w Lublinie od skrzyżowania z ul. Zbożową w kierunku granicy miasta o długości 375,00m oraz pełnienie nadzoru autorskiego
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego pojazdu wolnobieżnego o napędzie elektrycznym dla Państwowego Muzeum na Majdanku
więcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.