To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie
Og³oszenie z dnia 2017-07-19
Og³oszenie nr 109742 - 2017 z dnia 2017-07-19 r.
Gdynia: Dostawa Centrali monitoruj±cej wraz z kardiomonitorami modu³owymi - 7 sztuk
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:
tak
Numer og³oszenia: 510012-N-2017
Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:
tak
Numer og³oszenia: 86119-2017, 86751-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie zosta³o przeprowadzone przez centralnego zamawiaj±cego
nie
Postêpowanie zosta³o przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowanianie
Postêpowanie zosta³o przeprowadzone wspólnie przez zamawiaj±cychnie
Postêpowanie zosta³o przeprowadzone wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpitale Pomorskie Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
19014161200000, ul.
Powstania Styczniowego
1,
81-519
Gdynia, pañstwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
58 72 60 124,
58 72 60 467, faks
58 72 60 338, e-mail
zp@szpital-morski.pl
Adres strony internetowej (URL): www.szpitalepomorskie.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Inny: Spó³ka prawa handlowego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (je¿eli zamówienie zosta³o udzielone przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez ka¿dego z zamawiaj±cych, je¿eli zamówienie zosta³o udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych w sekcji I nale¿y wskazaæ który z zamawiaj±cych zawar³ umowê):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Dostawa Centrali monitoruj±cej wraz z kardiomonitorami modu³owymi - 7 sztuk
Numer referencyjny (je¿eli dotyczy):D25M/252/8-19rj/17
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest: 1.1 dostawa oraz instalacja, uruchomienie i przekazanie Zamawiaj±cemu w stanie gotowym do u¿ytkowania Centrali monitoruj±cej wraz z kardiomonitorami modu³owymi - 7 sztuk, o parametrach zgodnych z Za³±cznikiem nr 6 do SIWZ - Zestawieniem parametrów wymaganych, 1.2 przeszkolenie personelu Zamawiaj±cego w zakresie obs³ugi, eksploatacji i konserwacji niezbêdnej do prawid³owego funkcjonowania wyposa¿enia, 1.3 wykonywanie zobowi±zañ w okresie gwarancji z tytu³u usuwania usterek, napraw, wymiany czê¶ci wraz z obowi±zkowymi przegl±dami technicznymi z czêstotliwo¶ci± zalecan± przez producenta wyposa¿enia, 2. Asortyment stanowi±cy przedmiot zamówienia wymieniono w Za³±czniku nr 1 do SIWZ Formularz oferty. Wykonawca zobowi±zany jest do wype³nienia kolumn 3,5,6,7 oraz podania oferowanego okresu gwarancji. 3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia oraz wymogi dotycz±ce gwarancji, szkoleñ okre¶la Za³±cznik nr 6 Zestawienie Parametrów wymaganych. Wykonawca powinien w kolumnie pn. "Potwierdzenie spe³nienia TAK/NIE" potwierdziæ spe³nienie parametrów wymaganych przez Zamawiaj±cego, a w kolumnie "Parametry oferowane" zamie¶ciæ opis parametrów oferowanego sprzêtu oraz podaæ numery stron oferty, zawieraj±ce potwierdzenie spe³nienia ka¿dego parametru. Je¿eli oferowany sprzêt nie spe³nia parametrów wymaganych, oferta zostanie odrzucona bez dalszej oceny. 4. Termin realizacji zamówienia nale¿y zaplanowaæ w terminie do 6 tygodni od daty podpisania umowy. 5. Oferowane elementy musz± byæ: nie starsze ni¿ z 2017 roku, kompletne, zgodne z wymaganiami okre¶lonymi w Za³±czniku nr 6 do SIWZ Zestawieniu parametrów wymaganych, po zainstalowaniu gotowe do pracy zgodnie z ich przeznaczeniem bez ¿adnych dodatkowych zakupów i inwestycji. 6. Przedmiot zamówienia musi byæ zgodny z ustaw± z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 679). 7. Wyposa¿enie powinno byæ wykonane z materia³ów odpornych na ¶rodki myj±ce i dezynfekcyjne, zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 r. w sprawie szczegó³owych wymagañ, jakim powinny odpowiadaæ pomieszczenia i urz±dzenia podmiotu wykonuj±cego dzia³alno¶æ lecznicz±. 8. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca powinien: - dostarczyæ zorganizowanym przez siebie transportem, zamontowaæ, uruchomiæ elementy zamawianego wyposa¿enia, - przeszkoliæ personel Zamawiaj±cego w siedzibie Zamawiaj±cego (zapewniæ materia³y szkoleniowe na w³asny koszt) po uprzednim uzgodnieniu terminów z Zamawiaj±cym. Liczbê osób szkolonych okre¶li Zamawiaj±cy. Szkolenia wskazanego przez Zamawiaj±cego personelu zostan± udokumentowane Protoko³ami szkolenia (wed³ug wzoru w Za³±czniku nr 4 do umowy) oraz stosownymi imiennymi za¶wiadczeniami dla jego uczestników, - przekazaæ przed odbiorem przedmiotu zamówienia: - dokonania wpisu dostarczonego wyrobu do rejestru wyrobów medycznych Urzêdu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, lub - zg³oszenia wyrobu do Prezesa Urzêdu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, lub - powiadomienia Urzêdu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych o wprowadzeniu wyrobu do obrotu. - odbiór udokumentowany bêdzie Protoko³em zdawczo - odbiorczym - Za³±cznik nr 3 do umowy, po dostawie, instalacji, uruchomieniu wyposa¿enia i przeszkoleniu personelu, - przekazaæ w trakcie odbioru wymagane przez Zamawiaj±cego dokumenty dotycz±ce przedmiotu zamówienia opisane w Za³±czniku nr 7 do SIWZ Wzór umowy. 9. W przypadku asortymentu okre¶lonego przy pomocy nazwy handlowej, znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, ¼ród³a, który charakteryzuje produkt dostarczany przez Wykonawcê, Zamawiaj±cy dopuszcza sk³adanie ofert na asortyment równowa¿ny pod ka¿dym wzglêdem. W przypadku asortymentu równowa¿nego Wykonawca jest zobowi±zany okre¶liæ jego nazwê handlow±. 10. Je¿eli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano lub odniesiono siê do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i art. 30 ust 3 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enie oferty w tej czê¶ci przedmiotu zamówienia o równowa¿nych parametrach. Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywanym przez Zamawiaj±cego, jest obowi±zany wykazaæ , ¿e oferowane przez niego dostawy spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. 11. Koszty wynikaj±ce ze zmian przepisów w toku realizacji zamówienia ponosi Wykonawca. Przedmiot zamówienia winien byæ zgodny z przepisami obowi±zuj±cymi na dzieñ z³o¿enia oferty.
II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
II.5) G³ówny Kod CPV:
33100000-1
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postêpowanie/czê¶æ zosta³o uniewa¿nione
nie
Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/06/2017 IV.2 Ca³kowita warto¶æ zamówienia Warto¶æ bez VAT82200 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
Sprawd¼ t± firmê: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 88776 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OG£OSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RÊKI ALBO ZAPYTANIA O CENÊ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postêpowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Diagnozowanie i prowadzenie sesji psychoterapii dzieci i m³odzie¿y z FASD od (0-18 lat) , prowadzenie grup wsparcia na 2025 rok
- "Wykonanie i dostawa materia³ów promocyjnych na potrzeby Gminy Miasta Gdyni"
- MODERNIZACJA SYSTEMU TWORZENIA KOPII ZAPASOWYCH
- Us³uga sprz±tania obiektów oraz terenu Teatru Miejskiego im. Witolda Gombrowicza w Gdyni przy ul. Bema 26
- Przegl±dy, konserwacje i niezbêdne regulacje, drobne naprawy bie¿±ce (us³ugi serwisowe) oraz naprawy urz±dzeñ wielofunkcyjnych modeli Canon, Sharp oraz naprawy niszczarek w UMG w latach 2025 - 2026
- Iluminacje ¶wi±teczne na trzech rondach dzielnicy Chwarzno - Wiczlino.
wiêcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
wiêcej: »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.