To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-05-11
Wrocław: Dostawa mebli biurowych dla Urzędu Miejskiego Wrocławia
Numer ogłoszenia: 109796 - 2011; data zamieszczenia: 11.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 44690 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia, pl. Nowy Targ 1/8, 50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7779230, 7779231, faks 071 7779229.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych dla Urzędu Miejskiego Wrocławia.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych dla Urzędu Miejskiego Wrocławia. a) Szacunkowa ilość, rodzaj, parametry i charakterystyka techniczna zamawianych mebli określona jest w załącznikach do umowy: 1.1 - meble biurowe (biurko, stolik komputerowy, szafa, kontener, regał, szafka gospodarcza, lada kancelaryjna), 1.2 - meble biurowe (stolik okolicznościowy, stół. dostawka, podstawa pod komputer, nadstawka, wieszak, listwa odbojowa, blat roboczy ze ściankami akustycznymi oddzielającymi stanowiska pracy), 1.3 - meble gabinetowe (biurko, kontener, stół, przystawka, regał, biblioteczka, szafa), 1.4 - krzesła (krzesło obrotowe i konferencyjne, fotel obrotowy- gabinetowy, podnóżek, siedzisko z oparciem). b) Przedmiot umowy realizowany będzie sukcesywnie, partiami w miarę potrzeb na podstawie odrębnych zamówień składanych przez Zamawiającego w dowolnej formie (faksem, lub e-mailem) w terminie: - meble z załącznika: 1.1; 1.2; 1.3 - do 10 dni roboczych, - krzesła z załącznika: 1.4 - do 14 dni roboczych, od daty otrzymania zamówienia. c) Wykonawca dostarczy każdą partię własnym transportem i na własne ryzyko do miejsca wskazanego w zamówieniu. Dostawa może obejmować tylko jedną sztukę przedmiotu zamówienia. d) Wydanie i odbiór mebli biurowych następować będzie w obiektach Urzędu Miejskiego, w godzinach pracy Urzędu. Administrator Obiektu wskaże pomieszczenia, do których należy dostarczyć i ustawić wg aranżacji zamówione meble biurowe. e) Wykonawca zapewni bezpłatną aranżację wyposażenia wnętrz. f) Wykonawca musi udzielić 36 miesięcznej gwarancji na przedmiot umowy, której bieg rozpoczynać się będzie od daty odbioru mebli potwierdzonego protokołem odbioru. Szczegółowe warunki gwarancji określą karty gwarancyjne dołączone do każdej partii dostarczonych zgodnie z zamówieniem mebli biurowych. g) W przypadku otrzymania przedmiotu umowy złej jakości oraz w razie ujawnienia wad po odbiorze, Wykonawca na swój koszt dokona jego wymiany na nowy lub dokona usunięcia wad w terminie, do 1 dnia roboczego od chwili zgłoszenia. Wówczas za datę odbioru ustala się datę odbioru poprawionego przedmiotu umowy. h) Wykonawca musi posiadać atesty higieniczne lub świadectwa lub inne równoważne dokumenty potwierdzające, zgodnie z obowiązującymi przepisami jakość oferowanego produktu wystawione przez niezależne podmioty uprawnione do atestacji produktów: - na płytę meblową, która została zastosowana przy produkcji mebli - jakość płyty meblowej musi spełniać wymagania klas higieniczności E1 odnośnie emisji formaldehydu, - na klej używany przy produkcji i montażu mebli, - na lakier używany przy produkcji mebli, - na krzesła konferencyjne, - ocenę ergonomiczną krzeseł obrotowych i foteli obrotowych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.11.30.00 - Różne siedziska i krzesła .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DZIKOWSKA-MIERNIK IWONA DIVER FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA
jakie przetargi wygrała firma
DZIKOWSKA-MIERNIK IWONA DIVER FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA
- DIVER Firma Handlowo Usługowa, ul. Św. JAdwigi 7, 55-100 Trzebnica, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 170000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 182854,26
Oferta z najniższą ceną: 182854,26 / Oferta z najwyższą ceną: 226959,60
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont elewacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego
- Wymiana instalacji elektrycznej WLZ, ADM w budynku wielorodzinnym
- Remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Dworcowej 10 we Wrocławiu.
- Remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Kazimierza Jagiellończyka 40A we Wrocławiu.
- Dostawa odczynników do detekcji oraz diagnostyki (16 części) dla Grupy Odporności Wrodzonej na podstawie umów ramowych
- Remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Łowieckiej 9 we Wrocławiu.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż wyposaż. wnętrz Klubu Malucha w Andrychowie w ramach zad.: "Utworz.50 nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w nowej inst. klubu dziec. pod adr.: ul. Metalowców 6 w Andrychowie"
- Adaptacja części budynku PUW w Zaściankach na potrzeby dyspozytorni medycznej
- Dostawa mebli biurowych do pomieszczeń Urzędu Miasta Kalisza
- Przedsięwzięcie pn. "Modernizacja i rozbudowa Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Sejnach" finansowanego ze środków planu rozwojowego, realizowanego w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia
- Dostawa i montaż wyposażenia meblowego do pomieszczeń budynku zaplecza portowego przy ul. Kusocińskiego 5 w Ostrowie Wielkopolskim
- Zakup wyposażenia konferencyjnego, gospodarczego, kuchennego i sanitarnego w ramach realizacji projektu "Centrum usług turystycznych i promocji produktów regionalnych Kowary - Gmina Leśna"
więcej: Różne siedziska i krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.