Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-02
Ostróda: BUDOWA NAWIERZCHNI WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ UL. PAUZEŃSKIEJ W OSTRÓDZIE II ETAP.
Numer ogłoszenia: 109807 - 2007; data zamieszczenia: 02.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Ostróda, ul. Mickiewicza 24, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6429400, fax 089 6429401.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostroda.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA NAWIERZCHNI WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ UL. PAUZEŃSKIEJ W OSTRÓDZIE II ETAP..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa nawierzchni wraz z infrastrukturą ul. Pauzeńskiej - II etap w Ostródzie polegająca na: * przebudowie urządzeń teletechnicznych - zabezpieczenie istniejących kabli ziemnych rurami ochronnymi AROT PS 120 dwudzielnej w wykopie - 25,0 m; układanie kabla o śr. do 30 mm w powłoce termoplast. - 530 m; układanie rur ochronnych z AROT dvk 110 w wykopie - 111 m; demontaż istniejącego kabla ziemnego śr. do 30 mm - 485 m. * wykonaniu robót drogowych - wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników na głębokość 24 cm - 1.965,00 m2; wykonanie nawierzchni ulicy z kostki polbruk gr. 8 cm na podbudowie z kruszywa łamanego gr. 23 cm - 1.965,00 m2, ustawienie krawężnika drogowego na ławie betonowej - 784,0 mb; * kanalizacja deszczowa - przykanaliki kanalizacji burzowej - 13 szt.; wpusty burzowe - 13 szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Oryginalny kod CPV: 45.23.23.00 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.23.00 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 13.000 PLN (słownie: trzynaście tysięcy PLN). Wadium należy wnieść na etapie składania ofert..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) Wykonawca musi być dopuszczony do występowania w obrocie prawnym. b) Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz musi dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności: * musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. o wartości minimum 400.000,- PLN - 60 %; * musi dysponować osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności ogólnobudowlanej lub drogowej, należącą do właściwego samorządu zawodowego, której to osobie zamierza powierzyć funkcję kierownika budowy; * musi dysponować osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami sanitarnymi, której to osobie zamierza powierzyć funkcję kierownika robót. c) Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację zamówienia, w szczególności: * musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 200.000 PLN - 30 %; * musi wykazać, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 400.000,- PLN - 10 %. d) Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy wykonawca musi spełnić minimalne warunki określone w lit. a, b, c, d. Za wyjątkiem warunków dotyczących doświadczenia, zdolności finansowej lub kredytowej oraz posiadanego ubezpieczenia, pozostałe warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenione na zasadzie spełnia / nie spełnia (bez znaczenia punktowego). Ocena doświadczenia wykonawcy, polegała będzie na ocenie ilości wykonanych w okresie nie dłuższym niż ostatnie pięć lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych o wartości co najmniej 400.000,- PLN, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Każdy wykonawca, który spełni wymóg wykonania co najmniej jednej wskazanej wyżej roboty budowlanej będzie oceniany wg wzoru: Do : Dmax x 10 pkt. x 60 % gdzie: Do - ilość robót wykonanych wskazanych w badanym wniosku o wartości równej 400.000,- PLN lub wyższej; Dmax - największa ilość wykonanych robót wskazanych w badanych wnioskach o wartości równej 400.000,- PLN lub wyższej. Ocena posiadanych środków finansowych przez wykonawców lub posiadanej przez wykonawców zdolności kredytowej, zostanie dokonana wobec wykonawców, którzy spełnią wymóg posiadania środków finansowych w wysokości co najmniej 200.000 PLN lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 200.000 PLN, wg wzoru: Zo : Zmax x 10 pkt. x 30 % gdzie: Zo - wysokość posiadanych środków finansowych lub wysokość posiadanej zdolności kredytowej wskazanych w badanym wniosku w kwocie równej 200.000,- PLN lub wyższej; Zmax - najwyższa kwota posiadanych środków finansowych lub najwyższa kwota posiadanej zdolności kredytowej spośród wskazanych w badanych wnioskach w wysokości równej 200.000,- PLN lub wyższej. Ocena posiadanego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zostanie dokonana wobec wykonawców, którzy wykażą się posiadaniem w/w ubezpieczenia w kwocie minimum 400.000,- PLN, wg wzoru: Uo : Umax x 10 pkt. x 10 % gdzie: Uo - wysokość ubezpieczenia w badanym wniosku w kwocie równej 400.000,- PLN lub wyższej; Umax - najwyższa kwota ubezpieczenia spośród badanych wniosków w kwocie równej 400.000,- PLN lub wyższej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 10 i ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp. b) Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1 - 9 i ust. 2 pkt 1 - 3 ustawy Pzp. W przypadku składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego przez kilku wykonawców (konsorcjum), niniejsze oświadczenie musi złożyć każdy wykonawca (członek konsorcjum). c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku składania wspólnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego przez kilku wykonawców (konsorcjum), niniejszy dokument musi złożyć każdy wykonawca (członek konsorcjum). d) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. o wartości co najmniej 400.000,- PLN, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. e) Dokument stwierdzający, że osoba wskazana na kierownika budowy posiada wymagane uprawnienia oraz zaświadczenie o przynależności tej osoby do właściwego samorządu zawodowego. f) Dokument stwierdzający, że osoba wskazana na kierownika robót branży sanitarnej posiada wymagane uprawnienia oraz zaświadczenie o przynależności tej osoby do właściwego samorządu zawodowego. g) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. h) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. i) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców (konsorcjum) - wykonawca winien załączyć do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, pełnomocnictwo podpisane przez wszystkie podmioty wchodzące w skład konsorcjum. Z treści pełnomocnictwa muszą wynikać jednoznacznie zapisy i ustalenia w zakresie: * uczestników konsorcjum (wyszczególnienie wszystkich uczestników jako partnerów), * wskazanie lidera konsorcjum wraz z upoważnieniem do reprezentowania pozostałych uczestników konsorcjum w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, * określenie celu zawarcia konsorcjum (dla wspólnego przygotowania i złożenia wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, przygotowania i złożenia oferty, a następnie wspólnej realizacji niniejszego zamówienia publicznego), * zakres rzeczowy prac związanych z realizacją niniejszego zamówienia publicznego przez poszczególnych uczestników konsorcjum. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w lit. \c\ składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym wyżej mowa powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym wyżej mowa, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymagane dokumenty muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zostanie przekazana wraz z zaproszeniem do składania ofert wykonawcom dopuszczonym do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Ostródzie, 14 - 100 Ostróda, ul. Mickiewicza 24, pok. 25 (sekretariat)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z OSTRÓDY
- Dostawa paliw płynnych, olejów oraz auto-gazu dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie na rok 2025
- ZACZAROWANY RÓŻANY OGRÓD NA SKARPIE- PRZYWRACAMY ZAPOMNIANY BLASK
- Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Zespołu Ratownictwa Medycznego Szpitala w Ostródzie S. A.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatu Ostródzkiego w roku 2025
- BEZPOŚREDNIA OCHRONA FIZYCZNA OSÓB I MIENIA W BUDYNKACH SĄDU REJONOWEGO W OSTRÓDZIE I PROKURATURY REJONOWEJ W OSTRÓDZIE -ZLOKALIZOWANYCH W OSTRÓDZIE I MORĄGU
więcej: przetargi w Ostródzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Budowa i zadaszenie boisk w Szreniawie
- Budowa boiska piłkarskiego przy ul. Kopernika w Płońsku wraz z obiektami rozgrzewkowymi - "zaprojektuj i wybuduj"
- Remonty cząstkowe dróg na terenie miasta i gminy Krapkowice
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
- Utrzymanie nawierzchni dróg, chodników i parkingów dróg publicznych - gminnych i wewnętrznych zarządzanych przez Prezydenta Miasta Oświęcim, w 2025 roku - nawierzchnie z kruszyw i asfaltowe
więcej: Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.