To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-19
Ogłoszenie nr 109821 - 2017 z dnia 2017-07-19 r.
Lubliniec: Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą warzyw i owoców na rzecz DPS Dom Kombatanta im. św Rafała Kalinowskiego z siedzibą w Lublińcu, ul. dr E. Cyrana 10 dla zamówienia o szacunkowej wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 513584-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
tak
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" im. św. Rafała Kalinowskiego, krajowy numer identyfikacyjny
127019600000, ul.
ul. Cyrana
10,
42700
Lubliniec, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
343 564 004, faks
343 564 192, e-mail
rupik@wp.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.dpskombatant.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samorządowa jednostka organizacyjna nie mająca osobowości prawnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą warzyw i owoców na rzecz DPS Dom Kombatanta im. św Rafała Kalinowskiego z siedzibą w Lublińcu, ul. dr E. Cyrana 10 dla zamówienia o szacunkowej wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):DAG.26.7.2.17
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia stanowi sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą warzyw i owoców na rzecz Domu Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" im. św Rafała Kalinowskiego z siedzibą w Lublińcu ul. dr Emila Cyrana 10. Arbuz kg 150 Banan gat. I (długość 15-18 cm) kg 220 Brokuły (średnica minimum 15 cm) szt 150 Brukselka kg 30 Brzoskwinia (1szt. winna mieć od 120g do 150g) kg 100 Burak czerwony (średnica buraka nie mniejsza niż 7 cm) kg 600 Cebula kg 300 Cukinia kg 180 Cytryna kg 30 Czereśnie kg 70 Czosnek szt 20 Fasola sucha kg 40 Fasola szparagowa (bezwłóknista) kg 150 Grapefruit kg 40 Groch łuskany kg 40 Gruszki (1 szt winna mieć od 170g do 220g) kg 100 Jabłka sortowane (średnica 7-8 cm) kg 500 Jabłka kompotowe kg 1 200 Kalafior (średnica minimum 20 cm) szt 500 Kalarepa (bulwa z zielonymi liśćmi) kg 100 Kapusta biała kg 700 Kapusta czerwona kg 200 Kapusta kiszona kg 800 Kapusta pekińska kg 300 Kapusta włoska kg 80 Kiwi (1szt winna mieć od 100g do 120g) kg 40 Koperek zielony p 800 Mandarynka kg 60 Marchew konsumpcyjna gat. I (cała, zdrowa, średnica korzeni marchwi powinna być nie mniejsza niż 20 mm) kg 1500 Mieszanka owoców suszonych kg 5 Nektaryna (1szt winna mieć od 120g do 150g) kg 60 Ogórek kiszony kg 300 Ogórki zielone (średnica ogórka nie mniejsza niż 4cm) kg 200 Papryka czerwona kg 80 Pieczarki kg 200 Pietruszka (cała zdrowa, średnica korzeni pietruszki powinna być nie mniejsza niż 20 mm) kg 150 Pietruszka zielona p 900 Pomarańcza (1szt winna mieć od 150g do 200g) kg 150 Pomidory (1 szt winna mieć od 100g do 120g) kg 700 Por kg 20 Porzeczka kg 140 Rabarbar kg 30 Rzodkiewka p 400 Rzodkiew biała kg 100 Sałata zielona, masłowa (cała, bez wyciętych środków główek) szt 150 Sałata lodowa szt 100 Seler kg 250 Szpinak kg 80 Szczypiorek p 400 Śliwki kg 180 Truskawki kg 30 Wiśnie kg 50 Winogrona kg 120 Ziemniaki konsumpcyjne (worek max 15 kg) (średnica minimum 8 cm) kg 13000
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
03200000-3
Dodatkowe kody CPV:
03212213-6,
03221100-7,
03221112-4,
03221113-1,
03221114-8,
03212100-1,
03221200-8,
03221212-5,
03221222-8,
03221230-7,
03221300-9,
03221310-2,
03221420-6,
03221410-3,
03221260-6,
03221270-9,
03221240-0,
03221340-1,
03222111-4,
03222210-8,
03222321-9,
03222313-0,
03222340-8,
15332170-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Zadanie Nr 1 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT16020.68 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 26588 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Zadanie nr 2 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT9000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 6890.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LUBLIŃCA
- Utrzymanie czystości ulic, chodników i placów na terenie miasta Lublińca
- Dostawa gazów medycznych do Apteki Szpitalnej wraz z dzierżawą zbiornika tlenu i butli dla potrzeb SPZOZ w Lublińcu
- Dostawa środków czystości dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Lublińcu.
- Wymiana źródła ciepła w Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym w Herbach
więcej: przetargi w Lublińcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.