eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinPrzebudowa drogi gminnej w Żabiej Woli oraz drogi w Mętowie polegająca na wykonaniu chodnika dla pieszych z kostki brukowej o szerokości 1,5 m w granicach istniejącego pasa drogowego oraz budowa linii oświetlenia drogowego w Żabiej Woli wzdłuż nowego chodnika wraz z jego konserwacją w okresie gwarancji.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-19

Lublin: Przebudowa drogi gminnej w Żabiej Woli oraz drogi w Mętowie polegająca na wykonaniu chodnika dla pieszych z kostki brukowej o szerokości 1,5 m w granicach istniejącego pasa drogowego oraz budowa linii oświetlenia drogowego w Żabiej Woli wzdłuż nowego chodnika wraz z jego konserwacją w okresie gwarancji.
Numer ogłoszenia: 109824 - 2013; data zamieszczenia: 19.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Głusk , ul. Głuska 140, 20-380 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 7518760, faks 81 7518650.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glusk.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej w Żabiej Woli oraz drogi w Mętowie polegająca na wykonaniu chodnika dla pieszych z kostki brukowej o szerokości 1,5 m w granicach istniejącego pasa drogowego oraz budowa linii oświetlenia drogowego w Żabiej Woli wzdłuż nowego chodnika wraz z jego konserwacją w okresie gwarancji..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi gminnej w Żabiej Woli na odcinku długości 169 mb oraz w Mętowie na odcinku 149 mb polegająca na wykonaniu chodnika dla pieszych z kostki brukowej o szerokości 1,5 m w granicach istniejącego pasa drogowego oraz budowa linii oświetlenia drogowego przy nowym chodniku w Żabiej Woli wraz z jego konserwacją w okresie gwarancji. w szczególności polegająca na wykonywaniu następujących rodzajów robót drogowych: Droga w Żabiej Woli : 3.1 - Roboty przygotowawcze i ziemne w tym: formowanie i zagęszczanie nasypu , umocnienie nasypu geowłókniną separacyjno-filtracyjną o dużej wytrzymałości na rozciąganie i geokratą gr. 10 cm ; - Przepusty : czyszczenie istniejących pod drogą przepustów o średnicy 40, 60 i 80 cm , wykonanie przedłużenia - nowe przepusty o średnicy 40,60 i 80 cm ,wykonanie studni rewizyjnej z kręgów betonowych średnicy 1400 mm o głębokości 3 m ; - Krawężniki betonowe o wymiarach 15x30/15/22 cm z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo-piaskowej; - Obrzeża betonowe o wymiarach 20x6 cm na podsypce piaskowej ; - Podbudowa pod nawierzchnię chodnika : z piasku stabilizowanego cementem o Rm = 1,5 MPa gr.10 cm , - Chodnik z kostki brukowej szarej gr. 6 cm i szerokości 1,5 m - Pobocze jednostronne z kruszywa łamanego , gr.10 cm; - Oznakowanie pionowe( 1 znak pionowy ?+ poręcze ochronne sztywne) - Roboty wykończeniowe ( plantowanie skarp , humusowanie skarp przy grubości humusu 10 cm z obsianiem trawą) Budowa linii oświetlenia drogowego wzdłuż dogi Ćmiłów - Żabia Wola wraz z konserwacją wybudowanego oświetlenia w okresie gwarancji ,polegająca na wykonaniu: - roboty demontażowe złączy napowietrznych; - montaż przyłącza i przebudowa oświetlenia podwieszonego; - budowa linii kablowej oświetlenia drogowego ; - instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego - słupów stalowych ocynkowanych posadawianych na fundamencie żelbetonowym z montażem kompletnych opraw sodowych z redukcją mocy 100/70 W na wysięgniku jednoramiennym - w ilości 8 sztuk; - prace powykonawcze i pomiarowe Droga w Mętowie : - Roboty przygotowawcze i ziemne w tym: formowanie i zagęszczanie nasypu, umocnienie nasypu geowłókniną separacyjno- filtracyjną o dużej wytrzymałości na rozciaganie i geokratą gr.10 cm ; - Przepusty : czyszczenie istniejących pod drogą przepustów o średnicy 60 cm, wykonanie przedłużenia - nowe przepusty o średnicy 60 cm ; - Krawężniki betonowe o wymiarach 15x30 cm z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo-piaskowej; - Obrzeża betonowe o wymiarach 20x6 cm na podsypce piaskowej ; - Podbudowę pod nawierzchnię chodnika : z piasku stabilizowanego cementem o Rm = 1,5 MPa gr.10 cm , - Chodnik z kostki brukowej szarej gr. 6 cm i szerokości 1,5 m - Pobocze jednostronne z kruszywa łamanego , gr.10 cm; - Oznakowanie pionowe ( 1 znak pionowy ??? +) poręcze ochronne sztywne; - Roboty wykończeniowe ( plantowanie skarp , humusowanie skarp przy grubości humusu 10 cm z obsianiem trawą; - regulacja ( dostosowanie ) istniejących słupów oświetlenia drogowego do wysokości nowo wybudowanego nasypu i chodnika . W obu przypadkach : - Pełna obsługa geodezyjna z dokumentacją powykonawczą oddzielnie dla obu dróg oraz oddzielna dla oświetlenia drogowego. - Oraz wszelkie inne roboty wymienione w pkt. 3.6.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielania Wykonawcy zamówień uzupełniających do wysokości 50% w zakresie niezbędnym dla prawidłowego wykonania zamówienia. Dane wyjściowe do kosztorysowania przedstawione przez Wykonawcę w załącznikach do oferty (kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi) robót podstawowych będą miały zastosowanie do ewentualnych robót dodatkowych lub uzupełniających, których konieczność wykonania zostanie uzgodniona pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą w trakcie realizacji zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Składający ofertę obowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości 2.000,- złotych ( słownie: dwa tysiące złotych) 2. Termin wniesienia wadium upływa dnia 04.04.2013 r. o godz. 10.00 . 3. O uznaniu przez zamawiającego ,że wadium w pieniądzu wniesiono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek zamawiającego. 4. Wadium może być wniesione w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr : 24 8689 0007 0000 3580 2000 0060 lub w formach wymienionych w art. 45 ust 6 pkt. 2-5 ustawy Pzp. 5. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium lub jego poświadczoną kopię

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wymagane jest wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia ( wykonanie nawierzchni z kostki brukowej 2 robót + 2 robót na wykonanie oświetlenia drogowego ) wraz z podaniem ich rodzaju i wartości , daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót , określających , czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących , czy zostały wykonane z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagany jest wykaz narzędzi , wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami w szczególności : - wymagane jest dysponowanie następującym sprzętem: - koparko-ładowarką o poj. Łyżki min. 0,4 m3 - min. 1 szt. - walcem samojezdnym stalowym - min.1 szt. - zagęszczarkami o wadze min. 120 kg - min.1 szt. - samochodami ciężarowymi samowyładowczymi o ładowności min. 10 t - min. 2 szt ;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wymagane jest dysponowanie osobami ,które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi ( w specjalności drogowej i w specjalności elektrycznej ), wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nie czynności , oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wymagane jest posiadanie opłaconej polisy , a w przypadku jej braku , innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100.000 zł przez cały okres realizacji zamówienia. - posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę nie mniejszą niż 200.000 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- formularz OFERTA wg wzoru zamawiającego o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1 do siwz; - oświadczenie w myśl art. 26 ust.2 d pzp - załącznik nr 8 W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wykonawcy składają jeden formularz OFERTA. - kosztorysy ofertowe - sztuk 3; - pełnomocnictwo , zgodnie z art.23 ust.2 ustawy pzp, w przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia; - dowód zapłaty wadium; - zaakceptowany wzór umowy wg wzoru zamawiającego o treści odpowiadającej załącznikowi nr 7 do siwz

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Główne postanowienia określone są w umowie, której projekt stanowi załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ. Zamawiający przyjmuje, że postanowienia projektu umowy nie zakwestionowane pisemnie w ofercie zostaną uznane przez Wykonawcę za wiążące w chwili podpisania umowy. W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się wprowadzenie zmian za zgodą Zamawiającego. Zmiany mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę. Zmiany umowy muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust.3 ustawy Pzp, stanowiącego, że umowa jest nieważna w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie dotyczącym : - terminów wykonania robót w przypadku: a) wystąpienia klęsk żywiołowych, b) wystąpienia warunków atmosferycznych odbiegających od typowych, uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, c) odmowy wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, d) wycofanie zgody na prowadzenie robót budowlanych przez właściciela nieruchomości, e) innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy; - personelu wskazanego w ofercie Wykonawcy : a) zmiana kierownika budowy lub kierowników robót w trakcie realizacji przedmiotu umowy musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i zaakceptowana przez Zamawiającego, który zaakceptuje taką zmianę wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą takie same lub wyższe od kwalifikacji i do doświadczenia osób wskazanych w ofercie Wykonawcy; b) Wykonawca przedłoży Zamawiającemu propozycję zmiany, o której mowa w pkt. a) nie później niż 7 dni przed planowanym do kierowania robotami/budową którejkolwiek osoby. Jakakolwiek przerwa w realizacji przedmiotu umowy wynikająca z braku kierownictwa robót (budowy) będzie traktowana jako przerwa wynikła z przyczyn zależnych od Wykonawcy i nie może stanowić podstawy do zmiany terminu zakończenia robót; c) skierowanie, bez akceptacji Zamawiającego, do kierowania robotami innych osób niż wskazane w ofercie Wykonawcy stanowi podstawę odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z winy Wykonawcy; - zmiany technologiczne: a) konieczność zrealizowania robót przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych niż wskazane w projekcie budowlanym w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub ich wadliwym wykonaniem - zmiany te nie mogą powodować zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy. - zmiany zakresu robót o roboty nieprzewidziane a) Zamawiający może zmniejszyć zakres realizacji umowy, b) Zamawiający może zmienić ilości poszczególnych kategorii robót - roboty zamienne, c) Zamawiający może udzielić wykonawcy zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, nie wynikających z projektów budowlano-wykonawczych, STWiOR i SIWZ zgodnie z warunkami określonymi w ustawie Pzp; d) udzielenie zamówienia na roboty dodatkowe następuje w wyniku konieczności przystąpienia do robót wykraczających poza zakres zamówienia podstawowego - Wykonawca składa wniosek o udzielenie zamówienia wraz z uzasadnieniem i wyceną (protokół konieczności), który zostanie przeanalizowany przez Zamawiającego; e) tylko udzielenie zamówienia na roboty dodatkowe w drodze umowy upoważnia wykonawcę do żądania zapłaty za roboty dodatkowe; - innych warunków umowy, jeżeli w chwili jej zawarcia nie znane były fakty mające na nie wpływ, przy jednoczesnym założeniu, że zakres zmian spowoduje następstwa korzystne dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugglusk.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Głusk ul. Miodowa 1 20-388 Lublin pok. Nr 3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Głusk ul. Głuska 140 20-388 Lublin Pok. Nr 1 Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.