eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemianowice ŚląskieWykonanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich dostaw środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-17

Siemianowice Śląskie: Wykonanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich dostaw środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych
Numer ogłoszenia: 109824 - 2009; data zamieszczenia: 17.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich , ul. 1-go Maja 9, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 2281930, faks 032 2281498.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsiemianowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich dostaw środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostaw środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych wg załącznika nr 1 do siwz.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1.)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3.)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 5.)zaoferują termin płatności minimum 30 dni 6.)zapewnią transport 7.)zaoferują przedmiot zamówienia posiadające wymagane prawem dopuszczenia i atesty, a ponadto wyroby medyczne spełniające wymagania ustawy z dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93 z 2004 r. poz. 896), produkty biobójcze spełniające wymagania ustawy z dnia 13.09.2002 r. o produktach biobójczych (Dz. U. z 2002 Nr 175, poz. 1433 z póź. zmianami),zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 11 sierpnia 2005r w sprawie określania grup produktów leczniczych oraz wymagań dotyczących dokumentacji wyników badań tych produktów (Dz.U. z 2005r. Nr160,poz.1358) , zgodne z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 30 kwietnia 2004r. w sprawie klasyfikacji wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia (Dz. U. z 2004r Nr 100, poz.1027), bezpieczne w użyciu oraz posiadające minimalny termin przydatności do zużycia 12 miesięcy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: IX Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych z późniejszymi zmianami, wykonawca złoży następujące dokumenty: 1.Dokumenty wymagane: 1)formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 2)formularz cenowy - załącznik nr 3 3)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4)koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem 5)oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 4 6)oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 5 7)karty charakterystyk substancji niebezpiecznej, każdego zaoferowanego środka dezynfekcyjnego w języku polskim wydane przez producenta oferowanego przedmiotu zamówienia 8)katalog lub prospekt w języku polskim dla każdego zaoferowanego środka zawierający opis składu jakościowego, ilościowego i spektrum działania 9)potwierdzenie stosownym dokumentem działania biobójczego oferowanych środków ( do powierzchni i nawierzchni ) w zakresie wymaganego spektrum poparte opinią PZH lub końcowymi wynikami z badań laboratoryjnych innego niezależnego ośrodka badawczego, towarzystwa mikrobiologicznego lub innej instytucji wydającej opinie o środkach dezynfekcyjnych stosowanych w praktyce szpitalnej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozsiemianowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Miejski w Siemianowicach, Dział zamówień Publicznych, ul. 1-go Maja 9 41 - 100 Siemianowice Śląskie Tel./ fax /032/ 228 - 18 - 86.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2009 godzina 09:30, miejsce: Szpital Miejski w Siemianowicach, Dział zamówień Publicznych, ul. 1-go Maja 9 41 - 100 Siemianowice Śląskie Tel./ fax /032/ 228 - 18 - 86.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: DEZYNFEKCJA RĄK, SKÓRY I BŁON ŚLUZOWYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DEZYNFEKCJA RĄK, SKÓRY I BŁON ŚLUZOWYCH.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.63.16.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: DEZYNFEKCJA I MYCIE NARZĘDZI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DEZYNFEKCJA I MYCIE NARZĘDZI.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.63.16.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: DEZYNFEKCJA I MYCIE NARZĘDZI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DEZYNFEKCJA I MYCIE NARZĘDZI.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.63.16.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: DEZYNFEKCJA I MYCIE NARZĘDZI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DEZYNFEKCJA I MYCIE NARZĘDZI.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.63.16.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: DEZYNFEKCJA POWIERZCHNI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DEZYNFEKCJA POWIERZCHNI.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.63.16.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: DEZYNFEKCJA POWIERZCHNI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DEZYNFEKCJA POWIERZCHNI.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.63.16.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: SÓL PASTYLKOWA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SÓL PASTYLKOWA.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.63.16.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.