eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Sporządzenie inwentaryzacji pomieszczeń oraz wycena nieruchomości

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-02

Rzeszów: Sporządzenie inwentaryzacji pomieszczeń oraz wycena nieruchomości
Numer ogłoszenia: 109828 - 2007; data zamieszczenia: 02.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Podkarpackie, ul. Grunwaldzka 15, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8501776, fax 017 8501701.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wrota.podkarpackie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie inwentaryzacji pomieszczeń oraz wycena nieruchomości.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) sporządzenie inwentaryzacji pomieszczeń oraz przedłożenie pisemnych operatów podziału budynku o pow. użytkowej około 1 176,34 m2 zlokalizowanego na nieruchomości oznaczonej jako działka 481/67 o pow. 0,4207 ha położonej w Dębicy przy ul. Kościuszki, obj. KW nr 75258 na samodzielne lokale, z określeniem lokali zajmowanych przez poszczególne jednostki: tj. Nauczycielskie Kolegium Języków Obcych w Dębicy oraz Pedagogiczną Bibliotekę Wojewódzką w Rzeszowie Filia w Dębicy celem uzyskania stosownych zaświadczeń właściwego starosty o ich samodzielności jak również sporządzenie pisemnych operatów szacunkowych określających wartość rynkową powstałych nieruchomości lokalowych dla potrzeb przekazania ich w trwały zarząd, 2) sporządzenie inwentaryzacji pomieszczeń oraz przedłożenie pisemnych operatów podziału budynku o pow. użytkowej około 200 m2 zlokalizowanego na nieruchomości oznaczonej jako działka 2022/8 o pow. 0,0382 ha położonej w Łańcucie przy ul. Polnej, obj. KW nr 50887 na dwa samodzielne lokale użytkowe i jeden samodzielny lokal mieszkalny, z określeniem lokali zajmowanych przez poszczególne jednostki: tj. - Zarząd Dróg Powiatowych - wyodrębniając jeden lokal użytkowy, - Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich - wyodrębniając jeden lokal użytkowy i jeden lokal mieszkalny, celem uzyskania stosownych zaświadczeń właściwego starosty o ich samodzielności jak również sporządzenie pisemnych operatów szacunkowych określających wartość rynkową powstałych nieruchomości lokalowych zajmowanych przez Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich a stanowiących własność Województwa Podkarpackiego dla potrzeb przekazania ich w trwały zarząd, 3) sporządzenie pisemnego operatu szacunkowego określającego wartość rynkową nieruchomości zabudowanej oznaczonej jako działka nr 2022/7 o pow. 0,7667 ha położonej w Łańcucie przy ul. Polnej wraz z jej częściami składowymi (budynkami i budowlami), dla potrzeb przekazania jej w trwały zarząd, 4) sporządzenie pisemnego operatu szacunkowego określającego wartość rynkową nieruchomości niezabudowanej oznaczonej jako działka nr 2969/16 o pow. 36 m2 położonej w Krośnie przy ul. Grodzkiej, obj. KW nr 94826 dla potrzeb jej sprzedaży, 5) określenie wartości rynkowej nieruchomości, położonej w Krośnie przy ul. Łukasiewicza 65, zabudowanej budynkiem o pow. 239,91 m2, oznaczonej w operacie ewidencji gruntów i budynków jako działka nr 817 o pow. 1214 m2, KW 35741, 6) określenie wartości rynkowej nieruchomości położonej w Kolbuszowej przy ul. Piłsudskiego 59 A, oznaczonej w operacie ewidencji gruntów jako działki 1387/1 o pow. 0,0203 ha i nr 2326/1 o pow. 0,0865 ha, zabudowanej budynkiem administracyjno - biurowym o pow. około 612 m2, objęta KW 23027, 7) określenie wartości rynkowej samodzielnego lokalu użytkowego nr 2 położonego w Krośnie przy ul. Legionów 8 o pow. użytkowej 372,33 m2 wraz z pomieszczeniami przynależnymi i udziałem 37233/59263 cz. wspólnych budynku i działek oznaczonych w operacie ewidencji gruntów i budynków nr 2172/4 i 2172/7 o łącznej pow. 851 m2, księgi wieczyste: KS1K/00079086/3 - nieruchomość gruntowa, KS1K/00102858/7 - lokal, 8) określenie wartości rynkowej samodzielnych lokali użytkowych usytuowanych w budynku przy ul. Najświętszej Marii Panny 2 w Ropczycach, oznaczonych numerami 1,2,3,4,5,6,7,11,12,13,14,15,16,17,18,19 wraz z pomieszczeniami przynależnymi i udziałem 44450/68985 części działki nr 1157/5 o pow. 0.0312 ha, księgi wieczyste nr: 38859 - nieruchomość gruntowa, 38860 - lokal nr 1, 38861 - lokal nr 2, 38862 - lokal nr 3, 38863 - lokal nr 4, 38864 - lokal nr 5, 38865 - lokal nr 6, 38866 - lokal nr 7, 38867 - lokal nr 11, 38868 - lokal nr 12, 38869 - lokal nr 13, 38870 - lokal nr 14, 38871 - lokal nr 15, 38872 - lokal nr 16, 38873 - lokal nr 17, 38874 - lokal nr 18, 38875 - lokal nr 19,

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości Kod CPV wg słownika 2008: 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy, spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.). Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie: 1. złożonego przez Wykonawcą oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm) stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ 2. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm), wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn.zm), wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. świadectwa stwierdzającego nadanie uprawnień zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości wydanego przez Ministra właściwego do spraw budownictwa, gospodarki przestrzennej i mieszkaniowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn.zm) stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn.zm.) wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn.zm.) wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. świadectwo stwierdzające nadanie uprawnień zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości wydanego przez Ministra właściwego do spraw budownictwa, gospodarki przestrzennej i mieszkaniowej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrota.podkarpackie.pl/pl/bip/wojewodztwo-podkarpackie/zamowienia

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie, 35-010 Rzeszów, ul. Towarnickiego 1a..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie, 35-010 Rzeszów, ul. Towarnickiego 1a..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.