Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-17
Gryfino: Dostawa materiałów opatrunkowych dla Szpitala Powiatowego w Gryfinie Sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 109856 - 2009; data zamieszczenia: 17.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy w Gryfinie sp. z o.o. , ul. Parkowa 5, 74-100 Gryfino, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4162109, faks 091 4162109.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów opatrunkowych dla Szpitala Powiatowego w Gryfinie Sp. z o.o..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych dla Szpitala Powiatowego w Gryfinie Sp. z o.o. Szczegółowy opis zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - pakiety od nr 1 do nr 4).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu poprzez dostarczenie ważnych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy Wykonawca jest zobowiązany oświadczyć, że: 1. posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne; Oświadczenia muszą mieć formę pisemną. Oświadczenia należy złożyć na formularzu, którego wzór dołączono do niniejszej specyfikacji (załącznik nr 2 do siwz). Oprócz ww. oświadczeń każdy Wykonawca jest zobowiązany złożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert; b) ważne zezwolenie Ministra Zdrowia na prowadzenie obrotu hurtowego produktami leczniczymi na terenie Polski; c) Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 4. d) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie. Należy wykazać się trzema dostawami. Za dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia uznaje się dostawy środków leczniczych o wartości nie mniejszej niż wartość składanej przez Wykonawcę oferty w niniejszym postępowaniu. Dokumentami potwierdzającymi, że dostawy zostały wykonane należycie są referencje wystawione przez odbiorców. Informację o zrealizowanych dostawach należy sporządzić w układzie: 1) nazwa, adres, nr telefonu odbiorcy, na rzecz którego zrealizowano zamówienie; 2) przedmiot dostawy; 3) wartość brutto zamówienia; 4) data wykonania zamówienia;.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat budynku administracyjnego szpitala przy ul. Niepodległości 39 w Gryfinie,.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2009 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat budynku administracyjnego szpitala przy ul. Niepodległości 39 w Gryfinie.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kompresy gazowe 17 nitkowe niejałowe 12 warstwowe 10 X 10 (100 szt.) - 30 kartonów. 2. Kompresy gazowe 17 nitkowe niejałowe 12 warstwowe 5 X 5 (100 szt.) - 15 kartonów. 3. Kompresy gazowe 17 nitkowe niejałowe 16 warstwowe 10 X 10 (100 szt.) - 30 kartonów. 4. Kompresy gazowe 17 nitkowe z nitką RTG niejałowe 12 warstwowe 10 X 10 (100 szt.) - 20 kartonów. 5. Kompresy gazowe 17 nitkowe z nitką RTG niejałowe 16 warstwowe 10 X 10 (100 szt.) - 20 kartonów. 6. Plaster włókninowy z opatrunkiem - Fixopore (8 cm x 1 m) - 20 7. Hypoalergiczny przylepiec włókninowy - Plastopore (5 cm x 9,14 m) - 20 8. Włókninowa taśma samoprzylepna - Plastofix (15 cm x 10 m) - 20 9. Włókninowa taśma samoprzylepna - Plastofix (20 cm x 10 m) - 20 10. Elastyczna siatka opatrunkowa - Codofix 6 x 10 m - 10 11. Elastyczna siatka opatrunkowa - Codofix 8 x 10 m - 10 12. Bandarz podtrzymujący wiskozowy 5 cm x 4 m - 30 kartonów 13. Bandarz podtrzymujący wiskozowy 10 cm x 4 m - 30 kartonów 14. Bandarz podtrzymujący wiskozowy 15 cm x 4 m - 30 kartonów 15. Bandaż elastyczny uniwersalny z zapinką 12 cm x 5 m - 200 szt. 16. Bandaż elastyczny uniwersalny z zapinką 10 cm x 5 m - 200 szt. 17. Wata opatrunkowa bawełniana - 20 op. 18. (kompresy 10 x 10 - 60 szt., serweta operacyjna 45 cm x 45 cm - 5 szt., łupfer jasolka 15 x 15 cm - 20 szt) - 200 szt. 19. (kompresy 10 x 10 cm - 10 x 10 szt., serweta operacyjna 45 cm x 45 cm - 2) - 200 szt. 20. Drobny materiał zabiegowy: Tupfer AR - kula z RTG - 10 op. 21. Drobny materiał zabiegowy: Tupfer GR - groszek z RTG - 10 op. 22. Higieniczne jednorazowe podkłady ochronne 51 cm x 160 cm - 20 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw zabiegowy do cewnikowania - 10 szt. 2. Czepki pielęgnacyjne z gumką typu beret niejałowe - 20 op. 3. Czepki lekarskie niejałowe z gumką - 10 op. 4. Czepki lekarskie niejałowe z napotnikiem - 10 op. 5. Foliowe ochraniacze na buty - 50 op. 6. Maski chirurgiczne niejałowe - 100 op. 7. Fartuch chirurgiczny F 1 jałowy L; XL; XXL - 100 szt. 8. Fartuch chirurgiczny F 1 niejałowy M; L; XL - 300 szt. 9. Serwety jałowe z TMS 35 cm x 35 cm z otworem 5 x 5 cm - 100 szt. 10. Serwety jałowe z TMS 140 x 70 cm - 200 szt. 11. Serwety jałowe z TMS 90 x 75 cm - 200 szt. 12. Serwety jałowe z TMS 250 x 160 cm - 300 szt. 13. Serwety jałowe z TMS 175 x 75 cm - 100 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Matodrape - zestaw do kaparatomii - 100 szt. 2. Matodrape - zestaw serwet uniwersalny - 300 szt. 3. Matodrape - zestaw serwet do operacji ginekologicznych - 100 szt. 4. Matodrape - zestaw do cesarskiego cięcia - 300 szt. 5. Matodrape - zestaw do operacji tarczycy - 20 szt. 6. kawiczki chirurgiczne niepudrowane jałowe Surgilex 6,5; 7; 7,5; 8; 8,5 - 100 op. 7. Rękawiczki chirurgiczne pudrowane jałowe Surgilex 6,5; 7; 7,5; 8; 8,5 - 200 op. 8. Rękawiczki ambulatoryjne Ambulex extra małe, małe, średnie, duże i extra duże - 240 op. 9. Foliowa osłona przewodów urządzeń medycznych - 100 szt. 10. Szybkowiążąca opaska gipsowa i Longeta Gipset - 100 op. 11. Naturalny podkład podgipsowy - 100 op. 12. Sukienka operacyjna - 200 szt. 13. Komplet operacyjny męski - 200 szt. 14. Serwety operacyjne z gazy 17 - nitkowej jałowe z nitką radiacyjną i tasiemką 50 x 50 cm - 5 szt. w opakowaniu - 20 kartonów..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Papier krepowany standardowy zielony 1200 mm x 1200 mm - 10 kartonów. 2. Papier krepowany naprzemiennie - standard crepe Mix 1200 mm x 1500 mm - 10 kartonów. 3. Taśmy samoprzylepne bez wskaźników sterylizacji bez ind 50 mm - 20 op. 4. Taśma samoprzylepna ze wskaźnikiem sterylizacji; para 19 mm - 40 op. 5. Taśma samoprzylepna ze wskaźnikiem sterylizacji; para 25 mm - 40 op. 6. Torebki posterylizacyjne samoprzylepne 600 mm x 760 mm - 100 szt. 7. Siatka chirurgiczna do operacyjnego leczenia przepuklin 60 x 110 mm - 10 op. 8. Siatka chirurgiczna do operacyjnego leczenia przepuklin 100 x 160 mm - 10 op. 9. Siatka chirurgiczna do operacyjnego leczenia przepuklin 150 x 200 mm - 10 op. 10. Siatka chirurgiczna do operacyjnego leczenia przepuklin 300 x 300 mm - 10 op..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GRYFINA
- Rozbudowa ścieżek rowerowych na terenie gminy Gryfino w celu zintegrowania z trasami rowerowymi na terenie SOM
- Remont dachu na budynku komunalnym wielorodzinnym przy ul. Tadeusza Kościuszki 13 w Gryfinie
więcej: przetargi w Gryfinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa leków w ramach chemioterapii uzupełnienie III
- Dostawa produktów leczniczych
- Dostawa produktu leczniczego Nivolumab rozliczanego z programu lekowego B6.
- Dostawa wyrobu medycznego do apteki szpitalnej przy SPZZOZ w Gryficach
- Dostawa leków dla Szpitala Powiatowego w Wyrzysku Sp. z o. o.
- DOSTAWA LEKÓW I MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.