eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszcz GdańskiOdbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z budynków użyteczności publicznej Gminy Pruszcz Gdański

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-12

Pruszcz Gdański: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z budynków użyteczności publicznej Gminy Pruszcz Gdański
Numer ogłoszenia: 109911 - 2013; data zamieszczenia: 12.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 83451 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pruszcz Gdański, ul. Wojska Polskiego 30, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 0-58 692 94 21, 692 94 00, faks 0-58 682 27 14.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z budynków użyteczności publicznej Gminy Pruszcz Gdański.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z budynków użyteczności publicznej Gminy Pruszcz Gdański, a także wyposażenie tych nieruchomości w pojemniki do zbierania odpadów zmieszanych oraz w pojemniki i worki do selektywnego zbierania odpadów komunalnych. 2. Zakres rzeczowy prac obejmuje: - wyposażenie nieruchomości na czas trwania umowy w pojemniki do zbierania odpadów komunalnych zmieszanych zgodnie z zał .nr 1 do SIWZ - wyposażenie nieruchomości na czas trwania umowy w pojemniki do selektywnego zbierania odpadów komunalnych (papier, szkło, plastik) oraz w worki o pojemności 120 l z folii LDPE na papier, szkło i plastik przeznaczonych do selektywnej zbiórki odpadów zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ Worki powinny być utrzymane w kolorystyce: niebieski na papier, żółty na plastik i zielony na szkło. Worki należy dostarczyć jednorazowo pod wskazane adresy zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ przed dniem rozpoczęcia świadczenia usługi; - opróżnianie i wywóz odpadów z pojemników na zmieszane odpady komunalne z częstotliwością i lokalizacją zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ do Regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych (RIPOK) wskazanej w Planie Gospodarki Odpadami dla Województwa Pomorskiego 2018; - opróżnianie i zagospodarowanie odpadów z pojemników na selektywnie zebrane odpady komunalne oraz wywóz i zagospodarowanie odpadów zebranych selektywnie w workach z częstotliwością i lokalizacją zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ. Selektywnie zebrane odpady należy przekazać do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach 3. Do obowiązków Wykonawcy należy także: 1) dostarczenie Zamawiającemu przed dniem rozpoczęcia świadczenia usługi - pokwitowania wydania pojemnika na odpady zmieszane, pojemnika na odpady zebrane selektywnie lub worki na odpady zbierane selektywnie przez sołtysa danej miejscowości lub pracownika budynku użyteczności publicznej 1) ustawienie pojemników w miejscach wyznaczonych przez Zamawiającego 2) utrzymanie pojemników w sprawności technicznej oraz wymiana na pełnosprawne w przypadku ich zniszczenia 3) wystawianie i wstawianie pojemników z miejsc i na miejsca trudnodostępne 4) porządkowanie terenu wokół wszystkich pojemników przy każdorazowym opróżnianiu w promieniu 5 m, 5) okresowe mycie, dezynfekcję np. chlorowanie pojemników w celu utrzymania należytego stanu sanitarnego 4. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie tylko za faktycznie wykonaną usługę..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ALTVATER PIŁA S.A., Łączna 4a, 64-920 Piła, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37572,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18932,40

  • Oferta z najniższą ceną: 18932,40 / Oferta z najwyższą ceną: 18932,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.