Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-08
Biała Podlaska: Postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia mniejszej niż kwota określona w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych
Numer ogłoszenia: 109911 - 2011; data zamieszczenia: 08.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny , ul. Prosta 33, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 083 3447509, faks 083 3432198.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Karny w BIałej Podlaskiej (jednostka budżetowa).
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia mniejszej niż kwota określona w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kapusta biała gat. I CPV 03221410-3 - 4 000kg. Kapusta czerwona gat. I CPV 03221410-3 - 4 000kg. Buraki ćwikłowe gat. I CPV 03221111-7 - 3 000kg Marchew gat. I CPV 03221112-4 - 3 000kg. Cebula biała gat. I CPV 03221113-1 - 2 500kg. Seler - korzeń gat. I CPV 03221110-0 - 1 500kg. Pietruszka - korzeń gat. I CPV 03221110-0 - 1 500kg. Jabłko konsumpcyjne gat. I CPV 03222321-9 - 500kg. Ziemniak jadalny gat. I CPV 03212100-1 - 15 000kg.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.14.10 - Kapusta .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać oferenci, którzy spełniają warunki zawarte w art.22 ust. 1 oraz nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ust . 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania zamówienia określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, wykonawca składa następujące dokument 2. Oświadczenia zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w Ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r o bezpieczeństwie żywności i żywienia, zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 3 do SIWZ. 4. Formularz ofertowy, zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 4 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego ul. Prosta 33, 21-500 Biała Podlaska, budynek F pokoju nr 103, w godzinach 7.30-15,00 pocztą na pisemny wniosek dostawcy, pocztą elektroniczną.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w sekretariacie budynek A, pok. Nr.205 Zakładu Karnego w Białej Podlaskiej ul. Prosta 33, 21-500 Biała Podlaska.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- Dostawa gazów medycznych wraz z najmem butli, środków antybakteryjnych do użytku ogólnoustrojowego, kortykosterydów do użytku ogólnoustrojowego, (.....) w podziale na 41 części
- Dostawa sprzętu komputerowego, elektrycznego, elektronicznego oraz oprogramowania
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z kosztorysem inwestorskim na przebudowę ul. Stefana Okrzei i ul. Karola Szymanowskiego w Białej Podlaskiej
- Rozbudowa tomografu komputerowego Revolution Ascend
- Dostawa wyposażenie do Żłobka Samorządowego w Ciciborze Dużym
- Dostawa średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego na rzecz OSP w Hrudzie
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.