eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraZakup i wdrożenie system placówkami oświatowymi oraz oprogramowania dla jednostek, umożliwiającego przygotowanie arkuszy organizacyjnych, prowadzenie księgowości i kadr w ramach zadania- zakup akcesoriów komputerowych, w tym programów i licencji między in



Ogłoszenie z dnia 2008-05-26

Zielona Góra: Zakup i wdrożenie system placówkami oświatowymi oraz oprogramowania dla jednostek, umożliwiającego przygotowanie arkuszy organizacyjnych, prowadzenie księgowości i kadr w ramach zadania- zakup akcesoriów komputerowych, w tym programów i licencji między innymi związanych z naborem uczniów do szkół .
Numer ogłoszenia: 109946 - 2008; data zamieszczenia: 26.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0684564100,4564406 do 08, fax 068 4564155, 4564455.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i wdrożenie system placówkami oświatowymi oraz oprogramowania dla jednostek, umożliwiającego przygotowanie arkuszy organizacyjnych, prowadzenie księgowości i kadr w ramach zadania- zakup akcesoriów komputerowych, w tym programów i licencji między innymi związanych z naborem uczniów do szkół ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3. Zakres zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i wdrożenie systemu wspomagającego zarządzanie placówkami oświatowymi oraz oprogramowania dla jednostek, umożliwiającego przygotowanie arkuszy organizacyjnych, prowadzenie księgowości i kadr w ramach zadania- zakup akcesoriów komputerowych, w tym programów i licencji między innymi związanych z naborem uczniów do szkół. Oprogramowanie umożliwi: 1) gromadzenie i przetwarzanie danych zawartych w: arkuszach organizacyjnych, planach finansowych, sprawozdaniach SIO podległych jednostek oświatowych. Dane będą gromadzone na uruchomionym przez Wykonawcę serwerze do którego dostęp, za pośrednictwem sieci Internet będą mieli wskazani przez dyrektorów pracownicy jednostek oświatowych oraz pracownicy Wydziału Oświaty i Spraw Społecznych. 2) przygotowanie projektów arkuszy organizacyjnych przez przedszkola, szkoły, zespoły i placówki oświatowe, 3) prowadzenie księgowości przez jednostki oświatowe, 4) prowadzenie kadr przez jednostki oświatowe. 3.2. Zakres zamówienia obejmuje: 1) system umożliwiający scalenie danych w zakresie arkuszy organizacyjnych, planów finansowcy, sprawozdań SIO oraz ich przetwarzanie co najmniej w zakresie określonym w specyfikacji: a. Założenia ogólne charakteryzujące podstawowe funkcjonalności systemu: - system, którego główne funkcjonalności to gromadzenie i przetwarzanie danych zawartych w: arkuszach organizacyjnych, planach finansowych, sprawozdaniach SIO podległych jednostek oświatowych, ma być zbudowany w oparciu o centralną bazę danych. Dostęp do bazy danych będzie internetowy - zarówno w zakresie zbierania danych z jednostek sprawozdawczych jak i ich analizy, - system będzie umożliwiał przygotowanie przez dyrektorów opisu organizacji pracy placówki oświatowej - przedszkoli, samodzielnych szkół, placówek oświatowych i zespołów - wskazanych w załączniku nr 1 do umowy, system będzie umożliwiał obsługę cyklu budżetowego. Zostanie zachowany ścisły związek pomiędzy danymi finansowymi, a organizacją, system będzie umożliwiał automatyczne precyzyjne wyliczenie kosztów realizacji organizacji, opis organizacji będzie zawierał dane kadrowe nauczycieli i pracowników administracji i obsługi. jednostki oświatowe uzyskają jednorodne oprogramowanie umożliwiające przygotowanie arkuszy organizacyjnych, prowadzenie księgowości oraz kadr. W celu umożliwienia porównywalności danych pochodzących z różnych jednostek sprawozdawczych oraz umożliwienia sporządzania czytelnych raportów, większość danych nieliczbowych charakteryzujących obiekty opisywane w arkuszach organizacyjnych powinna być skategoryzowana w zamkniętych słownikach. W szczególności zamknięte słowniki muszą być użyte do opisu: - typów szkół i składowych zespołów oraz innych jednostek oświatowych z uwzględnieniem podbudowy, trybu nauki, kategorii uczniów (szkoły dla dorosłych, dzieci i młodzieży), - typów oddziałów (integracyjny, sportowy, specjalny itp.), - profili kształcenia zawodowego zgodnych z klasyfikacją zawodów, - wykształcenia nauczycieli, - stopni awansu nauczycieli, - formy nawiązania stosunku pracy, - kategorii przedmiotów realizowanych w szkołach, - rozdziałów klasyfikacji budżetowych, - zadań (dla układu zadaniowego). Oprogramowanie będzie umożliwiało wyznaczanie limitu etatów pracowników placówki stanowiącego podstawę do formułowania arkusza organizacyjnego. Integralną częścią systemu będzie moduł raportowania umożliwiający wielowymiarowe analizy danych gromadzonych przez System, w tym analizy porównawcze danych organizacyjnych, kadrowych i finansowych. Moduł raportowania będzie umożliwiał tworzenie elastycznych łatwo modyfikowalnych raportów. b. Założenia dotyczące danych finansowych: Wszystkie jednostki sprawozdawcze uzyskają identyczne parametry finansowe umożliwiające wyznaczenie kosztów realizacji arkusza organizacyjnego. Zostanie zachowany ścisły związek pomiędzy organizacją a kosztem jej realizacji. Oprogramowanie będzie umożliwiać precyzyjne wyliczenie kosztów płacowych realizacji organizacji opisanej w arkuszu organizacyjnym. W szczególności na podstawie obowiązującego arkusza organizacyjnego (lub jego aneksu) oraz przewidywanej organizacji szkoły na ostatnie 4 miesiące roku budżetowego możliwe będzie precyzyjne wypełnienie lub zaktualizowanie części (wynagrodzeniowej) projektu planu wydatków budżetowych w wymaganym prawem układzie rozdziałów i paragrafów, ale także bardziej szczegółowo poprzez pozycje w ramach paragrafów. Wyznaczanie kosztów wynagrodzeń na podstawie organizacji będzie zależne od typowych parametrów takich jak np. procent składki na fundusz pracy czy procent składki na ubezpieczenia społeczne oraz wielu dodatkowych (oświatowych) parametrów takich jak np.: - współczynnik korekcji wynagrodzenia za godziny ponadwymiarowe, - procent godzin przepadających z innych niż zwolnienia lekarskie nieobecności nauczycieli, - procent płatnych zastępstw w ogólnej liczbie nieobecności nauczycieli. Oprogramowanie będzie umożliwiać po sporządzeniu arkusza organizacyjnego oraz dokonanych w nim zmianach analizę wydatków (kosztów) płacowych oraz tworzenie raportów w tym zakresie. Obsługa cyklu budżetowego będzie umożliwiała: obsługę finansową w zakresie planów dochodów i wydatków budżetowych oraz planów dochodów własnych, tworzenie dla każdej placówki wielu wariantów projektów planów finansowych, scalanie jednostkowych projektów planów wg wybranego wariantu w zbiorczy projekt budżetu oświaty. Dane finansowe dotyczące projektów planów finansowych, zatwierdzonych planów finansowych oraz realizacji planów finansowych będą w systemie gromadzone w centralnej bazie danych. Układ zadaniowy będzie realizowany poprzez planowanie zadaniowe, jak również analizę realizacji planów finansowych w układzie zadaniowym. Funkcjonalność ta realizowana będzie przez ścisłe powiązanie zadań z klasyfikacją budżetową (każdy element rozszerzenia analitycznego paragrafów przypisany będzie do określonego zadania). W celu bieżącej kontroli, analizowania i korygowania - dane finansowe w ramach obsługi cyklu budżetowego zostaną skategoryzowane. c. Założenia szczegółowe charakteryzujące obsługę arkuszy organizacyjnych: System będzie umożliwiał obsługę procedury zatwierdzania arkuszy organizacyjnych oraz aneksów do nich przedstawianych przez dyrektorów szkół oraz będzie wspierał proces analizy poprawności arkuszy poprzez automatycznie generowany raport kontroli o parametryzowanych założeniach kontroli. Dane o organizacji oświaty oraz informacje kadrowe o pracownikach będą przetwarzane w systemie poprzez wczytywanie do centralnej bazy danych zatwierdzonych elektronicznych arkuszy organizacyjnych i ich aneksów pamiętanych przyrostowo z datami ich obowiązywania. Elektroniczne arkusze organizacyjne będą kompletnymi, zapisanymi w odrębnych plikach, dokumentami opisującymi organizację jednostki sprawozdawczej (przedszkola, samodzielnej szkoły, zespołu czy placówki oświatowej) przygotowanymi z uwzględnieniem wynikających z nich danych finansowych prezentowanych w ujęciu średniomiesięcznym. Arkusz organizacyjny będzie uruchamiany z poziomu przeglądarki internetowej. Aplikacja będzie umożliwiać pracę w trybie off-line poprzez pracę na zapisywanych na dysku lokalnym plikach, tak aby przygotowanie kompletnego opisu organizacji było możliwe bez połączenia z Internetem. Zbiorcze dane zawarte w zatwierdzonych arkuszach organizacyjnych będzie można analizować za pomocą modułu w postaci raportów (na dzień) jak również porównujących najważniejsze dane dla dowolnie ustalonych wielu dat również spoza jednego roku szkolnego. Aplikacja musi posiadać funkcjonalność umożliwiającą wysłanie danych do SIO. Przygotowane zostaną również raporty analizujące awans zawodowy nauczycieli jak również planowaną zmianę stopni awansu nauczycieli w przyszłym roku. Oprogramowanie będzie umożliwiać wprowadzanie, gromadzenie i analizę co najmniej następujących danych dotyczących: - oddziałów szkolnych i grup przedszkolnych w placówkach, - danych dotyczących zatrudnienia, - zajęć edukacyjnych, - zajęć prowadzonych w placówkach pozaszkolnych, - planów nauczania dla poszczególnych oddziałów na cały cykl nauki. d. Założenia dotyczące innych funkcjonalności: Oprogramowanie będzie umożliwiać tworzenie raportów w oparciu o inne dane wynikające z arkusza organizacyjnego, w tym: - ilustrujących zgodność zajęć edukacyjnych prowadzonych przez nauczycieli z ich formalnym przygotowaniem (kwalifikacjami zawodowymi), - pozwalających na kontrolę zgodności planów nauczania z ramowymi planami nauczania, - pozwalających na analizę zatrudnienia kadry nauczycielskiej i nienauczycielskiej. Za pomocą modułu raportowania zgromadzone dane organizacyjne i finansowe będzie można w każdej chwili zestawiać ze sobą w celu wyliczenia użytecznych wskaźników porównawczych przeliczających kwoty zawarte w projekcie planu finansowego, planie finansowym lub realizacji planu finansowego na dane organizacyjne. Pozwoli to analizować np. jednostkowe koszty kształcenia, sprzątania czy ogrzewania w przeliczeniu na jednego ucznia, oddział lub etat. Wykorzystując dane organizacyjne i finansowe szkół gromadzone w bazie danych, będzie można budować bardzo precyzyjne i nietypowe wskaźniki np. wydatki dokonane na zakup środków czystości w przeliczeniu na metr kwadratowy powierzchni do sprzątania. e. Opracowanie analiz edukacyjnych W ramach zamówienia Wykonawca przygotuje następujące analizy: - analiza porównawcza organizacyjnych warunków kształcenia w poszczególnych szkołach, - analiza porównawcza kosztów kształcenia w poszczególnych szkołach. Ponadto opracuje propozycje lokalnych standardów zatrudnienia dla ogólnodostępnych szkół dla dzieci i młodzieży, uwzględniające obowiązujące przepisy prawa, politykę oświatową władz oraz inne uwarunkowania lokalne. Sformułowane i przedstawione zostaną także propozycje wytycznych określających zasady przygotowywania i zatwierdzania arkuszy organizacyjnych na kolejny rok szkolny zgodnie z lokalnymi standardami zatrudnienia, przydatnych do wydania aktów prawa miejscowego. Analizy zostaną opracowane i dostarczone Zamawiającemu do 15 listopada 2008 roku. 2) 54 licencje na arkusz organizacyjny - dla przedszkoli, szkół, zespołów i placówek oświatowych - zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy: Arkusz organizacyjny - oprogramowanie umożliwi dyrektorom przygotowanie arkusza organizacyjnego jednostki oświatowej (przedszkola, samodzielnej szkoły, placówki oświatowej oraz zespołu). a. Oprogramowanie zapewni możliwość wprowadzenia następujących danych dotyczących jednostki oświatowej: - nazwa, adres, baza lokalowa, - składowe jednostki sprawozdawczej, - dane kadrowo-płacowe, przydział obowiązków nauczycieli, przydział obowiązków pracowników administracji i obsługi, - dane dotyczące oddziałów - poziom, specjalność, plany nauczania, wychowawcy, liczba uczniów, - typ placówki - np. przedszkole, szkoła podstawowa, gimnazjum, liceum ogólnokształcące, zasadnicza szkoła zawodowa, liceum profilowane, młodzieżowy dom kultury, poradnia psychologiczno-pedagogiczna, - kategoria uczniów - dzieci lub młodzież, dorośli, - tryb nauki - dzienny, wieczorowy, zaoczny, eksternistyczny, - podbudowa określająca poziom wykształcenia wymagany od kandydatów do szkoły, - długość cyklu nauki - np. 3 lata, - specyfika - np. szkoła specjalna. b. Podczas ustalania przydziałów obowiązków nauczycieli oprogramowanie pozwali uwzględnić: - zajęcia nauczycieli wynikające z planów nauczania, - zajęcia pozalekcyjne (SKS-y, koła zainteresowań, nauczanie indywidualne, zespoły wyrównawcze itp.), - zajęcia nielekcyjne (obowiązki pedagoga, bibliotekarza itp.), - podział oddziałów na grupy, - zniżki godzin i urlopy, - tworzenie grup międzyoddziałowych (np. w celu opisania łączonych zajęć wf, zajęć fakultatywnych czy lekcji języków obcych), wylicza przy tym automatycznie wynikające z nich liczby godzin uczniowskich i nauczycielskich, - nierównomierny rozkład zajęć w różnych okresach roku szkolnego, - oddziały wielozawodowe (wielospecjalnościowe), w których uczniowie uczą się według różnych planów nauczania. c. Funkcjonalność oprogramowania: - będzie informować o liczbie godzin już przydzielonych poszczególnym nauczycielom i liczbie godzin pozostałych do rozdzielenia - umożliwi to bieżące monitorowanie skutków podejmowanych decyzji, - będzie kontrolować zgodności planów nauczania z ramowymi planami nauczania, - automatycznie zliczy godziny nauczycielskie wynikające z planów nauczania z uwzględnieniem podziałów na grupy i łączeń, - ułatwi (wychwytywanie) jeszcze nieobsadzonych lekcji, - umożliwi opisywanie vacatów, - pozwoli analizować stan kadry nauczycielskiej oraz zgodność przedmiotów nauczanych przez nauczycieli z ich formalnym przygotowaniem (specjalnością), - wygeneruje przejrzysty wydruk gotowego arkusza (tzw. płachta), - umożliwi sporządzenie wiele użytecznych zestawień takich, jak np.: zestawienie etatów do druku EN-3, wykazy obowiązków poszczególnych nauczycieli, koszty wynagrodzeń, - umożliwi przygotowanie arkusza organizacyjnego na nowy rok szkolny na podstawie arkusza z roku poprzedniego (pozwali wykorzystać przydział czynności z roku poprzedniego), - umożliwi przygotowanie projekt planu finansowego szkoły w wymaganym przez prawo układzie rozdziałów i paragrafów, a dodatkowo w układzie szczegółowych zadań nauczycieli oraz pracowników niepedagogicznych, - umożliwi generowanie raportów w formacie Excela. 3) 54 licencje na program księgowy - dla przedszkoli, szkół, zespołów i placówek oświatowych - zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy: Księgowość - oprogramowanie umożliwi prowadzenia księgowości oświatowych jednostek i zakładów budżetowych. Oprogramowanie musi spełniać wszystkie wymagania określone w ustawie o rachunkowości. Wykonawca zobowiązuje się do dostosowania oprogramowania do zmian prawnych. Oprogramowanie powinno posiadać zainstalowany automatycznie wzorcowy plan kont, który zawiera wszystkie konta syntetyczne zgodne z rozporządzeniem Ministra Finansów w sprawie planów kont dla jednostek budżetowych. Użytkownik powinien mieć możliwość modyfikacji wzorca i dostosowania go do własnych potrzeb. Konta syntetyczne można poszerzać o analityki dowolnego poziomu. Dla każdego konta użytkownik będzie miał możliwość określenia typu (dochody, przychody, rozchody, wydatki lub inny) oraz typ integracyjny (rozrachunki, bank, kasa lub inny). a. Oprogramowanie księgowe będzie umożliwiać: - rozpoczęcie elektronicznego księgowania w dowolnym momencie roku rozrachunkowego - obroty pominiętych miesięcy wprowadza się dokumentem stanu początkowego, - uzupełnianie i modyfikowanie zawartości słowników w dowolnym momencie (także w trakcie wprowadzania dokumentu księgowego), - bezpośredni dostęp do danych roku bieżącego i poprzedniego, a także danych archiwalnych lub szkoleniowych ( opcja wyboru bazy danych); - definiowanie dowolnych wzorców numeracji dokumentów księgowych; - tworzenie nowych dokumentów na podstawie zestawienia obrotów i sald; - rejestrowanie historii zmian planu budżetowego; - operowanie na dowolnej liczbie dzienników obrotów z niezależnymi wzorcami numeracji; - wykonanie sprawozdań Rb jednostkowych ( w złotych i groszach i łącznych w złotych); - wykonanie bilansu zgodnego z rozporządzeniem o planach kont, a także bilansu zgodnego ustawą o rachunkowości; -eksportowanie danych do Systemu Informacji Oświatowe; b. Funkcjonalność oprogramowania: - mechanizm pozwalający na tworzenie nowych dokumentów na podstawie już istniejących, - prowadzenie wielu dzienników obrotów, w tym również w walutach obcych, -samodzielne ustalenie wzorca numeracji kont i określenie poziomów analityk. W zależności od liczby obsługiwanych jednostek księgowy może zdecydować się na najwygodniejszy dla siebie sposób organizacji analityk planu kont, - program kontroluje bilansowanie się dokumentu jako całości i wybranych grup jego dekretów, tzw. pozycji, - program sygnalizuje, jaki jest stan gotowości dokumentu do zaksięgowania i zaznacza dekrety, które nie bilansują się lub wymagają skojarzenia z dodatkowymi informacjami (klasyfikacją, kontrahentem), - wprowadzanie dokumentów na brudno - takie dokumenty mogą być uzupełniane, poprawiane, usuwane, - wprowadzanie dokumentów źródłowych wyrażonych w walutach obcych, np. bezpośrednio w euro - które są automatycznie przeliczane na złote po podanym kursie wymiany, - program pozwoli na bardzo dokładne określenie uprawnień poszczególnych użytkowników (osoba nieupoważniona nie będzie mogła wykonać operacji, do których nie ma prawa), - sporządzanie raportów, zestawień i sprawozdań budżetowych. - księgowane kwoty będą szczegółowo opisywane poprzez kojarzenie ich z odpowiednim kontem oraz informacjami zawartymi w słownikach: jednostek, klasyfikacji budżetowej, funduszy, zadań, kontrahentów, osób. Program będzie pilnował skojarzeń dekretowanych kwot: 1. z kontrahentem lub osobą - dla kont typu rozrachunki, 2. z odpowiednią klasyfikacją budżetową - dla kont typu dochody i wydatki. 4) 54 licencje na program kadrowy - dla przedszkoli, szkół, zespołów i placówek oświatowych zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy: Kadry - program umożliwi prowadzenie dokumentacji kadrowej pracowników jednostek oświatowych w co najmniej następującym zakresie: - prowadzenia ewidencji kadrowej pracowników; - wyliczania staży pracy pracowników pedagogicznych i niepedagogicznych; - rozliczania urlopów; - tworzenia i drukowania różnorodnych zestawień, list i pism; - przygotowanie dokumentów zgłoszeniowych oraz wyrejestrowanych z ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego do ZUS - współpraca z programem Płatnik; Zakres danych przetwarzanych przez oprogramowanie: - dane osobowe, - umowy o pracę i zmiany ich warunków, - umowy zlecenia, - nieobecności w pracy, wykorzystane urlopy, - czas pracy, - stopnie awansu zawodowego, wykształcenie i doskonalenie zawodowe, - oceny pracy, nagrody i kary, - informacje o rodzinie, - inne dane istotne ze względu na zatrudnienie, np. kategorię sprawności, datę następnego badania lekarskiego, datę ostatniego szkolenia BHP itp. Oprogramowanie umożliwi eksport danych do programu SIO. 5) Zakres zamówienia obejmuje również usługi szkoleniowe i wdrożeniowe polegające na: - przeszkoleniu dyrektorów oraz wskazanych przez nich pracowników jednostek organizacyjnych w zakresie obsługi oprogramowania (arkusz organizacyjny), (księgowość), (kadry). Szkolenia odbędą się w pracowni komputerowej wskazanej przez Zamawiającego, spełniającej wymagania określone przez Wykonawcę; uwzględniając specyfikę poszczególnych typów jednostek, - przeszkolenie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego pracowników Wydziału Oświaty i Spraw Społecznych w zakresie obsługi systemu wspomagającego gromadzenie i przetwarzanie danych z jednostek oświatowych w zakresie organizacji, finansów, sprawozdań SIO, - dostarczeniu do jednostek wskazanych przez organ prowadzący dysków instalacyjnych, instrukcji obsługi oraz zapewnienie pomocy technicznej (przez telefon, e-mailem) podczas instalowania oprogramowania przez placówki, - świadczenie pomocy technicznej oraz pomocy w rozwiązywaniu bieżących problemów w trakcie pracy z oprogramowaniem przez pracowników jednostek oświatowych oraz inspektorów Wydziału Oświaty i Spraw Społecznych w następujący sposób: a) pomoc i doradztwo telefonicznie lub e-mailem w zakresie bieżących problemów związanych z użytkowaniem oprogramowania i systemu, b) rozwiązywanie problemów technicznych wynikających z wadliwej pracy oprogramowania. Wymaga się reakcji Wykonawcy w ciągu 24 h od momentu zgłoszenia przez użytkowników. 3.3. Harmonogram szkoleń zostanie uzgodniony z Wykonawcą uwzględniając następujące terminy: - szkolenia dla inspektorów Wydziału w zakresie obsługi (ystemu) zostaną zakończone do 15 sierpnia 2008 r., - szkolenia dla pracowników jednostek w zakresie: (arkusz organizacyjny), (księgowości) oraz (kadr) zostaną zakończone do 30 września 2008 r. 3.4. W zakresie infrastruktury technicznej i sprzętowej Wykonawca jest zobowiązany do: a) uruchomienia serwera na którym gromadzone i przetwarzane będą dane, b) zabezpieczenie serwera oraz zapewnienia jego bezawaryjnej pracy w okresie 12 miesięcy od dnia zakończenia wdrożenia systemu tj. do 30.09.2009 r., 3.5. Licencje na korzystanie z zakupionego oprogramowania udzielane będą na czas określony tj. 12 miesięcy od dnia zakończenia wdrożenia oprogramowania tj. do 30.09.2009 r.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.25.90.00 - Różne systemy komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.90.00.00 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.25.80.00 - Elektroniczne zarządzanie danymi (EDM) Kod CPV wg słownika 2008: 48.61.30.00 - Elektroniczne zarządzanie danymi (EDM) Oryginalny kod CPV: 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania Oryginalny kod CPV: 72.26.70.00 - Usługi w zakresie serwisowania oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.70.00 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium . Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 7. Warunki udziału w postępowaniu: 7.1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy pzp oraz spełniający szczegółowe warunki udziału: 7.1.1. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a. zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, licząc od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych, co najmniej trzy usługi o minimalnej wartości 150.000,00 zł brutto każda, w zakresie wdrożenie systemu wspomagającego zarządzanie placówkami oświatowymi oraz oprogramowania dla jednostek umożliwiającego przygotowanie arkuszy organizacyjnych, prowadzenie księgowości i kadr: 1) gromadzenie i przetwarzanie danych zawartych w: arkuszach organizacyjnych, planach finansowych, sprawozdaniach SIO podległych jednostek oświatowych. Dane będą gromadzone na uruchomionym przez Wykonawcę serwerze do którego dostęp, za pośrednictwem sieci Internet będą mieli wskazani przez dyrektorów pracownicy jednostek oświatowych oraz pracownicy Wydziału Oświaty i Spraw Społecznych; 2) przygotowanie projektów arkuszy organizacyjnych przez przedszkola, szkoły, zespoły i placówki oświatowe; 3) prowadzenie księgowości przez jednostki oświatowe; 4) prowadzenie kadr przez jednostki oświatowe, potwierdzone, że zostały wykonane należycie. 7.2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6.1.4) - 6.1.6) SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8. Dokumenty lub oświadczenia: 8.1.Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy ubiegającego się o zamówienie: 1) wypełniony formularz oferty wg załącznika Nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami lub określi część zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom wg załącznika Nr 2 do SIWZ; 3) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy pzp wg załącznika Nr 3 do SIWZ; 4) wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy pzp wg załącznika Nr 4 do SIWZ; 5) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie wg załącznika Nr 5 do SIWZ na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.1.a SIWZ; 7) zaakceptowany projekty umowy wg załącznika Nr 6 do SIWZ; 8) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel Wykonawcy. 8.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.1.5) SIWZ składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt 6.2. SIWZ, zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Zielona Góra Biuro Zamówień Publicznych ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra Fax nr 068 456 44 55.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2008 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiąjacego tj. w Urzędzie Miasta Zielona Góra , 65-424 Zielona Góra , ul. Podgórna 22, pokój 407..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.