Ogłoszenie z dnia 2017-07-19
Ogłoszenie nr 109953 - 2017 z dnia 2017-07-19 r.
Poddębice: Dostawa sprzętu elektronicznego
na potrzeby projektu: "STAŻE ZAWODOWE POCZĄTKIEM KARIERY
dla technika ekonomisty i technika informatyka"
realizowanego przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Poddębicach w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu"STAŻE ZAWODOWE POCZĄTKIEM KARIERY dla technika ekonomisty i technika informatyka" realizowanego przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Poddębicach w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 - RPLD.11.03.01-10-0053/16-00
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia:
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Poddębicach działający w imieniu Powiatu Poddębickiego, krajowy numer identyfikacyjny
73001936500000, ul.
ul. Polna
13,
99200
Poddębice, państwo
Polska, woj.
łódzkie, tel.
(43) 678 31 13, faks
(43) 678 31 13, e-mail
projektzsp_efs@wp.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zsppoddebice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu elektronicznego na potrzeby projektu: "STAŻE ZAWODOWE POCZĄTKIEM KARIERY dla technika ekonomisty i technika informatyka" realizowanego przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Poddębicach w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RPLD.11.03.01-10-0053/16-00/3
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zamówienie dotyczy projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej - "STAŻE ZAWODOWE POCZĄTKIEM KARIERY dla technika ekonomisty i technika informatyka" realizowanego przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Poddębicach w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 - RPLD.11.03.01-10-0053/16-00 Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu elektronicznego na potrzeby projektu: STAŻE ZAWODOWE POCZATKIEM KARIERY dla technika ekonomisty i technika informatyka" z podziałem na 4 części: ? Część 1 - Komputer stacjonarny z systemem operacyjnym (w zestawie z monitorem, klawiaturą i myszą) w celu doposażenia klasopracowni - 16 zestawów; ? Część 2 - Komputer stacjonarny z systemem operacyjnym (w zestawie z monitorem, klawiaturą i myszą) w celu doposażenia klasopracowni - 15 zestawów; ? Część 3 - Kompletne zestawy komputerowe - 7 różnych zestawów; ? Część 4-Zestaw komputerowy o parametrach pozwalających na pracę z serwerowymi systemami operacyjnymi - 1 zestaw; Szczegółowy opis części przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. INFORAMCJA DLA WYKONAWCY: Po rozstrzygnięciu postępowania Zamawiający będzie ubiegał się o zastosowanie przy zakupie 0% stawki VAT na sprzęt komputerowy, zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2016 r. nr 710 z późn. zm., rozdział 4 art.83 ust. 1 pkt. 26). 2. Wymagania wspólne dla wszystkich części 1) Oferowany asortyment musi być dopuszczony do obrotu i stosowania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z prawem. 2) Oferowany sprzęt musi bezwzględnie spełniać parametry określone dla każdego z nich określone przez Zamawiającego. 3) Dostawa realizowana transportem Wykonawcy. 4) Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy przedmiotu zamówienia wraz z fakturą VAT do Zamawiającego w godzinach od 8:00 do 16:00 w dniach roboczych. 5) Okres gwarancji podany dla poszczególnych urządzeń określony w załącznik nr 2 do SIWZ należy traktować jako minimalny, wymagany przez Zamawiającego. Wykonawca może w ofercie określić dłuższy okres gwarancji który będzie odpowiednio punktowany, przy czym oferowany okres gwarancji nie może być dłuższy niż 60 miesięcy. W przypadku udzielenia w ofercie okresu gwarancji dłuższego niż 60 miesięcy, Zamawiający będzie przyznawał punkty na okres 60 miesięcy. Okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert we wszystkich częściach. Sposób punktowania w/w kryterium opisany w rozdziale XIV. 3. Ze względu ma specyfikę zamawianego produktu Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. Użyte przez Zamawiającego nazwy własne i modele własne oznaczają klasę materiałów spełniających wymagania Zamawiającego. 4. Zmawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Przez oferty równoważne należy rozumieć materiały o właściwościach nie gorszych niż podane w SIWZ. Wykonawca w celu potwierdzenia jakości produktów równoważnych załączy do oferty stosowne dokumenty, z których w sposób nie budzący wątpliwości będzie wynikać, iż oferowany przedmiot zamówienia jest o takich samych lub lepszych parametrach jakościowych. Wszelkie ryzyko związane z udowodnieniem "równoważności" spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca jest zobowiązany wykazać, iż oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 5. Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
30213300-8
Dodatkowe kody CPV:
30230000-0,
30200000-1,
48000000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Kompletne zestawy komputerowe - 7 różnych zestawów; |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT14840.16 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 17573,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI PODDĘBICE
- Zakup używanego samochodu ciężarowego typu wywrotka
- Przebudowa zbiornika ppoż. oraz budowa dojazdu pożarowego do zbiornika obr. ew. Miedźno
więcej: przetargi PODDĘBICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.