To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-19
Ogłoszenie nr 109959 - 2017 z dnia 2017-07-19 r.
Zielona Góra: Pełnienie kompleksowej usługi nadzoru inwestorskiego nad pracami projektowymi i robotami budowlanymi realizowanymi w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja i doposażenie Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Wojewódzkiego Szpitala Klinicznego im. Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 71318-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 90871-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Kliniczny im. Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
97077323100012, ul.
ul. Zyty
26,
65046
Zielona Góra, państwo
Polska, woj.
lubuskie, tel.
683 296 200, faks
683 255 808, e-mail
choros@szpital.zgora.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.szpital.zgo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie kompleksowej usługi nadzoru inwestorskiego nad pracami projektowymi i robotami budowlanymi realizowanymi w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja i doposażenie Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Wojewódzkiego Szpitala Klinicznego im. Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):TZ.372.18.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest pełnienie kompleksowej usługi nadzoru inwestorskiego nad pracami projektowymi i robotami budowlanymi realizowanymi w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja i doposażenie Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Wojewódzkiego Szpitala Klinicznego im. Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością"
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
71248000-8
Dodatkowe kody CPV:
71520000-9,
71247000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający informuje o unieważnieniu postępowania zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 6 ustawy, z uwagi na wystąpienie istotnej zmiany okoliczności powodującej, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu kompleksowej usługi nadzoru inwestorskiego nad pracami projektowymi i robotami budowlanymi realizowanymi w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja i doposażenie Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Wojewódzkiego Szpitala Klinicznego im. Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością". Na wykonanie prac projektowych i robót budowlanych, które miały być objęte nadzorem inwestorskim, prowadzonych odrębnym postępowaniem o numerze referencyjnym TZ.372.19.2017 złożono jedną ofertę, której cena przewyższała kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, co w konsekwencji skutkowało unieważnieniem postępowania. Z uwagi na fakt, że w opisie przedmiotu zamówienia zaplanowano wykonanie robót budowlanych w trybie "zaprojektuj i wybuduj", a na ich wykonanie nie wyłoniono żadnego wykonawcy, Zamawiający wystąpił do Samorządu Województwa Lubuskiego o wyrażenie zgody na zakwalifikowanie kwoty części dotacji jako środków niewygasających, z możliwością ich rozliczenia do dnia 30.06.2018 r. Przedmiot inwestycji jest bowiem dofinansowany w ramach dotacji z Samorządu Województwa Lubuskiego. Po uzyskaniu zgody, Zamawiający ponownie ogłosi przetarg ze zmienionym terminem realizacji. Wobec powyższego wykonanie nadzoru inwestorskiego nie leży w interesie publicznym z uwagi na wystąpienie istotnej zmiany okoliczności, której nie można było wcześniej przewidzieć. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT118000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Przygotowanie i dostarczenie gotowych obiadów/posiłków dla dzieci i uczniów uczęszczających do Zespołu Edukacyjnego nr 6 w Zielonej Górze.
- Zakup samochodu dostawczego typu brygadowego o napędzie 4x4 o DMC do 3,5t dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Zielonej Górze
- Dostawa zestawów do inaktywacji patogenów chorobotwórczych w osoczu wraz z najmem urządzeń niezbędnych do prawidłowego wykonania procedury.
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Miasta Zielona Góra - monitory
- Ochrona osób i mienia w budynkach sądowych w Zielonej Górze przy Placu Słowiańskim 2 oraz 5 wraz z zapewnieniem grupy interwencyjnej
- Przeprowadzenie kursu baristycznego
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.