Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2008-05-26
¦winouj¶cie: ROZBUDOWA CMENTARZA KOMUNALNEGO W PRZYTORZE.
Numer og³oszenia: 109959 - 2008; data zamieszczenia: 26.05.2008
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta ¦winouj¶cia, ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 ¦winouj¶cie, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3212780, 3212309, fax (091) 321 59 95.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.swinouj¶cie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ROZBUDOWA CMENTARZA KOMUNALNEGO W PRZYTORZE..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przys³uguje odwo³anie.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Roboty remontowo - budowlane obejmuj±ce rozbudowê cmentarza komunalnego przy ul. S±siedzkiej w Przytorze. Roboty obejmuj± niwelacjê terenu ze skarpowaniem, wykonanie nowego oraz konserwacjê istniej±cego ogrodzenia cmentarza, wykonanie nowych chodników utwardzonych oraz zjazdów i miejsc postojowych. Wykonanie sieci wodoci±gowej z punktem poboru. Wielko¶æ pow. objêtej pracami - oko³o 2.500 m2. Zakres zamówienia okre¶la projekt budowlany oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wymieniona w za³±czniku nr 2.2. do SIWZ .
II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.54.00 - Roboty na cmentarzach Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.21.54.00 - Roboty na cmentarzach .
II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakoñczenia: 10.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy ¿±da od wykonawców wniesienia wadium w wysoko¶ci 5.000,00 z³ (s³ownie: piêæ tysiêcy z³otych) przed up³ywem terminu sk³adania ofert na warunkach okre¶lonych w art. 45 i 46 oraz art. 85, ust. 3 i 4 ustawy Prawo zamówieñ publicznych..
III.2) WARUNKI UDZIA£U
- Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: Nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Wykonali w okresie piêciu ostatnich lat (a je¿eli okres dzia³alno¶ci firmy jest krótszy w tym okresie) co najmniej dwa zadania - roboty budowlane w zakresie i warto¶ci odpowiadaj±cym zakresowi stanowi±cemu przedmiot zamówienia. Przez roboty w zakresie i warto¶ci odpowiadaj±cym pracom stanowi±cym przedmiot zamówienia Zamawiaj±cy rozumie: zagospodarowanie terenu, o warto¶ci brutto nie mniejszej ni¿ 150.000,00 z³ ka¿da.
- Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Projekt umowy z za³±cznikami nale¿y zaakceptowaæ przez podpisanie, a Za³±cznik nr 1 (Wyceniony wykaz elementów rozliczeniowych) wype³niæ. Gwarancja nale¿ytego wykonania umowy (wzór dokumentu - za³±cznik nr 6 do SIWZ). O¶wiadczenie oferenta o spe³nieniu waruków okre¶lonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Dokument lub dokumenty identyfikuj±ce wykonawcê w obrocie prawnym, tj.: a) aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed terminem sk³adania ofert, b) w przypadku podmiotów wystêpuj±cych wspólnie w postêpowaniu - pe³nomocnictwo do reprezentowania podmiotów wystêpuj±cych wspólnie lub do wystêpowania wspólnie i zawarcia umowy. Informacjê o a) przeciêtnej liczbie zatrudnionych pracowników w okresie trzech lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie, b) posiadaniu wymaganych uprawnieñ i za¶wiadczeñ przez osoby, które bêd± nadzorowaæ zamówienie - kierowaæ robotami ze strony Wykonawcy. Wykaz podmiotów, które bêd± uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia (wykaz podwykonawców z okre¶leniem czê¶ci zamówienia, które wykonawca zamierza im powierzyæ) lub o¶wiadczenie Wykonawcy o wykonaniu zamówienia w³asnymi si³ami. Wykaz wykonanych w okresie piêciu ostatnich lat (a je¿eli okres dzia³alno¶ci firmy jest krótszy w tym okresie) co najmniej dwóch zadañ - robót budowlanych o zakresie i warto¶ci odpowiadaj±cym zakresowi stanowi±cemu przedmiot zamówienia. Przez roboty o zakresie i warto¶ci odpowiadaj±cym pracom stanowi±cym przedmiot zamówienia Zamawiaj±cy rozumie: zagospodarowanie terenu o warto¶ci brutto nie mniejszej ni¿ 150.000,00 z³. Realizacjê tych zadañ nale¿y potwierdziæ za³±czonymi do wykazu dokumentami potwierdzaj±cymi ich nale¿yte wykonanie, co dokumentuje spe³nienie niniejszego warunku udzia³u w postêpowaniu. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej do warto¶ci nie mniejszej ni¿ 100.000, 00 z³. Kopiê dokumentu potwierdzaj±cego zabezpieczenie oferty akceptowan± form± wadium w stosunku do form zabezpieczenia okre¶lonych w art. 45 ust. 6 pkt 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych lub orygina³ dokumentu w stosunku do form zabezpieczenia okre¶lonych w art. 45 ust. 6 pkt 2 do 5 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.. Upowa¿nienie osoby podpisuj±cej ofertê (gdy nie wynika to z tre¶ci dokumentów, o których mowa w pkt. 9.3.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.swinoujscie.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Miasta ¦winouj¶cia Wydzia³ In¿yniera Miasta ul. Wojska Polskiego 1/5 72-600 ¦winouj¶cie.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego okre¶lonych w sposób umo¿liwiaj±cy przygotowanie siê wykonawców do udzia³u w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 23.06.2008 godzina 13:00, miejsce: w siedzibie Zamawiaj±cego - lokal nr 102 - Sekretariat Prezydenta.
IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z ¦WINOUJ¦CIA
- KONSERWACJA, PRZEGL¡D WRAZ Z POMIAREM OCHRONNYM INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ, ODGROMOWEJ I UZIOMÓW W OBIEKTACH BUDOWLANYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ KPW ¦WINOUJ¦CIE
- Wykonanie przegl±du sprzêtu medycznego dla Szpitala Miejskiego im. Jana Gardu³y w ¦winouj¶ciu sp. z o. o."
wiêcej: przetargi w ¦winouj¶ciu »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.