Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-19
Gdynia: Opracowanie Studium Wykonalności wraz z oceną oddziaływania na środowisko dla budowy Pomorskiej Magistrali Teleinformatycznej ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko
Numer ogłoszenia: 110012 - 2010; data zamieszczenia: 19.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni , ul. Chrzanowskiego 10, 81-338 Gdynia, woj. pomorskie, tel. (058) 620-69-11 w 219, faks (058) 620 67 43.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umgdy.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie Studium Wykonalności wraz z oceną oddziaływania na środowisko dla budowy Pomorskiej Magistrali Teleinformatycznej ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie: Studium Wykonalności wraz z oceną oddziaływania na środowisko dla budowy Pomorskiej Magistrali Teleinformatycznej ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w III części SIWZ oraz na zasadach określonych w projekcie umowy (II część SIWZ). Zakres usługi obejmuje: Całość prac związanych z opracowaniem studium wykonalności, oceną oddziaływania na środowisko oraz przygotowaniem wniosku o dofinansowanie dla budowy Pomorskiej Magistrali Teleinformatycznej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Opracowanie ma zawierać między innymi : Informację o wnioskodawcy (podstawowe informacje na temat wnioskodawcy). Przedmiot Studium Wykonalności przedsięwzięcia (przedmiot i cel opracowania studium, zakres inwestycji). Opis projektu - tytuł i cele projektu, lokalizacja i planowany obszar oddziaływania projektu. Opis stanu istniejącego - opis istniejącej infrastruktury, związanej z realizacją przedsięwzięcia wraz ze stanem technicznym, analizę otoczenia społeczno - gospodarczego projektu, powiązanie z aktualną strategią rozwoju infrastruktury społeczeństwa informacyjnego, ocenę oddziaływania projektu pod kątem zgodności z prawem polskim i UE. Analizę popytu (definicję obszaru objętego projektem, zapotrzebowanie na rezultaty projektu). Definiowanie zakresu przedsięwzięcia (analizę potrzeb inwestycyjnych, bieżące i przyszłe potrzeby wnioskodawcy, propozycje rozwiązań - warianty, analizę porównawczą wariantów i wnioski - zakres rzeczowy przedsięwzięcia i aspekty techniczne, opis wykonywanych prac w podziale na etapy, użyte materiały, technologie, informacje dotyczące mocy produkcyjnych przed i po realizacji projektu. Porównanie kosztów i korzyści, porównanie wad i zalet. Wybór najkorzystniejszego wariantu z uzasadnieniem dokonanego wyboru. Analizę prawną wykonalności inwestycji (lista dokumentów niezbędnych do zdobycia i procedur do ukończenia, uwarunkowania uzyskania wymaganych dokumentów). Plan wdrożenia i funkcjonowania projektu: harmonogram realizacji projektu (również w postaci wykresu Gantta), plan realizacji zamówień publicznych, plan finansowania. Treść oceny oddziaływania na środowisko: opis wpływu projektu na środowisko z uwzględnieniem kryteriów różnicujących zidentyfikowane warianty realizacji inwestycji, ocenę wpływu przedsięwzięcia na obszary objęte programem NATURA 2000, koszty zabezpieczenia środowiska . Analizę finansowo-ekonomiczną przedsięwzięcia: założenia dla analizy finansowej, planowany koszt i wydatki kwalifikowane, źródła finansowania projektu. Analizę społeczno - ekonomiczną (założenia, korzyści, koszty i wskaźniki efektywności społeczno-ekonomicznej). Analizę wrażliwości i ryzyka: analizę wrażliwości dla wskaźników finansowych i wskaźników społeczno-ekonomicznych, analizę ryzyka. Wniosek o dofinansowanie do Komisji Europejskiej dotyczący zgłoszenia projektu. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie Studium Wykonalności również w wersji elektronicznej ( 1 plik nie może przekraczać 10 MB ) W przypadku otrzymania dofinansowania z Unii Europejskiej zamówienie będzie współfinansowane z funduszy UE w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura Środowisko Priorytet VII Działanie 7.2 Krajowy System Bezpieczeństwa Morskiego Etap II.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.13.15.00 - 74.13.15.00 .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 13 000,00 zł ( słownie złotych: trzynaście tysięcy )
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch usług związanych z wykonaniem Studium Wykonalności dla projektów unijnych o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł każdy ( słownie trzysta tysięcy zł) w tym jedno studium wykonalności musi dotyczyć inwestycji z zakresu infrastruktury teleinformatycznej . W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia wiedza i doświadczenie Wykonawców oceniane będzie łącznie. Ocena wykonania spełniania ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w IDW wg formuły spełnia - nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje, co najmniej 1. 1 (jedną) osobą posiadającą wyższe wykształcenie ekonomiczne lub techniczne i co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w nadzorowaniu i kierowaniu przynajmniej jednym procesem przygotowania studium wykonalności do funduszy przedakcesyjnych lub unijnych oraz doświadczenie w sporządzaniu analiz ekonomiczno - finansowych dla przedsięwzięć współfinansowanych ze środków UE, wymagana znajomość dokumentów programowych 2007 -2013 dot. funduszy strukturalnych 2. 1(jedną) osobą posiadającą wykształcenie prawnicze i co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym przynajmniej 3 lata w sporządzaniu analiz instytucjonalno -prawnych dla przedsięwzięć współfinansowanych ze środków UE 3. 1 (jedną) osobą posiadającą wykształcenie wyższe techniczne i co najmniej 5 lat doświadczenia w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie projektowania .magistrali telekomunikacyjnych posiadającą uprawnienia budowlane Zamawiający akceptuje uprawnienia budowlane odpowiadające uprawnieniom wymaganym przez Zamawiającego , które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów oraz zagraniczne uprawnienia w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. 4. 1(jedną) osobą posiadającą minimum 2 letnie doświadczenie w zakresie sporządzania ocen oddziaływania na środowisko W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia wiedza i doświadczenie Wykonawców oceniane będzie łącznie. Ocena wykonania spełniania ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w IDW wg formuły spełnia - nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać ,że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na wartość nie mniejszą niż sto tysięcy złotych W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, spełnianie powyższego warunku oceniane będzie łącznie.Ocena wykonania spełniania ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w IDW wg formuły spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo ( w razie konieczności)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następujących sytuacjach: a. terminu - o ile w trakcie wykonywania umowy powstanie konieczność uzyskania wymaganych prawem pozwoleń, uzgodnień itp. bądź przeprowadzenia konsultacji, wskutek okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy. b. zakresu przedmiotu zamówienia - w przypadku zmiany przepisów prawnych, gdy będzie to niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. c. sposobu realizowania przedmiotu zamówienia - jeżeli zmiana będzie korzystna dla zamawiającego lub będzie wynikała z okoliczności niemożliwych do przewidzenia w dniu zawarcia umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umgdy.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Morski w Gdyni ul Chrzanowskiego 10,pok 44 tel+48 58 661 22 63 lub za zaliczeniem pocztowym po orzesłaniu zgłoszenia do Zamawiającego. Cena 234,39zł + koszt przesyłki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2010 godzina 08:50, miejsce: Siedziba Urzędu Morskiego w Gdyni ul Chrzanowskiego 10, ,81 -338 Gdynia pokój 8 (kancelaria ogólna ).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W przypadku otrzymania dofinansowania z Unii Europejskiej zamówienie będzie współfinansowane z funduszy UE w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura Środowisko Priorytet VII Działanie 7.2 Krajowy System Bezpieczeństwa Morskiego Etap II.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Wyk. RB dla zad. "Dostosowanie SP Nr 34 z Oddz. Integracyjnymi im. L. Teligi w Gdyni wraz z zagospodarowaniem terenu, inf. techniczną i przebudową istniejącego budynku szkoły do potrzeb osób z NPS"
- Asysta techniczna i konserwacja systemu KSAT2000i
- Ochrona elektroniczna budynków, lokali i innych pomieszczeń należących do Gminy Miasta Gdynia
- Wykonanie dokumentacji projektowej "Przebudowy pomieszczeń WZNJ znajdujących się na poziomie 400 budynku B przy ul. Morskiej 81-87 w Gdyni",
- ZAKUP DEFIBRYLATORA DLA ZESPOŁU RATOWNICTWA MEDYCZNEGO W LOKALIZACJI: SZPITAL IM. F. CEYNOWY W WEJHEROWIE
- SUKCESYWNE DOSTAWY PODŁOŻY DO IDENTYFIKACJI I OZNACZANIA LEKOWRAŻLIWOŚCI MYCOBACTERII W SYSTEMIE AUTOMATYCZNYM, MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH DO APARATU WRAZ Z DZIERŻAWĄ APARATU DO LOKALIZACJI W WEJHEROWIE
więcej: przetargi w Gdyni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.