Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-19
Lublin: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie. A-2401-9/13
Numer ogłoszenia: 110016 - 2013; data zamieszczenia: 19.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie , ul. Doświadczalna 4, 20-290 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7445061 w. 110, faks 081 7445067.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ipan.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytut naukowy Polskiej Akademii Nauk.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie. A-2401-9/13.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1: Dostawa zestawów i jednostek komputerowych w ilości konfiguracji określonej w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla części 1 (załącznik nr 1A do SIWZ). Część 2: Dostawa notebooków w ilości i konfiguracji określonej w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla części 2 (załącznik nr 1B do SIWZ). Część 3: Dostawa urządzeń komputerowych w ilości i konfiguracji określonej w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla części 3 (załącznik nr 1C do SIWZ). Część 4: Dostawa oprogramowania, określonego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla części 4 (załącznik nr 1D do SIWZ). Część 5: Dostawa programu do stymulacji obwodów mikrofalowych 2 i 3 wymiarowych, określonego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla części 5 (załącznik nr 1E do SIWZ). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załącznikach Nr 1A - 1E do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.21.31.00 - Komputery przenośne 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. 2.Wykonawcy przystępujący do przetargu obowiązani są wnieść wadium w wysokości: w części 1: 2.000,00 złotych (słownie: dwa tysiące złotych), w części 2: 500,00 złotych (słownie: pięćset złotych), w części 3: 300,00 złotych (słownie: trzysta złotych), w części 4: 50,00 złotych (słownie: pięćdziesiąt złotych), w części 5: 400,00 złotych (słownie: czterysta złotych). W przypadku składania oferty na kilka części, wartość wadium stanowi suma wadiów ustalonych dla poszczególnych części.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 1 ppkt 1.2 zostaną ocenieni Wykonawcy, którzy wykażą się należytym wykonaniem co najmniej jednej dostawy sprzętu komputerowego o wartości brutto minimum: w części 1: 70.000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych), w części 2: 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych), w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Przez wartość dostawy Zamawiający rozumie łączną wartość dostarczonych produktów w ramach jednej umowy. Przez jedną dostawę Zamawiający rozumie sumę dostaw w ramach jednej umowy. W pozostałych częściach postępowania (tj. cz. 3-5) na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 1 ppkt 1.2 Wykonawcy składają tylko oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 pzp. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone w ofercie w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana wg. formuły spełnia nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje zmiany niniejszej umowy w przypadku: aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny (np. wycofanie z obrotu urządzeń lub materiałów) lub zaprzestania produkcji produktów objętych umową; zmiana nie może spowodować zmiany ceny oraz obniżenia parametrów towaru wynikających z oferty, na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy; wprowadzenia nowej technologii lub innych okoliczności pozwalających na obniżenie ceny przedmiotu umowy; wprowadzenia nowej technologii pozwalającej na zastąpienie produktu o wyższej jakości niż w umowie przy zachowaniu ceny; zmiany nazwy produktu lub producenta produktu objętego umową; zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego; zmiany stawki podatku VAT. Cena brutto ulegnie zmniejszeniu w przypadku obniżenia stawki podatku od towarów i usług lub podwyższeniu w przypadku podwyższenia stawki podatku od towarów i usług; zaistnienia okoliczności (technicznych, gospodarczych itp.), których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia; konieczność zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezawinionych przez strony (np. wydłużony czas oczekiwania na elementy wytwarzane przez producenta); zmiana nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty, na podstawie której był dokonany wybór wykonawcy; dopuszczalne będą inne zmiany umowy, o ile nie będą one istotne w stosunku do treści oferty.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipan.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Agrofizyki im. Bohdana Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie, ul. Doświadczalna 4; 20 - 290 Lublin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2013 godzina 11:00, miejsce: Instytut Agrofizyki im. Bohdana Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie, ul. Doświadczalna 4; 20 - 290 Lublin, pok. 18 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługi przeglądów, konserwacji i napraw urządzeń i instalacji wentylacyjno-klimatyzacyjnych w budynkach UMCS w Lublinie
- Organizacja Jarmarku Wielkanocnego na Rynku Starego Miasta w Lublinie w terminie 12-13 kwietnia 2025 r.
- Leasing aut osobowych - DZP.25.6.2025
- Organizacja szkoleń z zakresu BHP dla członków - wolontariuszy Grup Pomocy Humanitarnej PCK
- Dostawa rękawic medycznych
- Usługi ochrony osób i mienia
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i oprogramowania do doposażenia pracowni zawodowych w ramach projektu "Zawodowi uczniowie Technikum nr 1 w Łasku"
- Dostawa wysokowydajnego komputera przenośnego
- Dostawa oprogramowania dla głównych protokołów komunikacyjnych i bezpieczeństwa
- DOSTAWA Z INSTALACJĄ ORAZ KONFIGURACJĄ SERWERA BAZODANOWEGO Z SYSTEMEM OPERACYJNYM W RAMACH PROJEKTU "BEZPIECZNA GMINA CIĘZKOWICE: CYBERBEZPIECZEŃSTWO W SAMORZĄDZIE"
- Dostawa cyfrowych materiałów dydaktycznych dla placówek oświatowych w Dąbrowie Górniczej.
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczne Miasto Limanowa"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.