Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-02
Gliwice: Przedmiotem zamówienia są części zamienne do wyrobu WZT-2.
Numer ogłoszenia: 110028 - 2007; data zamieszczenia: 02.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Badawczo-Rozwojowy Urządzeń Mechanicznych OBRUM Gliwice, ul. Toszecka 102, 44-117 Gliwice, woj. śląskie, tel. (032) 301 92 48, fax (032) 231 58 87.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.obrum.gliwice.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.obrum.gliwice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka badawczo-rozwojowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia są części zamienne do wyrobu WZT-2..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są części zamienne do wyrobu WZT-2, tj. Pompa PNS-2-40sm (wg dokumentacji B71.43.009-2) - 87 sztuk, Końcówka tłoczyska (wg dokumentacji D35.07.57z) - 23 sztuki, Siłownik CHB2 (wg dokumentacji D35.07.56z-A) - 23 sztuki, Siłownik CHB2 (wg dokumentacji B71.90.17z-1) - 23 sztuki. Dokumentacja techniczna dotycząca przedmiotu zamówienia znajduje się w siedzibie Zamawiającego i zostanie udostępniona podmiotom zainteresowanym udziałem w postępowaniu o zamówienie publiczne.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.12.42.21 - Części układów hydraulicznych Kod CPV wg słownika 2008: 42.12.42.21 - Części układów hydraulicznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.01.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności. Do potwierdzenia: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Potwierdzeniem spełnienia warunków będzie przedstawienie dokumentu (odpisu, zaświadczenia), z którego będzie wynikać, że Wykonawca ma uprawnienia do prowadzenia działalności objętej przedmiotem zamówienia. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do realizacji zamówienia. Do potwierdzenia: Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. Znajdują się w sytuacji finansowej pozwalającej na realizację zamówienia. Do potwierdzenia: Oświadczenie stanowiące dodatek nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Do potwierdzenia: Oświadczenie stanowiące dodatek nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta - z wykorzystaniem formularza stanowiącego dodatek nr 1 do specyfikacji. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne - dodatek nr 2 do specyfikacji. Projekt umowy - dodatek nr 3 (należy dostarczyć podpisany). Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Koncesja, zezwolenie lub licencja. Wykaz części zamiennych do wyrobu WZT-2 - załącznik nr 1 do umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.obrum.gliwice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: OBRUM ul. Toszecka 102 44-117 Gliwice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2007 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, tj. Gliwice ,ul. Toszecka 102, pok. 117..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Organizacja pobytu uczestników XVII Międzynarodowej Konferencji Naukowej "TRANSPORT PROBLEMS" (ang. XVII International Scientific Conference "TRANSPORT PROBLEMS"). Znak sprawy: DZPZ.283.13.2025.TB.
- Świadczenie usług utrzymania zieleni i czystości terenów zielonych na terenie obiektu Gliwice Centrum Przesiadkowe
- 2025 - Utrzymanie czystości pomieszczeń Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla kompleksu budynków mieszkalnych przy ul. Kujawskiej etap I i II w Gliwicach. Pełna nazwa zamówienia znajduje się w dokumentacji postępowania
- 4WOG-1200.2712.9.2025 Usługa napraw i konserwacji komputerów, notebooków i komputerowych urządzeń peryferyjnych dla jednostek wojskowych/instytucji będących na zaopatrzeniu 4 WOG Gliwice
- Przedłużenie wsparcia technicznego dla sprzętu informatycznego produkcji Hewlett Packard Enterprise
więcej: przetargi w Gliwicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.