Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-02
Śrem: Remont dachów budynków mieszkalnych w Śremie przy ulicy:Farna 2, Farna 14, znajdujących się w strefie ochrony zabytrków.
Numer ogłoszenia: 110046 - 2007; data zamieszczenia: 02.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Śremie, pl. 20 Października 1, 63-100 Śrem, woj. wielkopolskie, tel. (061) 2835225 w. 104, fax 061 2835337.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.srem.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.srem.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dachów budynków mieszkalnych w Śremie przy ulicy:Farna 2, Farna 14, znajdujących się w strefie ochrony zabytrków..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie zadania - remont dachów budynków mieszkalnych w Śremie przy ulicy: Farna 2, Farna 14, znajdujących się w strefie ochrony zabytków.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.13.40 - Budownictwo wielorodzinne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.13.40 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.26.25.22 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.22 - Roboty murarskie Oryginalny kod CPV: 45.26.11.00 - Wykonywanie konstrukcji dachowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.11.00 - Wykonywanie konstrukcji dachowych Oryginalny kod CPV: 45.45.12.00 - Zakładanie paneli Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.12.00 - Zakładanie paneli Oryginalny kod CPV: 45.26.12.14 - Kładzenie dachów bitumicznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.12.14 - Kładzenie dachów bitumicznych Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium wynosi 3.000,00 zł..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 Prawa zamówień publicznych oraz niepodlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ww. ustawy, którzy: a) prowadzą działalność tożsamą z przedmiotem zamówienia i posiadają aktualne dokumenty, potwierdzające wymagane uprawnienia; b) nie zalegają ze składkami ZUS i KRUS bądź uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) nie zalegają z opłacaniem podatków i opłat bądź uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu; d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tzn., posiadają na koncie kwotę nie mniejszą niż 30% zaoferowanej ceny lub posiadają zdolność kredytową w takiej wysokości; e) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków podmiotowych udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków. 11. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi załączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 11.1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1. 11.2. Kosztorys ofertowy dla robót wymienionych w pkt 4 w rozbiciu wg układu przedmiaru robót oraz robót nie ujętych w przedmiarze, a niezbędnych do wykonania całości przedmiotu umowy. 11.3. Oświadczenia (załącznik nr 2), że Wykonawca: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych; 4) uważa się za związanego z ofertą w ciągu okresu jej ważności określonej w pkt 18 niniejszej specyfikacji, że zobowiązuje się, jeżeli wygra przetarg, do zawarcia umowy w terminie związania z ofertą za cenę proponowaną w ofercie. 11.4. Wyciąg z rejestru firmy potwierdzający, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi przetargu, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 11.5. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 11.6. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 11.7. Aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24, ust. 1, pkt 4 - 9 Prawa zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 11.8. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (ksero uprawnień). 11.9. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 11.10. Dowód wpłacenia (złożenia) wadium - kserokopię lub okazanie dowodu wpłaty w trakcie otwierania kopert z ofertami. 11.11. Wykonawca akceptuje projekt umowy (załącznik nr 3) poprzez jej podpisanie oraz dołącza do sporządzonej oferty. Niepodpisanie wzoru umowy skutkować będzie odrzuceniem oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków podmiotowych udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków. 11. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi załączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 11.1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1. 11.2. Kosztorys ofertowy dla robót wymienionych w pkt 4 w rozbiciu wg układu przedmiaru robót oraz robót nie ujętych w przedmiarze, a niezbędnych do wykonania całości przedmiotu umowy. 11.3. Oświadczenia (załącznik nr 2), że Wykonawca: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych; 4) uważa się za związanego z ofertą w ciągu okresu jej ważności określonej w pkt 18 niniejszej specyfikacji, że zobowiązuje się, jeżeli wygra przetarg, do zawarcia umowy w terminie związania z ofertą za cenę proponowaną w ofercie. 11.4. Wyciąg z rejestru firmy potwierdzający, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi przetargu, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 11.5. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 11.6. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 11.7. Aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24, ust. 1, pkt 4 - 9 Prawa zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 11.8. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (ksero uprawnień). 11.9. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 11.10. Dowód wpłacenia (złożenia) wadium - kserokopię lub okazanie dowodu wpłaty w trakcie otwierania kopert z ofertami. 11.11. Wykonawca akceptuje projekt umowy (załącznik nr 3) poprzez jej podpisanie oraz dołącza do sporządzonej oferty. Niepodpisanie wzoru umowy skutkować będzie odrzuceniem oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srem.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.srem.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2007 godzina 09:45, miejsce: Urząd Miejski w Śremie, Pl.20 Października 1, 63-100 Śrem Zespół Obsługi Klienta pok. nr 2.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŚREMU
- Budowa ulicy Żurawiej w Śremie - I etap
- Bieżące dostawy środków czystości dla Szpitala Powiatowego im. Tadeusza Malińskiego w Śremie Sp. z o. o.
- Przebudowa nawierzchni drogi powiatowej nr 2463P w m. Brodnica
- Budowa oświetlenia ulicznego w gminie Śrem (Psarskie ul. Orzechowa, Pysząca ul. Polna, Grzymysław)
więcej: przetargi w Śremie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont kominów i pokrycia dachu wraz z wymianą obróbek blacharskich oraz rynien i rur spustowych na dwóch budynkach mieszkalnych wielorodzinnych (...) przy ul. Zgorzelickiej 43 w Tomaszowie Maz.
- Modernizacja wejścia głównego do szpitala wraz ze schodami, holem głównym oraz korytarzem
- Przebudowa i remont części budynku Medyczno-Społecznego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Przemyślu
- Modernizacja węzłów higieniczno-sanitarnych w budynkach Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. H. Wieniawskiego przy ul. Sosnowej w Łodzi
- REMONT KONSERWATORSKI KOMINA PRZEMYSŁOWEGO W KONINIE PRZY ULICY MUZEALNEJ 6
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej Nr 2 w Opocznie
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.