eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WieluńZakup z dostawą do SPZOZ w Wieluniu endoprotez stawu biodrowego, stawu kolanowego wraz z użyczeniem instrumentarium do ich implantacji. Numer sprawySPZOZ - OiZP/3 /38/380-382 / 25 / 2014

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-22

Wieluń: Zakup z dostawą do SPZOZ w Wieluniu endoprotez stawu biodrowego, stawu kolanowego wraz z użyczeniem instrumentarium do ich implantacji. Numer sprawy: SPZOZ - OiZP/3 /38/380-382 / 25 / 2014
Numer ogłoszenia: 110053 - 2014; data zamieszczenia: 22.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu , ul. Szpitalna 16, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. +48 43 840 68 00, faks 43 840 68 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.powiat.wielun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup z dostawą do SPZOZ w Wieluniu endoprotez stawu biodrowego, stawu kolanowego wraz z użyczeniem instrumentarium do ich implantacji. Numer sprawy: SPZOZ - OiZP/3 /38/380-382 / 25 / 2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Endoproteza bezcementowa stawu biodrowego: Trzpień bezcementowy - prosty, bezcementowy, tytanowy , pokryty na całej długości lub częściowo hydroksyapatytem lub napyleniem porowatym z czystego tytanu. Stożek konusa 12/14. Kąt szyjkowo- trzonowy trzpienia 135 stopni (?10°). Trzpień min. w 8 rozmiarach. szt 47 Trzpień przynasadowy bezcementowy typu monoblok wykonany z litego stopu tytanu w 2/3 części bliższej pokryty czystym tytanem o porowatej strukturze i dodatkowo fosforanem wapnia, konus 12/14, o 3 kątach szyjkowo- trzonowych 120°, 130° i 135° . Dostępny w min. w 6 rozmiarach i 4 długościach . instrumentarium wyposażone w uchwyty umożliwiające implantację z małego dostępu oraz zestaw umożliwiający ewentualne usunięcie trzpienia szt. 10 Głowa metalowa - na konus 12/14, średnica co najmniej w rozmiarach 28 i 32 mm, w min. 3 długościach szyjki; szt 40 Głowa ceramiczna - wykonana z ceramiki, na konus 12/14, średnica zewnętrzna co najmniej w rozmiarach 28 i 32 mm w min. 3 długościach szyjki. szt 10 Głowa bipolarna - o średnicy zewnętrznej w zakresie min. 42 do 54 mm, zaopatrzona w system zapobiegający zwichnięciom. szt 20 Wkład polietylenowy: kształt symetryczny lub z kołnierzem antyluksacyjnym; średnica wewnętrzna: co najmniej w rozmiarach 28 mm i 32 mm szt 57 Panewka bezcementowa typu press-fit - ze stopu tytanu, pokryta porowatym tytanem, z możliwością użycia min. 3 śrub mocujących. Rozmiary przynajmniej w przedziale 46 - 66 mm. szt 57 Śruby do mocowania panewki ze stopu tytanu. Rozmiary: O 6,5 mm, długość przynajmniej w przedziale od 16 do 66 mm szt 30 Spacer biodrowy z jednym lub dwoma antybiotykami szt 2 2. Endoproteza stawu kolanowego cementowana dwukłykciowa: Część udowa anatomiczna (lewa i prawa) wykonana z chromokobaltu przynajmniej w 6 rozmiarach dla każdej ze stron. Możliwość zachowania (CR) lub bez zachowania PCL (PS). Część piszczelowa uniwersalna, wykonana z chromokobaltu , modularna (nie związana na stałe z wkładką polietylenową) przynajmniej w 6 rozmiarach z możliwością zastosowania trzpieni przedłużających i podkładek augmentacyjnych o grubościach przynajmniej 4 mm i 8 mm. Wkładka polietylenowa z tyłopochyleniem, dostępna przynajmniej w 4 grubościach, przynajmniej w 5 rozmiarach dla każdej grubości. Możliwość zastosowania wkładki pogłębionej lub rotacyjnej. W wersji ze stabilizacją tylną mocowana dodatkową śrubą do części piszczelowej Resekcja części piszczelowej do wyboru: śródszpikowo lub zewnętrznie. Możliwość zaoferowania wersji (element udowy oraz piszczelowy) dla osób uczulonych. Endoproteza musi dawać możliwość śródoperacyjnego wyboru wersji z zachowaniem lub bez zachowania PCL. System do pulsacyjnego czyszczenia tkanki kostnej - tzw. pulse lavage - Jednorazowy, sterylny system posiadający możliwość chwilowego, impulsowego zwiększenia mocy. System nie wymaga użycia sprężonego powietrza (zarówno ze ściany jak i z butli) Kpl 20 Część udowa Szt 20 Wkładka polietylenowa Szt 20 Część piszczelowa Szt 20 Śruba obturacyjna do części piszczelowej Szt 5 Przedłużki cementowane szt 2 Podkładki piszczelowe augmentacyjne Szt 2 Cement kostny z antybiotykiem Szt 20 System do pulsacyjnego czyszczenia w obrębie stawu kolanowego, tzw. pulse lavage Szt 5 Ostrze do piły oscylacyjnej, jednorazowe, kompatybilne z systemem napędów Zamawiającego Szt 20.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.50 - Sztuczne stawy 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania działalności gospodarczej będącej przedmiotem niniejszego zamówienia po złożeniu przez Wykonawcę wraz z ofertą ; aktualnej, jeśli jest wymagana prawem, koncesji, zezwolenia lub licencji na obrót wyrobami medycznymi dopuszczonymi do obrotu; aktualnego odpisu z właściwego rejestru KRS lub Rejestru Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnania ofert

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą (Załącznik Nr 3 do SIWZ) 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą (Załącznik Nr 3 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą (Załącznik Nr 3 do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek dotyczący odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej niezbędnej do realizacji niniejszego zamówienia na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą (Załącznik Nr 3 do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia posiada oznaczenie znakiem CE, świadectwo rejestracji lub świadectwo dopuszczenia do obrotu potwierdzające, że produkty lecznicze/wyroby medyczne* mogą być przedmiotem obrotu na terenie Rzeczpospolitej Polskiej lub posiadają pozwolenie dopuszczające do obrotu wydane przez Radę Unii Europejskiej lub Komisję Europejską, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. - Prawo Farmaceutyczne ( Dz. U. z 2008 r. Nr 45, poz. 271 z późniejszymi zmianami ) lub odpowiednio z innymi ustawami: - ustawą o Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych z dnia 18 marca 2011 r. ( Dz. U. z 2011, Nr 82, poz. 451) - ustawą z dn. 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych ( Dz. U. z 2010, Nr 107, poz. 679)

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zamawiający wymaga dostarczenia referencji dotyczących oferowanego przedmiotu zamówienia podpisanych przez lekarzy bezpośrednich użytkowników proponowanego przedmiotu zamówienia. Zamawiający w przypadku wygranego przetargu przed zawarciem umowy może wymagać od Wykonawcy dostarczenia uwierzytelnionych kopii dokumentów potwierdzających dopuszczenie do obrotu i stosowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej oferowanych wyrobów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.powiat.wielun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Dziale OiZP pokój 204 - nieodpłatnie SPZOZ w Wieluniu, ul. Szpitalna 16, 98-300 Wieluń..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu, ulica Szpitalna 16 , 98 - 300 Wieluń - SEKRETARIAT POKÓJ nr 216.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.