Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-05-22
Wieluń: Zakup z dostawą do SPZOZ w Wieluniu endoprotez stawu biodrowego, stawu kolanowego wraz z użyczeniem instrumentarium do ich implantacji.
Numer sprawy: SPZOZ - OiZP/3 /38/380-382 / 25 / 2014
Numer ogłoszenia: 110053 - 2014; data zamieszczenia: 22.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu , ul. Szpitalna 16, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. +48 43 840 68 00, faks 43 840 68 01.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.powiat.wielun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup z dostawą do SPZOZ w Wieluniu endoprotez stawu biodrowego, stawu kolanowego wraz z użyczeniem instrumentarium do ich implantacji. Numer sprawy: SPZOZ - OiZP/3 /38/380-382 / 25 / 2014.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Endoproteza bezcementowa stawu biodrowego: Trzpień bezcementowy - prosty, bezcementowy, tytanowy , pokryty na całej długości lub częściowo hydroksyapatytem lub napyleniem porowatym z czystego tytanu. Stożek konusa 12/14. Kąt szyjkowo- trzonowy trzpienia 135 stopni (?10°). Trzpień min. w 8 rozmiarach. szt 47 Trzpień przynasadowy bezcementowy typu monoblok wykonany z litego stopu tytanu w 2/3 części bliższej pokryty czystym tytanem o porowatej strukturze i dodatkowo fosforanem wapnia, konus 12/14, o 3 kątach szyjkowo- trzonowych 120°, 130° i 135° . Dostępny w min. w 6 rozmiarach i 4 długościach . instrumentarium wyposażone w uchwyty umożliwiające implantację z małego dostępu oraz zestaw umożliwiający ewentualne usunięcie trzpienia szt. 10 Głowa metalowa - na konus 12/14, średnica co najmniej w rozmiarach 28 i 32 mm, w min. 3 długościach szyjki; szt 40 Głowa ceramiczna - wykonana z ceramiki, na konus 12/14, średnica zewnętrzna co najmniej w rozmiarach 28 i 32 mm w min. 3 długościach szyjki. szt 10 Głowa bipolarna - o średnicy zewnętrznej w zakresie min. 42 do 54 mm, zaopatrzona w system zapobiegający zwichnięciom. szt 20 Wkład polietylenowy: kształt symetryczny lub z kołnierzem antyluksacyjnym; średnica wewnętrzna: co najmniej w rozmiarach 28 mm i 32 mm szt 57 Panewka bezcementowa typu press-fit - ze stopu tytanu, pokryta porowatym tytanem, z możliwością użycia min. 3 śrub mocujących. Rozmiary przynajmniej w przedziale 46 - 66 mm. szt 57 Śruby do mocowania panewki ze stopu tytanu. Rozmiary: O 6,5 mm, długość przynajmniej w przedziale od 16 do 66 mm szt 30 Spacer biodrowy z jednym lub dwoma antybiotykami szt 2 2. Endoproteza stawu kolanowego cementowana dwukłykciowa: Część udowa anatomiczna (lewa i prawa) wykonana z chromokobaltu przynajmniej w 6 rozmiarach dla każdej ze stron. Możliwość zachowania (CR) lub bez zachowania PCL (PS). Część piszczelowa uniwersalna, wykonana z chromokobaltu , modularna (nie związana na stałe z wkładką polietylenową) przynajmniej w 6 rozmiarach z możliwością zastosowania trzpieni przedłużających i podkładek augmentacyjnych o grubościach przynajmniej 4 mm i 8 mm. Wkładka polietylenowa z tyłopochyleniem, dostępna przynajmniej w 4 grubościach, przynajmniej w 5 rozmiarach dla każdej grubości. Możliwość zastosowania wkładki pogłębionej lub rotacyjnej. W wersji ze stabilizacją tylną mocowana dodatkową śrubą do części piszczelowej Resekcja części piszczelowej do wyboru: śródszpikowo lub zewnętrznie. Możliwość zaoferowania wersji (element udowy oraz piszczelowy) dla osób uczulonych. Endoproteza musi dawać możliwość śródoperacyjnego wyboru wersji z zachowaniem lub bez zachowania PCL. System do pulsacyjnego czyszczenia tkanki kostnej - tzw. pulse lavage - Jednorazowy, sterylny system posiadający możliwość chwilowego, impulsowego zwiększenia mocy. System nie wymaga użycia sprężonego powietrza (zarówno ze ściany jak i z butli) Kpl 20 Część udowa Szt 20 Wkładka polietylenowa Szt 20 Część piszczelowa Szt 20 Śruba obturacyjna do części piszczelowej Szt 5 Przedłużki cementowane szt 2 Podkładki piszczelowe augmentacyjne Szt 2 Cement kostny z antybiotykiem Szt 20 System do pulsacyjnego czyszczenia w obrębie stawu kolanowego, tzw. pulse lavage Szt 5 Ostrze do piły oscylacyjnej, jednorazowe, kompatybilne z systemem napędów Zamawiającego Szt 20.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.50 - Sztuczne stawy 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania działalności gospodarczej będącej przedmiotem niniejszego zamówienia po złożeniu przez Wykonawcę wraz z ofertą ; aktualnej, jeśli jest wymagana prawem, koncesji, zezwolenia lub licencji na obrót wyrobami medycznymi dopuszczonymi do obrotu; aktualnego odpisu z właściwego rejestru KRS lub Rejestru Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnania ofert
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą (Załącznik Nr 3 do SIWZ) 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą (Załącznik Nr 3 do SIWZ)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą (Załącznik Nr 3 do SIWZ)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek dotyczący odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej niezbędnej do realizacji niniejszego zamówienia na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą (Załącznik Nr 3 do SIWZ)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia posiada oznaczenie znakiem CE, świadectwo rejestracji lub świadectwo dopuszczenia do obrotu potwierdzające, że produkty lecznicze/wyroby medyczne* mogą być przedmiotem obrotu na terenie Rzeczpospolitej Polskiej lub posiadają pozwolenie dopuszczające do obrotu wydane przez Radę Unii Europejskiej lub Komisję Europejską, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. - Prawo Farmaceutyczne ( Dz. U. z 2008 r. Nr 45, poz. 271 z późniejszymi zmianami ) lub odpowiednio z innymi ustawami: - ustawą o Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych z dnia 18 marca 2011 r. ( Dz. U. z 2011, Nr 82, poz. 451) - ustawą z dn. 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych ( Dz. U. z 2010, Nr 107, poz. 679)
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Zamawiający wymaga dostarczenia referencji dotyczących oferowanego przedmiotu zamówienia podpisanych przez lekarzy bezpośrednich użytkowników proponowanego przedmiotu zamówienia. Zamawiający w przypadku wygranego przetargu przed zawarciem umowy może wymagać od Wykonawcy dostarczenia uwierzytelnionych kopii dokumentów potwierdzających dopuszczenie do obrotu i stosowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej oferowanych wyrobów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.powiat.wielun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Dziale OiZP pokój 204 - nieodpłatnie SPZOZ w Wieluniu, ul. Szpitalna 16, 98-300 Wieluń..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu, ulica Szpitalna 16 , 98 - 300 Wieluń - SEKRETARIAT POKÓJ nr 216.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WIELUNIA
- Usługa utrzymania czystości w budynkach oraz sprzątanie posesji w obiektach Sądu Rejonowego w Wieluniu, zlokalizowanych w Wieluniu i w Pajęcznie.
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 tj. inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11
- Zakup busa 9-osobowego (w tym kierowca) przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych z możliwością montażu wózka inwalidzkiego dla Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Gromadzicach
więcej: przetargi w Wieluniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa implantów ortopedycznych - 2 zadania
- "Dostawa cementowej, pierwotnej, anatomicznej endoprotezy stawu kolanowego"
- Dostawa implantów ortopedycznych dla SPZZOZ w Nowej Dębie.
- Dostawa wyrobów medycznych dla Oddziału Chirurgii Urazowo - Ortopedycznej
- Implanty i osprzęt do endoprotezoplastyki
- Zakup i dostawa leków, materiałów opatrunkowych, środków dezynfekcyjnych, odczynników laboratoryjnych i radiofarmaceutyków.
więcej: Sztuczne stawy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.