eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostosowanie pomieszczeń w budynku szpitalnym nr 6B do nakazów Państwowego Inspektora Sanitarnego, wymagań Rozporządzenia Ministra Zdrowia -W sprawie szczegółowych wymagań jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą- oraz innych przepisów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-06-29

Kraków: Dostosowanie pomieszczeń w budynku szpitalnym nr 6B do nakazów Państwowego Inspektora Sanitarnego, wymagań Rozporządzenia Ministra Zdrowia -W sprawie szczegółowych wymagań jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą- oraz innych przepisów
Numer ogłoszenia: 110095 - 2016; data zamieszczenia: 29.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 54511 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. dr J. Babińskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Babińskiego 29, 30-393 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6524347, 6524526, faks 012 2621335.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostosowanie pomieszczeń w budynku szpitalnym nr 6B do nakazów Państwowego Inspektora Sanitarnego, wymagań Rozporządzenia Ministra Zdrowia -W sprawie szczegółowych wymagań jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą- oraz innych przepisów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca wykona roboty dostosowawcze, remontowe budowlano-instalacyjne pomieszczeń wewnątrz budynku, w tym: 1) Wykonanie wewnętrznych prac dostosowawczych, remontowych, budowlano-instalacyjnych, w tym między innymi: 1. Roboty rozbiórkowe i demontażowe: a) rozbiórka części ścianek działowych, b) częściowe skucie tynków i okładzin ściennych, c) częściowe skucie starych wylewek, d) demontaż stolarki drzwiowej, e) demontaż posadzek (wykładzina PCV, terakota), f) rozkucie otworów drzwiowych celem ich powiększenia. 2. Roboty ogólnobudowlane: a) roboty izolacyjne w łazienkach, b) roboty murowe (ścianki z bloczków, ścianki z płyt kartonowo-gipsowych, przemurowania nadproży), c) uzupełnienie tynków z zaprawy cementowo-wapiennej, d) okładziny ścian z płytek, e) roboty posadzkarskie (wykładzina PCV z wywinięciem na ścianę, terakota), f) montaż stolarki drzwiowej aluminiowej wraz z okuciami, g) udrożnienie wentylacji grawitacyjnej, h) wykonanie nowej wentylacji wraz z montażem wentylatorów typu SILAN w salach chorych i sanitariatach, g) roboty malarskie ścian, sufitów, stolarki drzwiowej. 3. Roboty instalacyjne wod-kan.: a) częściowy demontaż instalacji wodno-kanalizacyjnej z przyborami. b) montaż nowych pionowych i poziomych rurociągów wody zimnej i cwu (PP, stalowe ocynkowane) oraz rurociągów kanalizacyjnych PCV (piony, podejścia), montaż armatury, roboty izolacyjne, c) montaż przyborów - m.in. umywalki, muszle ustępowe, brodziki, kabiny prysznicowe, zlewozmywaki. 4. Roboty instalacyjne elektryczne: a) demontaż instalacji elektrycznej z osprzętem, b) wykonanie nowej instalacji elektrycznej wraz z montażem osprzętu. 5. Roboty instalacyjne niskoprądowe (ppoż., instalacja teletechniczna i komputerowa) a) wykonanie instalacji ppoż. wraz z osprzętem zgodnie z projektem b) wykonanie nowej instalacji teletechnicznej i komputerowej wraz z montażem osprzętu, c) przeniesienie przyłącza telefonicznego do szafy CPD, 6. Wywóz i utylizacja gruzu. 7. Uprzątniecie terenu po wykonanych pracach. 2) Wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej 1. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania kompletnej dokumentacji powykonawczej (w formie papierowej i na nośniku CD) we wszystkich wykonywanych branżach, w tym: część opisową, część rysunkową, świadectwa, dopuszczenia, atesty, certyfikaty, itp. 2. Dokumentacja powykonawcza powinna być spójna i skoordynowana we wszystkich branżach. Opracowana w języku polskim zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. 3) Wykona, na koszt Zamawiającego i umieści na terenie budowy tablicę informacyjną zgodnie z poniższymi wytycznymi Województwa Małopolskiego: a) tablica winna zawierać logo Województwa Małopolskiego, herb Województwa Małopolskiego, wskazaną w ust. 1 nazwę zadania inwestycyjnego oraz informację o dofinansowaniu inwestycji ze środków budżetu Województwa Małopolskiego, b) tablica powinna znajdować się w widocznym miejscu, c) tablicę należy zamieścić w terminie nie dłuższym niż 10 dni od dnia podpisania umowy, przy czym demontażu tablicy dokona we własnym zakresie i na własny koszt Zamawiający w terminie wynikającym z wytycznych Województwa Małopolskiego, d) tablica winna być wykonana z trwałego materiału, napisy na tablicy należy wykonać w sposób czytelny i estetyczny. Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie dokumentacji przetargowej, projektowej w zakresie dostosowania budynku nr 6B do wymagań w zakresie ochrony przeciwpożarowej, autorstwa: Firma DALES - Zygmunt Pawlak, Pracownia Usług Projektowych Nowy Sącz, wymagań Zamawiającego i niniejszej umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostosowanie pomieszczeń w budynku szpitalnym nr 6B do nakazów Państwowego Inspektora Sanitarnego, wymagań Rozporządzenia Ministra Zdrowia -W sprawie szczegółowych wymagań jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą- oraz innych przepisów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AVERTE Sp. z o.o., Roczyny, Zarzeczna, 34-120 Andrychów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1334748,34 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1169844,64

  • Oferta z najniższą ceną: 1169844,64 / Oferta z najwyższą ceną: 1812786,34

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.