To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-20
Ogłoszenie nr 110095 - 2017 z dnia 2017-07-20 r.
Legnica: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWY SPRZĘTU KUCHENNEGO MAJĄCEGO STANOWIĆ WYPOSAŻENIE KUCHNI
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 64560-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 70286-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy, krajowy numer identyfikacyjny
39099944100000, ul.
ul. J. Iwaszkiewicza
5,
59220
Legnica, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
(076) 721 11 26, faks
(076) 721 11 27, e-mail
zam.publiczne@szpital.legnica.pl
Adres strony internetowej (URL): www.szpital.legnica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWY SPRZĘTU KUCHENNEGO MAJĄCEGO STANOWIĆ WYPOSAŻENIE KUCHNI
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):WSzSL/DZ-24/17
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy sprzętu kuchennego mającego stanowić wyposażenie kuchni, pogrupowanych w Pakietach ponumerowanych od 1 do 15 nazwanych jak niżej, szczegółowo opisanych w załączniku 2A (formularzu ofertowo-cenowym), który stanowi integralną część niniejszej specyfikacji. Pakiet 1 - Naczynia ze stali nierdzewnej (Część 1) Pakiet 2 - Naczynia do tac izotermicznych (Część 2) Pakiet 3 - Wózki transportowe (Część 3) Pakiet 4 - Termosy stalowe, zawory spustowe do termosów (Część 4) Pakiet 5 - Chłodziarki i szafa chłodnicza (Część 5) Pakiet 6 - Wagi kuchenne (Część 6) Pakiet 7- Tarcze do rozdrabniania jarzyn do maszyny KMKJ250.6 będącej własnością Zamawijaćego(Część 7) Pakiet 8 - Termometry lodówkowe (Część 8) Pakiet 9 - Pokrywki do misek (Część 9) Pakiet 10 - Regał jezdny stalowy (Część 10) Pakiet 11 - Tace izotermiczne, poliestrowe (Część 11) Pakiet 12 - Bemary (Część 12) Pakiet 13 - Kosze do zmywarek (Część 13) Pakiet 14 - Mikser elektryczny (blender) (Część 14) Pakiet 15- Drobny sprzęt kuchenny (Część 15) 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Łączna ilość części w niniejszym postępowaniu: 15. Wszelkie zapisy znajdujące się w siwz dotyczące oferty odnoszą się do oferty częściowej. Jeżeli w siwz nie został zamieszczony zapis, której części dotyczy określony artykuł, paragraf, ustęp, warunek, formularz, dokument itp. - oznacza, że dotyczy wszystkich części. 3. Warunki dotyczące wykonywania zamówienia określone zostały również w projekcie umowy w Rozdziale XVII siwz.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
39220000-0
Dodatkowe kody CPV:
39711100-0,
39221180-2,
39221210-2,
39221150-3,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Pakiet 1 - Naczynia ze stali nierdzewnej |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1360.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 1983.99 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Pakiet 2 - Naczynia do tac izotermicznych |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT19000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 20937.06 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Pakiet 3 - Wózki transportowe |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 - ze względu na to, iż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, unieważnia się postępowanie w zakresie Pakietu 3 1) Kwota, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia dla Pakietu nr 3 wynosi 2 050,41 zł brutto, natomiast najkorzystniejsza oferta złożona przez firmę GAMA Plawgo i Zawisza Spółka jawna, ul. Szczecińska 25A,75-122 Koszalin to kwota 5 719,5 zł brutto. Zamawiający przeanalizował możliwość udzielenia zamówienia Wykonawcy, jednakże zaoferowana cena znacząco odbiega od kwoty przewidzianej na realizację dostawy, co uniemożliwia sfinansowanie zamówienia z budżetu Zamawiającego. 2) Kwota, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia dla Pakietu nr 3 wynosi 2 050,41 zł brutto, natomiast najkorzystniejsza oferta złożona przez firmę Przedsiębiorstwo Handkowo- Usługowe PHU "BMS" sp.j. Z Bielecki ul. Staszica 22 82-500 Kwidzyn to kwota 6 098,12 zł brutto. Zamawiający przeanalizował możliwość udzielenia zamówienia Wykonawcy, jednakże zaoferowana cena znacząco odbiega od kwoty przewidzianej na realizację dostawy, co uniemożliwia sfinansowanie zamówienia z budżetu Zamawiającego. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Pakiet 4 - Termosy stalowe, zawory spustowe do termosów |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2100.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 2371.07 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Pakiet 5 - Chłodziarki i szafa chłodnicza |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT8050.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 7096.24 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 6 | NAZWA: Pakiet 6 - Wagi kuchenne |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT300.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 537.26 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 7 | NAZWA: Pakiet 7- Tarcze do rozdrabniania jarzyn do maszyny KMKJ250.6 będącej własnością Zamawijaćego |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1450.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1795.80 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 8 | NAZWA: Pakiet 8 - Termometry lodówkowe |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT72.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 74.32 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 9 | NAZWA: Pakiet 9 - Pokrywki do misek |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (dalej uPzp) - (tj. treść oferty nie odpowiada treści SIWZ ) - odrzucono ofertę nr 3 - Przedsiębiorstwo Handlowo- Usługowe PHU "BMS" sp.j. Z Bielecki ul. Staszica 22, 82-500 Kwidzyn w zakresie Pakietu Zamawiający w związku z faktem, iż oferta firmy Przedsiębiorstwo Handlowo- Usługowe PHU "BMS" sp.j. Z Bielecki ul. Staszica 22, 82-500 Kwidzyn została najwyżej oceniona działając na podstawie art. 26 ust. 2 uPzp wezwał Wykonawcę, pismem z dnia 16.05.2017, do złożenia oświadczenia, iż oferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z opisem przemiotu zamówienia znajdującym się w kolumnie B formularza ofertowo-cenowego. Do dnia wyznaczonego w piśmie tj. do dnia 23.05.2017 ww. Wykonawca nie złożył wymaganego dokumentu w kancelarii szpitala. 2)na podstawie art. 90 ust. 3. uPzp odrzucono ofertę Wykonawcy, który nie udzielił wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz ze złożonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia ofertę nr 2 - GAMA Pawgo i Zawisza Spółka jawna, ul. Szczecińska 25A, 75-122 Koszalin w zakresie Pakietu 9. Zamawiający pismem z dnia 05.05.2017 wezwał firmę GAMA Plawgo i Zawisza Spółka jawna, ul. Szczecińska 25A, 75-122 Koszalin do udzielenia wyjaśnień, w tym złożenia dowodów dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość zaoferowanych cen przedmiotu zamówienia w zakresie Pakietu nr 9. Wykonawca do dnia wyznaczonego w piśmie tj. do dnia 10.05.2017r. nie udzielił wyjaśnień w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego, w zakresie wskazanym w piśmie i nie złożył wymaganych dowodów, natomiast potwierdził zaniżenie ceny w Pakiecie 9. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 10 | NAZWA: Pakiet 10 - Regał jezdny stalowy |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT24000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 19557.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 11 | NAZWA: Pakiet 11 - Tace izotermiczne, poliestrowe |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: na podstawie: 1) art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (dalej uPzp) - (tj. treść oferty nie odpowiada treści SIWZ ) - odrzucono ofertę nr 3 - Przedsiębiorstwo Handlowo- Usługowe PHU "BMS" sp.j. Z Bielecki ul. Staszica 22, 82-500 Kwidzyn w zakresie Pakietu 11 Zamawiający w wiązku z faktem, iż oferta firmy Przedsiębiorstwo Handlowo- Usługowe PHU "BMS" sp.j. Z Bielecki ul. Staszica 22, 82-500 Kwidzyn została najwyżej oceniona działając na podstawie art. 26 ust. 2 uPzp wezwał Wykonawcę, pismem z dnia 26.05.2017, do złożenia oświadczenia, iż oferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia znajdującym się w kolumnie B formularza ofertowo-cenowego. Do dnia wyznaczonego w piśmie tj. do dnia 30.05.2017r. ww. Wykonawca nie złożył wymaganego dokumentu w kancelarii szpitala. 2) art. 93 ust. 1 pkt 4 - ze względu na to, iż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, unieważniono się postępowanie w zakresie Pakietu 11 Kwota, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia dla Pakietu nr 11 wynosi 65 263,8 zł brutto, natomiast najkorzystniejsza oferta złożona przez firmę GAMA Plawgo i Zawisza Spółka jawna, ul. Szczecińska 25A, 75-122 Koszalin to kwota 104 599,2 zł brutto. Zamawiający przeanalizował możliwość udzielenia zamówienia Wykonawcy, jednakże zaoferowana cena znacząco odbiega od kwoty przewidzianej na realizację dostawy, co uniemożliwia sfinansowanie zamówienia z budżetu Zamawiającego | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 12 | NAZWA: Pakiet 12 - Bemary |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT32000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 20910.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 13 | NAZWA: Pakiet 13 - Kosze do zmywarek |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT240.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 258.30 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 14 | NAZWA: Pakiet 14 - Mikser elektryczny |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 - ze względu na to, iż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, unieważniono postępowanie w zakresie Pakietu 14 1) Kwota, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia dla Pakietu nr 14 wynosi 492,00 zł brutto, natomiast najkorzystniejsza oferta złożona przez firmę GAMA Plawgo i Zawisza Spółka jawna, ul. Szczecińska 25A,75-122 Koszalin to kwota 1 968,00 zł brutto. Zamawiający przeanalizował możliwość udzielenia zamówienia Wykonawcy, jednakże zaoferowana cena znacząco odbiega od kwoty przewidzianej na realizację dostawy, co uniemożliwia sfinansowanie zamówienia z budżetu Zamawiającego. 2) Kwota, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia dla Pakietu nr 14 wynosi 492,00 zł brutto, natomiast najkorzystniejsza oferta złożona przez firmę Przedsiębiorstwo Handkowo- Usługowe PHU "BMS" sp.j. Z Bielecki ul. Staszica 22 82-500 Kwidzyn to kwota 2003,84 zł brutto. Zamawiający przeanalizował możliwość udzielenia zamówienia Wykonawcy, jednakże zaoferowana cena znacząco odbiega od kwoty przewidzianej na realizację dostawy, co uniemożliwia sfinansowanie zamówienia z budżetu Zamawiającego. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 15 | NAZWA: Pakiet 15- Drobny sprzęt kuchenny |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2646.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 2717.07 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- Usługi w zakresie wykonania operatów szacunkowych - zamówienie podzielone na 5 części
- "Prowadzenie Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Legnicy"
- Sukcesywna dostawa trumien do pochówku i kremacji zmarłych oraz krzyży i obudów nagrobnych na potrzeby LPGK Sp. z o. o. z podziałem na części
- "Budowa i przebudowa kanalizacji deszczowej w mieście"
- Remont cząstkowy nawierzchni ulic w Legnicy przy użyciu mieszanki mineralno-asfaltowej na zimno w ramach zadania ,,Remont ulic w mieście"
- "Usługa przygotowania i dostarczania zestawów obiadowych dla uczniów Zespołu Szkół Integracyjnych im. Piastów Śląskich w Legnicy"
więcej: przetargi w Legnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.