Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-05-04
Iława: Przedmiotem zamówienia jest dostawa rękawic diagnostycznych i chirurgicznych oraz środki do myjni i innych z podziałem na 6 zadań dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie (nr sprawy 16/2016)
Numer ogłoszenia: 110106 - 2016; data zamieszczenia: 04.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie , ul. Gen. Wł. Andersa 3, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 6449601, faks 89 6492425.
- Adres strony internetowej zamawiającego: szpital.ilawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa rękawic diagnostycznych i chirurgicznych oraz środki do myjni i innych z podziałem na 6 zadań dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie (nr sprawy 16/2016).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa rękawic diagnostycznych i chirurgicznych oraz środki do myjni i innych z podziałem na 6 zadań dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie (nr sprawy 16/2016) Zadanie nr 1 Środki dezynfekcyjne do myjki automatycznej EDT 3 Zadanie nr 2 Rękawice chirurgiczne i diagnostyczne Zadanie nr 3 Paski do mierzenia stężenia glukozy we krwi wraz z wypożyczeniem glukometrów Zadanie nr 4 Środki do maszynowego mycia Zadanie nr 5 Etykiety Zadanie nr 6 Środki dezynfekcyjne do myjki CYW-DUO-dwukomorowa 2.Obowiązki Wykonawcy : 1) dostawa i transport 2) rozładunek i wnoszenie do pomieszczeń 6.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: specyfikacji przedmiotowej (formularz cenowy) - załącznik nr 4.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8, 33.14.14.20-0, 33.12.41.31-2, 33.63.16.00-8, 33.19.80.00-4, 33.19.80.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
2.2.1 W zakresie warunku wskazanego w części III SIWZ ust. 2 pkt. 2.1 ppkt 2.1.1 SIWZ posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z wzorem- Załącznik nr 2. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
2.2.2. W zakresie warunku wskazanego w części III SIWZ ust. 2 pkt. 2.1 ppkt 2.1.2 posiadania wiedzy i doświadczenia, dla uznania, że wykonawca spełnia warunek zamawiający żąda, by wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z wzorem - Załącznik nr 2 do SIWZ, dysponuje wiedzą i doświadczeniem potrzebnym do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty w/w wymienionego oświadczenia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
2.2.3 W zakresie warunku wskazanego w części III SIWZ ust. 2 pkt. 2.1 ppkt 2.1.3 dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia dla uznania, że wykonawca spełnia warunek zamawiający żąda, by wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z wzorem - Załącznik nr 2 do SIWZ, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty w/w wymienionego oświadczenia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
2.2.3 W zakresie warunku wskazanego w części III SIWZ ust. 2 pkt. 2.1 ppkt 2.1.3 dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia dla uznania, że wykonawca spełnia warunek zamawiający żąda, by wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z wzorem - Załącznik nr 2 do SIWZ, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty w/w wymienionego oświadczenia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
2.2.4. W zakresie warunku wskazanego w części III SIWZ ust. 2 pkt. 2.1 ppkt 2.1.4 znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia dla uznania, że wykonawca spełnia warunek zamawiający żąda, by wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z wzorem - Załącznik nr 2 do SIWZ, że znajduje się sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty w/w
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
3.4.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego - Zamawiający żąda dostarczenia: 3.4.1 dla Zadania nr 2 Rękawice chirurgiczne i diagnostyczne (dla wszystkich pozycji oprócz poz. 8 oraz. 11). 1) próbek w postaci jednej najmniejszej jednostki handlowej 2) dołączenia do oferty raportów z badań producenta nie starszych niż z 2014 r. na zgodność z normą EN 455
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
3.1. Wypełniony formularz ofertowy (wg wzoru załącznika nr 1 do SIWZ), 3.5. Wypełniony i podpisany formularz Specyfikacji przedmiotowej formularz cenowy (Załącznik nr 4)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 97
- 2 - termin dostawy - 3
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Strony dopuszczają zmiany treści umowy czasowe lub trwałe w trakcie jej obowiązywania, w przypadku gdy: a. zmiana dotyczy nieistotnych postanowień zawartej umowy; b. podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne zdarzenia lub okoliczności, jak w szczególności klęski żywiołowe, strajki, zamieszki, konflikty zbrojne, które uniemożliwiają zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie; c. w wyniku istotnej zmiany stosunków spełnianie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami lub groziłoby, co najmniej jednej ze stron znaczną stratą, a czego strony nie mogły przewidzieć przy zawarciu umowy - w przypadku istotnej zmiany stosunków takiej jak znaczny wzrost cen surowców, nośników energii itp.; d. zmiana dotyczy obniżenia cen jednostkowych poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia - w przypadku promocji, ogólnej obniżki cen na dany asortyment itp.; e. zmiana dotyczy zmian koniecznych ze względu na zmianę powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności stawek podatku VAT, stawek celnych - w przypadku zaistnienia takich zmian. 2. Wprowadzenie zmian określonych w ust. 1 wymaga uzasadnienia konieczności zmiany i porozumienia stron oraz sporządzenia aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.ilawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie ul. Gen. Wł. Andersa 3 14-200 Iława Pokój nr 210.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2016 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie ul. Gen. Wł. Andersa 3 14-200 Iława Kancelaria.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Środki dezynfekcyjne do myjki automatycznej EDT 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 EndoDis 2,8l środek dezynfekujący lub równoważny sztuka 78 2 EndoAct 5 l środek aktywujący lub równoważny sztuka 40 3 EndoDet 5 l środek myjący lub równoważny sztuka 30.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rękawice chirurgiczne i diagnostyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego - Zamawiający żąda dostarczenia dla Zadania nr 2 Rękawice chirurgiczne i diagnostyczne (dla wszystkich pozycji oprócz poz. 8 oraz. 11). 1) próbek w postaci jednej najmniejszej jednostki handlowej 2) dołączenia do oferty raportów z badań producenta nie starszych niż z 2014 r. na zgodność z normą EN 455 1 Rękawice chirurgiczne, lateksowe, sterylne, pudrowe, zgodnie z normą EN 455-1.2.3,4.; niska zawartość pudru, poziom protein lateksowych 50 ug/g , AQL 0,65, kształt w pełni anatomiczny (przeciwstawny kciuk, zagięte palce); o grubości w części palca min. o,21 mm i długości całkowitej min. 285 mm; rolowany mankiet, oznakowanie CE; odporne na rozerwanie, łatwe w nakładaniu, dobrze dopasowane, powierzchnia mikroporowata; posiadające badania jednostki akredytowanej na przenikanie wirusów oraz odporne na przenikanie związków chemicznych wg PN EN 374. Pakowane w opakowania folia-folia, sterylizowane radiacyjnie, dostępne w rozmiarach: 9; 8,5; 8;7,5; 7; 6,5; 6. para 21000 2 Rękawice chirurgiczne lateksowe sterylne antyalergiczne (bezpudrowe) obustronnie polimeryzowane, poziom protein lateksowych 20 ug/g, AQL 0,65 i długości całkowitej min. 295 mm, dostępne w różnych rozmiarach z certyfikatem zgodności EC wydanym przez jednostkę notyfikowaną. Nie zawierające środka pudrowego, pozostałe parametry jak wyżej. para 3000 3 Rękawice diagnostyczne wykonane z nitrylu, bezpudrowe, makiet rolowany, w kolorze jasno-niebieskim. Lekko teksturowane z dodatkową teksturą na końcach palców, grubość rękawic w palcach min. 0,13 mm, na dłoni min. 0,08 mm, AQL 1,0 Zgodne z PN/EN 455-1. 2, 3, 4, potwierdzone przez raport z badań producenta. Rękawice odporne na przenikanie związków chemicznych wg PN EN 374 i cytostatyków. Zarejestrowane jako wyrób medyczny oraz środek ochrony indywidualnej kat. III. Pakowane po 100 szt. Rozmiary: XS, S, M, L, XL. opak. 2000 4 Rękawice diagnostyczne z polichlorku winylu ze środkiem pudrującym mączką kukurydzianą o głębokiej powierzchni z rolowanym brzegiem o naturalnym kształcie, o długości min. 245 mm, dostępne w rozmiarach S,M,L zgodne z normam EN 455-1-4 oraz EN 374-3 z gwarancją jakości 3-5 lat posiadające oznakowanie CE. Opakowanie 100sztuk. opak. 500 5 Rękawice chirurgiczne, sterylne, lateksowe z przedłużonym mankietem, o długości 500mm, położniczo-ginekologiczne, bezpudrowe, wskaźnik AQL 1,5, zgodne z normą EN 455 1+2+3; koniec zrolowany, przylegające do ręki, mikroporowata powierzchnia dłoni, w rozmiarach: S,M,L z poziomem protein 10ug/g. Sterylizowane radiacyjnie. para 100 6 Rękawice chirurgiczne, ortopedyczne , sterylne, bezpudrowe, lateksowe, pokryte polimerem, z rolowanym mankietem, o grubszych ściankach, w komplecie o zróżnicowanej kolorystyce (wewnętrzna: zielona, zewnętrzna: brązowa) o grubościach:rękawica wewnętrzna: palec 0,18 -0,19 mm., dłoń 0,17-0,19 mm i rekawica zewnętrzna: palec 0,24-0,25 mm, dłoń 0,22- 0,23 mm. Zawartość protein 30 ug/g. AQL 0,65. Zgodnych z normą EN 455, odpornych na wirusy ASTMF 1671. kpl. 2400 7 Rekawice diagnostyczne wykonane z nitrylu, bezpudrowe, mankiet rolowany, w kolorze niebieskim. Lekko teksturowane z dodatkową teksturą na końcach palców o długości całkowitej min. 280 mm, o grubości rękawic w palcach, mediana min. 0,14 mm, na dłoni mediana min. 0,10 mm. Zgodne z EN 455-1, 2, 3, 4, EN 374. Zarejestrowane jako wyrób medyczny oraz środek ochrony indywidualnej kat. III. Pakowane po 100 szt. Rozmiary: XS, S, M, L, XL. opak. 150 8 Rękawice foliowe w rozmiarach: S, M, L, pakowane po 100 sztuk. opak. 500 9 Rękawice diagnostyczne wykonane z nitrylu, bezpudrowe, z wewnętrzną warstwą polimerową, mankiet rolowany, w kolorze niebieskim. Lekko teksturowane z dodatkową teksturą na końcach palców, grubość rękawic w palcach min. 0,10 mm, na dłoni min. 0,06 mm. Zgodne z PN/EN 455-1,2,3,4, potwierdzone przez raport z badań producenta. Rękawice odporne na przenikanie związków chemicznych wg PN/EN 374 potwierdzone przez niezależne badania przymajmniej 4 związków chemicznych (kwasy organiczne, nieorganiczne, zasady, aldehydy i alkohole w tym izopropanol 70% z czasem przenikania min. 30 minut). Rekawice odporne na przenikanie wirusów potwierdzone protokołem badań wydanym przez jednostkę niezalezną. Posiadające ceryfikat do żywności, dołączony do oferty. Zarejestrowane jako wyrób medyczny oraz środek ochrony indywidualnej kat. III. Opakowanie rozmiarów od XS, S, M, L, XL, zawierające 100 szt. rękawic. opak. 13000 10 Rękawice chirurgiczne Neopronowe,bezpudrowe obustronnie polimeryzowane o anatomicznym kształcie, mankiet rolowany, mikroteksturowane, sterylizowane radiacyjnie, AQL 0,65, o grubości rękawicy na palcu min. 0,20 mm, na dłoni min. 0,18 mm i długości całkowitej min 295 mm,siła zrywania min 12N, zgodnie z normą EN 455-1,2,3,4, posiadające badania jednostki akredytowanej na przenikanie wiruaów oraz odporne na przenikanie związków chemicznych oraz leków cytostatycznych wg PN EN 374, odporne na rozerwnie, łatwe w nakładaniu, dobrze dopasowane, powierzchnia mikroporowata. Pakowane w opakowaniu folia - folia, sterylizowane radiacyjnie,dostepne w rozmiarach: 9: 8,5: 8: 7,5: 7: 6,5: 6. para 1300 11 Rękawice sekcyjne wykonane z naturalnej gumy leteksowej, nieflokowane, AQL 0,65, o długości min. 300 mm, rękawice chlorowane wewnątrz i na zewnątrz. Rozmiar: M, L, XL. para 24.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Paski do mierzenia stężenia glukozy we krwi wraz z wypożyczeniem glukometrów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Rodzaj próbki krwi do badania: świeża krew włośniczkowa, paski pakowane po 50 sztuk, glukometr skalibrowany do osocza, wykorzystany enzym na paskach Oksydaza Glukozowa (GOD), nieinterferujący min. Z metforminą, galaktazą, ksylozą, maltozą, TG, paracetamolem, kwasem acetylosalicylowym, tetracykliną, amoksycyliną, teemperatura przechowywania pasków od min. 4 0 C do min.40 0 C, automatyczne kodowanie (bez kluczy, chipów i recznego ustawienia kodów), zakres hematokrytu od 20 -60 %, automatyczny wyrzut paska po pomiarze (funkcja daje dodatkowe podniesienia bezpieczeństwa i higeny pracy - po badaniu pracownik nie ma styczności z materiałem biologicznym pacjenta), czas pomiaru do 7 sekund, próbka krwi wprowadzana do pska przez oznaczoną szczelinę kapilary na szczycie paska testowego, zakres oznaczenia wyniku glikemii 20 - 600 mg/dł., wielkość próbki krwi nie większa niż o,7 ?l, ważność testów paskowych po otwarciu fiolki wynosi 6 miesięcy potwierdzona w instrukcji obsługi, możliwość wykonania pomiaru z 6 alternatywnych miejsc badania (AST), bateria litowa typ CR2032 3V (wymiana baterii przez okres trwania umowy), posiadanie i spełnianie normy ISO 15197:2013 dla proponowanych pasków, glukometrów i płynów kontrolnych, paski z kapilarą zasysającą umieszczoną na górze paska testowego (niedopuszczalny pasek z kapilarą umieszczoną z boku paska testowego), paski współpracujące z trzema różnymi typami glukometrów, płyn kontrolny o 3 różnych zakresach -( prawidłowy, niski i wysoki) wazny po otwarciu fiolki 6 miesięcy. Szpital wymaga cztery razy do roku przeprowadzenia walidacji przy pomocy płynów kontrolnych na 3 różnych zakresach: prawidłowy, niski i wysoki, dostarczenie bezpłatnie 50 szt. glukometrów. opak. 750.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31-2.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Środki do maszynowego mycia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Płynny, alkaliczny środek do mycia w myjniach dezynfekatorach, skutecznie usuwający pozostałości organiczne typu zaschnięta i denaturowana krew. Umożliwiający mycie maszynowe narzędzi i sprzętu medycznego także wykonanego z aluminium i tworzyw sztucznych. Niewymagający neutralizacji, umożliwiający zastosowanie w myjkach ultradziwiękowych, ph powyżej 10. Posiadający w swoim składzie: kwasy organiczne, alkalia (wodorotlenek potasu), enzymy, tenzydy, środki konserwujące, inhibitor korozji. Przystosowany do dozowania w Centralnym Systemie Dozowania. Opakowanie 20 l. szt. 14 2 Płynny,alkaliczny środek do mycia oraz dezynfekcji w myjniach dezynfekatorach (w osobnych fazach mycia i dezynfekcji) sprzętu medycznego w tym czułego na temperaturę. Środek pozwalający na pracę w programach z neutralizacją środkiem kwaśnym lub bez neutralizacji. O działaniu bakteriobójczym, grzybobójczym, prątkobójczym, wirusobójczym. Nie zawierającym związków chlorowych orz innych związków utleniających. Wspomagający profilaktykę przeciw prionom w zakresie usuwania białek (RKI). Posiadający w swoim składzie: różne tenzydy, fosforany, inhibitor korozji. Przystosowany do dozowania w Centralnym Systemie Dozowania.Opakowanie 25 kg. szt. 2 3 Płynny środek płuczący powierzchniowo czynny zawierający środki konserwujące do użycia w myjniach dezynfekatorach. Do szybkiego bezzaciekowego płukania znacznia przyśpieszający suszenie po maszynowym myciu i dezyfekcji. Przystosowany do dozowania w Centralnym Systemie Dozowania.Opakowanie 20 l. szt. 10 4 Płynny, neutralizujący i myjący środek do stosowania w myjniach dezynfekatorach na bazie kwasu cytynowego. Nie posiadający w swoim składzie fosforanów, azotanów oraz tenydów.Przystosowany do dozowania w Centralnym Systemie Dozowania. Opakowanie 20 l. szt. 8 5 Preparat do ręcznej pielęgnacji narzędzi chirurgicznych na węglowodorów alifatycznych nie wpływjący na proces sterylizacji parowej ( rozpuszczalny w wodzie) bezpieczny toksykologicznie. Opakowanie aerozol 0,4 l. szt. 12 6 Płynny, słabo pieniący, neutralny środek dezynfekcyjny o działaniu bakteriobójczym, grzybobójczym, wirusobójczym i prątkobójczym na bazie aldehydu glutarowego i glioksalu: szczególnie dobrze dezynfekuje przedmioty z wrażliwych materiałów: nie zawiera aldehydu mrówkowego oraz czwarto-rzedowych zwiazków amoniowych. Opakowanie 20 l. szt. 5 7 Środek do usuwania osadów ze sterylizatorów, płynny, kwaśny środek do odkamieniania zmywarek i kotłów elektrycznych. Skutecznie usuwający kamień kotłowy i inne osady. Zawierający w swoim składzie kwas fosforowy oraz niejonowe zwiazki powierzchniowo czynne. Do stosowania w stężeniu 1-5 %, a w przypadkach bardzo dużego zabrudzenia w postaci koncentratu. Opakowanie kanister 5l. szt. 8 8 Środek do manualnej lub maszynowej dezynfekcji powierzchni posiadający szerokie spektrum działania (Tbc, HCV, HBV) posiadający w składzie chlorek bezalkoholowy nie zawierający aldehydów, kanister 6 l. szt. 50 9 Testy mycia do myjni ultradźwiękowej przeznaczony do walidacji i rytnowej kontroli skuteczności procesów mycia w myjniach ultradźwiękowych. Zawierający syntetyczną substancję wskaźnikową zgodną z normą PN-EN ISO 15883-5 załącznik C- odpowiednik nigrozyny z mąką, jajkiem i skrobią ziemiaczaną, naniesioną na samoprzylepny nośnik z tworzywa sztucznego. Opakowanie 40 szt. op. 2 10 Przyrząd testowy procesu służący do stymulacji narzędzi chirurgicznych w myjniach ultradźwiękowych, składający się ze stojaka o wysokości 20 cm ze stali nierdzewnej oraz regulowanego uchwytu z miejscem na umieszczenie dwóch testów skuteczności mycia jednocześnie. szt. 2 11 Środek w sprayu do usuwania pozostałości kleju z etykiet i taśm samoprzylepnych. Opakowanie 300 ml. op. 15 12 Test do kontroli skuteczności mycia w myjniach dezynfekatorach. Przeznaczone do walidacji i rutynowej kontroli skuteczności procesów mycia. Może być użyty zarówno w myjniach dezynfekatorach do kontroli procesu mycia narzędzi, jak również w myjniach ultradźwiękowych. Zawierający syntetyczną substancję wskaźnikową zgodną z normą PN-EN ISO 15883-5 - załącznik C - odpowiednik nigrazyny z mąką, jajkiem i skrobią ziemiaczaną naniesioną na samoprzylepny nośnik z tworzywa sztucznego. Opakowanie 320 szt. opak. 3 13 Preparat do ręcznego mycia i dezynfekcji narzędzi medycznych. Produkt przystosowany do manualnego mycia ręcznego jak również w myjni ultradźwiękowej. Produkt w formie powlekanego granulatu. Zawierający w swoim składzie min. nadwęglan sodu oraz kwas cytrynowy. Wykazujący działanie sporobójcze w stężeniu użytkowym 1% w czasie do 15 minut. Wykazujący pełne działanie ( bakterjobójcze, grzybobójcze, prątkobójcze, wirusobójcze włącznie z rotawirusami, norowirusami, sporobójcze włącznie z Clostridium difficile) w stężeniu użytkowym 2% w czasie 15 minut. Opakowanie 2 kg. op. 15.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Etykiety.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Etykieta i klej odporne na temperaturę min. 1340 C, etykieta i klej odporne na próżnię min. -970 mBar-a, etykieta i klej odporne na ciśnienie min. 2,7 Barów, etykieta i klejk odporne na wilgoć, etykieta i klej odporne na gorącą parę wodną, typ snadwich: dwuwarstwowa, warstwa spodnia z klejem, który umożliwia naklejenia etykiety na rękaw papierowo-foliowy, włókninie, papier krepowy, itp.. Warstwa wierzchnia trójdzielna, po nadruku, nadruk odporny na ścieranie i rozmywanie, nawój 2000 szt etykiet/rolka szt. 40.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Środki dezynfekcyjne do myjki CYW-DUO-dwukomorowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 VIRUZYME III KONCENTRATY OP. 5 L op. 40 2 VIRUDENT N KONCENTRAT OP.10 L op. 15 3 VIRUSOLWE + EDS AUTO KONCENTRAT OP. 5 L op. 6.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
INNE PRZETARGI Z IŁAWY
- Modernizacja pokrycia dachowego na budynku Wydziału Polityki Społecznej Urzędu Miasta Iławy na ul. Chełmińskiej
- Tłuszcze ( 4 /24 )
- Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Powiatowego Zarządu Dróg w Iławie na rok 2025
- Naprawy (remonty) nawierzchni utwardzonych dróg i chodników, remonty oznakowania pionowego i poziomego ulic miasta Iławy zarządzanych przez Burmistrza Miasta Iławy w roku 2025
- "Dostawa urządzeń i oprogramowania na potrzeby realizacji projektu "Cyberbezpieczny samorząd" dofinansowanego ze środków Funduszu Europejskiego na Rozwój Cyfrowy 2021-2027
- Budowa ulic na terenie miasta Iława
więcej: przetargi w Iławie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów sanitarnych dla Mokotowskiej Fundacji Warszawianka - Wodny Park w 2025 roku.
- Dostawy środków do dezynfekcji narzędzi
- Dostawa worków do moczu, zestawów do lewatyw, rękawic ochronnych, mydła i płynu dezynfekujacego do myjni chirurgicznych
- Dostawa środków do dezynfekcji 2
- Dostawy leków i materiałów medycznych jednorazowego użytku na potrzeby magazynu leków gotowych Działu Farmacji Szpitalnej w SP ZOZ Szpitalu Specjalistycznym MSWiA w Jeleniej Górze w 2025 roku.
- 108.24 Sprzedaż i dostawa rękawic medycznych do Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
więcej: Paski odczynnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.