Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-04-06
Strzelce Opolskie: Zakup usług edukacyjnych na potrzeby szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Strzelce Opolskie w ramach projektu, Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych
Numer ogłoszenia: 110110 - 2012; data zamieszczenia: 06.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zarząd Oświaty i Wychowania , ul. Wałowa 5, 47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie, tel. 77 4049400, faks 77 4049419.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gzoiw-strzelceopolskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usług edukacyjnych na potrzeby szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Strzelce Opolskie w ramach projektu, Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup usług edukacyjnych na potrzeby szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Strzelce Opolskie w ramach projektu pn.: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie: 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych 2.2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zapisami niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i jej załącznikami, obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności dotyczącymi systemu oświaty i kształcenia. 2.3. Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie zajęć dla uczniów klas I-III szkół podstawowych w zakresie: - Zajęcia dla dzieci specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - łącznie 2 376 godzin - Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - łącznie 1 656 godzin - Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - łącznie1 944 godzin - Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy - łącznie 1 512 godzin - Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - uzdolnienia matematyczne i przyrodnicze - łącznie 504 godzin - Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - zajęcia językowe - łącznie 216 godzin 2.4. Wymienione powyżej zajęcia należy wykonać w określonych dla poszczególnych lat ilościach opisanych w załączniku nr 1 do SIWZ, przy czym Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięcia liczby godzin w latach 2012 i 2013. 2.5 Realizacja zadania obejmuje 11 placówek oświatowych, zlokalizowanych na terenie Gminy Strzelce Opolskie, dla których Gmina Strzelce Opolskie jest organem prowadzącym: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 1 w Strzelcach Opolskich, Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2 w Strzelcach Opolskich, Publiczna Szkoła Podstawowa nr 4 w Strzelcach Opolskich, Publiczna Szkoła Podstawowa nr 7 w Strzelcach Opolskich, Publiczna Szkoła Podstawowa w Błotnicy Strzeleckiej, Publiczna Szkoła Podstawowa w Dziewkowicach, Zespół Placówek Oświatowych w Kadłubie, Zespół Placówek Oświatowych w Kalinowicach, Publiczna Szkoła Podstawowa w Rozmierce, Publiczna Szkoła Podstawowa w Suchej, Publiczna Szkoła Podstawowa w Szymiszowie 2.6 W wymienionych szkołach odbywać się będą zajęcia dla dzieci w różnym wieku i z różnymi dysfunkcjami lub uzdolnieniami, zajęcia będą prowadzone w grupach, liczba grup w placówce jest właściwa ze względu na specyfikę zdiagnozowanych dysfunkcji lub uzdolnień. 2.7 Zamawiający informuje, iż projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie: 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. 2.8 Wykonawca winien posiadać stosowne kwalifikacje oraz doświadczenie zawodowe zapewniające świadczenie usług objętych umową na najwyższym poziomie, w sposób sumienny i staranny, według powszechnie obowiązujących standardów i norm w zakresie prowadzenia zajęć edukacyjnych dla dzieci. 2.9 Wykonawca przed podpisaniem umowy zapozna się z wnioskiem aplikacyjnym o dofinansowanie projektu, umową o dofinansowanie, wytycznymi programowymi oraz zobowiązuje się do przestrzegania postanowień wynikających z wymienionych w niniejszym ustępie dokumentów, w związku z czym zobowiązany jest m.in. do: udzielania wszelkich informacji niezbędnych Zamawiającemu do promocji związanej z realizacja projektu. Wykonawca wyraża zgodę na wykorzystywanie wypracowanych materiałów stworzonych w trakcie i po zakończeniu realizacji przedmiotu umowy do innych działań Zamawiającego. Wykonawca uzgodni w terminie do 3 dni roboczych od dnia podpisania umowy harmonogramu realizacji zajęć na warunkach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Opracowany harmonogram podlega zatwierdzeniu przez Dyrektorów Szkół, w których odbywać się będą zajęcia. Kolejne harmonogramy na pozostałe semestry szkolne będą ustalane minimum na 14 dni przed rozpoczęciem danego semestru..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni przedmiotowy warunek, o ile złoży oświadczenie, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni przedmiotowy warunek, o ile złoży oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie zapewniające prawidłową realizację zamówienia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni przedmiotowy warunek, o ile złoży oświadczenie, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym zapewniającym prawidłową realizację zamówienia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni przedmiotowy warunek, o ile złoży oświadczenie, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym zapewniającym prawidłową realizację zamówienia, wykazując iż dysponuje przynajmniej po 1 osobie posiadającej kwalifikacje niezbędne do prowadzenia danego rodzaju zajęć. Rodzaje zajęć zostały określone w punkcie 2.3 części I SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia zajęć danego typu przez kilku prowadzących zatrudnionych do określonych zajęć w danej placówce z zastrzeżeniem, iż osoby winne spełniać określone poniżej wymagania: - do prowadzenia zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także do zagrożonych ryzykiem dysleksji - wykształcenie wyższe kierunkowe (kształcenie zintegrowane, edukacja wczesnoszkolna, edukacja elementarna, nauczanie początkowe lub kierunek dający kwalifikacje do pracy z dziećmi w kl. I - III ) z przygotowaniem pedagogicznym, - do prowadzenia zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - wykształcenie wyższe kierunkowe (kształcenie zintegrowane edukacja wczesnoszkolna, edukacja elementarna, nauczanie początkowe lub kierunek dający kwalifikacje do pracy z dziećmi w kl. I - III) z przygotowaniem pedagogicznym, - do prowadzenia zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - wykształcenie wyższe kierunkowe (logopedia) z przygotowaniem pedagogicznym lub wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym + studia podyplomowe kierunek logopedia, - do prowadzenia zajęć z gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy - wykształcenie wyższe kierunkowe (wychowanie fizyczne) z przygotowaniem pedagogicznym + kwalifikacje do prowadzenia gimnastyki korekcyjno - kompensacyjnej lub wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym - studia podyplomowe wychowanie fizyczne z gimnastyką korekcyjno-kompensacyjną lub inne wykształcenie wyższe kierunek rehabilitacja z przygotowaniem pedagogicznym, - do prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych matematycznie , przyrodniczo - wykształcenie wyższe kierunkowe (kształcenie zintegrowane, edukacja wczesnoszkolna, edukacja elementarna, nauczanie początkowe lub kierunek dający kwalifikacje do pracy z dziećmi w kl. I - III ) z przygotowaniem pedagogicznym - do prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - uzdolnienia językowe - wykształcenie wyższe kierunkowe w zakresie nauczania języka angielskiego lub posiada kwalifikacje określone w §11 ust. 2-4 rozporządzenia Ministra Edulacji Narodowej z 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. nr 50 poz. 400 i z 2012 r. poz. 174).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni przedmiotowy warunek, o ile złoży oświadczenie, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gzoiw-strzelceopolskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zarząd Oświaty i Wychowania w Strzelcach Opolskich
ul. Wałowa 5, 47-100 Strzelce Opolskie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2012 godzina 09:00, miejsce: Gminny Zarząd Oświaty i Wychowania w Strzelcach Opolskich ul. Wałowa 5, 47-100 Strzelce Opolskie w sekretariacie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiotem zamówienia jest: Zakup usług edukacyjnych na potrzeby szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Strzelce Opolskie w ramach projektu pn.: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie: 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z STRZELEC OPOLSKICH
- "Roboty budowlane polegające na rozbiórce budowli oraz budynków gospodarczych i mieszkalnych"
- Dostawa rękawic medycznych
- Rozbudowa budynku Szpitala Powiatowego w Strzelcach Opolskich o budynek zakładu opiekuńczo-leczniczego realizowana w formule zaprojektuj i wybuduj
- realizacja zadania pn.: Zamiatanie nawierzchni dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego w ilości 136 206 m2 i chodników w ilości 7 674 m2 Przedmiot...
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi przeprowadzenia zewnętrznej walidacji i certyfikacji szkoleń projektowych FERS.01.05-IP.08-0510/23-00.
- wykonanie usług (korepetycje) w ramach Projektu: "Rodzina razem" współfinansowanego ze środków EFS plus
- Przeprowadzenie szkolenia z obsługi ploterów tnących dla nauczycieli w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- Przeprowadzenie kursu z podstaw fotografii w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości" w Zespole Szkół Poligraficzno - Mechanicznych im. Armii Krajowej w Katowicach
- Przeprowadzenie praktyk zawodowych z przedmiotu Zarządzanie w pielęgniarstwie dla studentów kierunku Pielęgniarstwo w semestrze letnim roku akademickiego 2024/2025
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń z zakresu odnawialnych źródeł energii oraz światłowodów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.