eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi InowrocławDostawa i zainstalowanie sprzętu komuterowego wraz z oprogramowaniem do Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Inowrocławiu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-02

Inowrocław: Dostawa i zainstalowanie sprzętu komuterowego wraz z oprogramowaniem do Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Inowrocławiu.
Numer ogłoszenia: 110151 - 2007; data zamieszczenia: 02.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3573454, fax 051 3564305.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pgkim-inowroclaw.samorzady.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o. - własność samorządowa, zarządzanie nieruchomościami mieszkalnymi.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i zainstalowanie sprzętu komuterowego wraz z oprogramowaniem do Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Inowrocławiu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30.23.11.00-8, 30.24.10.00 - 0, 30.23.12.50 - 4, 30.23.20.00 - 4, 30.23.12.50-4. 2. Zakres przedmiotu zamówienia: a) zestawy komputerowe z oprogramowaniem oraz monitorami - 7 szt. b) zestaw komputerowy z oprogramowaniem i monitorem - 1 szt. c) urządzenie wielofunkcyjne - 2 szt. 3. Wymagane warunki techniczne: a) sprzęt powinien być dostarczony w oryginalnych opakowaniach, b) dysk twardy sformatowany (dwie partycje). 4. Na zestawy komputerowe wymagane są certyfikaty: CE. 5. Zainstalowanie dostarczonych urządzeń w siedzibie Zamawiającego. 6. Zainstalowanie oprogramowania. 7. Zamawiający wymaga, aby Dostawcy udzielili gwarancji jakości nie krótszej niż: a) 3 lata na zestawy komputerowe i monitory, b) 2 lata na urządzenie wielofunkcyjne.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.11.00-8, 30.24.10.00-0, 30.23.20.00-4, 30.23.14.50-4.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Dostawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie warunków wymienionych w niniejszym rozdziale na podstawie złożonych przez Dostawcę do oferty, oświadczeń i dokumentów. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie na zasadzie: spełnia/ nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Dostawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej \ustawą\, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenie dostawcy, że nie posiada zaległości podatkowej wobec Naczelnika Urzędu Skarbowego, c) oświadczenie dostawcy, że nie posiada zaległości wobec Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w opłacaniu składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne oraz Fundusz Pracy, d) certyfikat CE na komputer. 2. W celu potwierdzenia posiadania przez dostawcę, niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz osób zdolnych do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) wykazu wykonanych dostaw w okresie ostatniego 1 roku, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, zł. nr 2 do siwz (minimum 1 referencja), 3. Wypełnione następujące załączniki: a) oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Pzp (zał. nr 3 do siwz), b) oświadczenie w trybie art.22 ust.1 pkt.1-4 ustawy Pzp (zał. nr 4 do siwz). c) formularz ofertowy dostawcy (zał. nr 1 do swiz). 4. Opis oferowanych urządzeń komputerowych, ich parametry lub karty katalogowe urządzeń (w języku polskim).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pgkim-inowroclaw.samorzady.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Inowrocławiu, ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, parter p. 1A, kon. Krystyna Glonek, tel. 052 35 64 304..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2007 godzina 10:30, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Inowrocławiu, ul. ks. Piotra Wawrzyniak 33, sekretariat 1 piętro..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.