To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-20
Ogłoszenie nr 110165 - 2017 z dnia 2017-07-20 r.
Rzeszów: Wyceny nieruchomości gruntowych i lokalowych położonych w Rzeszowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 524860-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie prowadzi Urząd Miasta Rzeszowa w imieniu i na rzecz Zamawiającego Biura Gospodarki Mieniem Miasta Rzeszowa. Podmiot któremu zamawiający powierzył prowadzenie postępowania: Urząd Miasta Rzeszowa, Wydział Centralnego Zamawiającego, 35-064 Rzeszów, ul. Joselewicza 4
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:nie dotyczy
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa, krajowy numer identyfikacyjny
65061400000, ul.
Rynek
1,
35064
Rzeszów, państwo
Polska, woj.
podkarpackie, tel.
178 754 636, faks
178 754 634, e-mail
zampub@erzeszow.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.erzeszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): nie dotyczy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wyceny nieruchomości gruntowych i lokalowych położonych w Rzeszowie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):CZ-D.271.37.118.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług biegłych polegających na sporządzeniu operatów szacunkowych z wycen nieruchomości gruntowych i lokalowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części: Część 1 Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie operatów szacunkowych z wyceny 57 nieruchomości lokalowych - określenie wartości rynkowej prawa własności nieruchomości lokalowych wraz z udziałem w gruncie w celu sprzedaży lokali mieszkalnych znajdujących się w gminnym zasobie mieszkaniowym na rzecz ich najemców. Uwaga: Prawem opcji jest możliwość rozszerzenia zamówienia podstawowego, o którym mowa w §2 ust. 2 umowy, o dodatkowe zlecenie wycen, maksymalnie dla 33 lokali na warunkach zawartej umowy (zgodnie z Załącznikiem nr 2). Część 2 Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie operatów szacunkowych z wyceny 36 nieruchomości gruntowych - określenie wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowej lub prawa użytkowania wieczystego w celu: 1. sprzedaży, 2. wykupu, 3. zamiany, 4. zniesienia współwłasności lub współużytkowania wieczystego, 5. ustalenia odszkodowania z tytułu wywłaszczenia, 6. oddania w trwały zarząd lub aktualizacji opłaty rocznej z tytułu prawa trwałego zarządu nieruchomości, 7. oddania nieruchomości w użytkowanie wieczyste. Uwaga: Prawem opcji jest możliwość rozszerzenia zamówienia podstawowego, o którym mowa w §2 ust. 2 umowy, o dodatkowe zlecenie wycen, maksymalnie dla 27 działek ewidencyjnych na warunkach zawartej umowy (zgodnie z Załącznikiem nr 2). Część 3 Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie operatów szacunkowych z wyceny 58 nieruchomości gruntowych - określenie wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowej celem aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego. Uwaga: Prawem opcji jest możliwość rozszerzenia zamówienia podstawowego, o którym mowa w §2 ust. 2 umowy, o dodatkowe zlecenie wycen, maksymalnie dla 25 działek ewidencyjnych na warunkach zawartej umowy (zgodnie z Załącznikiem nr 2). Część 4 Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie operatów szacunkowych z wyceny 7 nieruchomości gruntowych - określenie wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowej i prawa użytkowania wieczystego w celu: 1. ustalenia opłaty z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości, 2. sprzedaży prawa własności nieruchomości gruntowej na rzecz użytkownika wieczystego. Uwaga: Prawem opcji jest możliwość rozszerzenia zamówienia podstawowego, o którym mowa w §2 ust. 2 umowy, o dodatkowe zlecenie wycen, maksymalnie dla 5 działek ewidencyjnych na warunkach zawartej umowy (zgodnie z Załącznikiem nr 2). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1, 2, 3 i 4 określa wzór umowy oraz załącznik nr 1do umowy Formularz cenowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
71319000-7
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Określenie wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowej lub prawa użytkowania wieczystego w celu ustalenia cen, opłat i rozliczeń za nieruchomości. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT14187.81 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 11160,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Określenie wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowej celem aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT20986.18 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 18560,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Określenie wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowej i prawa użytkowania wieczystego w celu ustalenia cen i opłat za nieruchomości |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2800.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 2100,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Dostawa sukcesywna paliw do samochodów i sprzętu będącego w posiadaniu Zarządu Dróg Powiatowych w Rzeszowie - zamówienie z podziałem na 4 zadania
- Sukcesywne świadczenie hotelarskich usług noclegowych na potrzeby Filharmonii Podkarpackiej w Rzeszowie w 2025 roku
- Prace remontowe pomieszczeń Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie, ul. Szopena 2.
- Przebudowa budynku H w zakresie dostosowania do warunków ochrony P.Poż: MONTAŻ OŚWIETLENIA AWARYJNEGO I EWAKUACYJNEGO.
- Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Rzeszowie do posiadanych pojazdów oraz sprzętu na okres 36 miesięcy
- "Modernizacja drogi wojewódzkiej nr 892 od skrzyżowania z DW897 do granicy państwa" w ramach zadania "Łączymy Pogranicze Karpat Wschodnich".
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.