To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-03-20
Krotoszyn: Zadanie 1
Dostawa tabletów.
Zadanie 2
Dostawa sprzętu komputerowego.
Zadanie 3
Dostawa kolorowego urządzenia wielofunkcyjnego do kopiowania, drukowania i skanowania.
Numer ogłoszenia: 110172 - 2013; data zamieszczenia: 20.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 69092 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Krotoszyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Krotoszyńskiego, ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 7254256, faks 062 7253423.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie 1 Dostawa tabletów. Zadanie 2 Dostawa sprzętu komputerowego. Zadanie 3 Dostawa kolorowego urządzenia wielofunkcyjnego do kopiowania, drukowania i skanowania..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie 1 Dostawa tabletów. Zadanie 2 Dostawa sprzętu komputerowego. Zadanie 3 Dostawa kolorowego urządzenia wielofunkcyjnego do kopiowania, drukowania i skanowania. Zadanie 1 2.2 Dostawa tabletów Tablety - 3 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki Nr 1 do SIWZ 2.2.1. W Załączniku Nr 1 podano minimalne parametry wymagań technicznych sprzętu 2.2.2 Podane nazwy własne sprzętu są przykładowe. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych ale o parametrach technicznych takich samych lub lepszych niż podane. Wykonawca składając ofertę musi przedłożyć informację o proponowanym produkcie zawierającą nazwę i parametry techniczne proponowanego sprzętu. 2.2.3 Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt i ryzyko dostarczyć sprzęt do siedziby Zamawiającego oraz złożyć go w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 2.2.4. Po dostarczeniu przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, Zamawiający dokona odbioru ilościowego sprzętu w dniu jego dostawy, a w kolejnych 3 dniach roboczych od dnia dokonania dostawy dokona odbioru jakościowego. 2.2.5. Za dzień terminowego wywiązania się z umowy, przyjmuje się dzień dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego. Jednakże faktura może być wystawiona dopiero po podpisaniu protokołu odbioru ilościowego i jakościowego bez zastrzeżeń. 2.3. Zadanie 2 Dostawa sprzętu komputerowego Monitory - 3 szt., drukarki laserowe - 2 szt., ekran rozwijalny elektrycznie - 1 szt., router wifi - 1 szt., , przewód d-sub - 1 szt., Przewód skrętka UTP 5e Cu 305 m - 1 szt., Wtyk RJ45 kat.5E linka/drut S - 1 paczka 100szt. Uchwyt sufitowy do projektora multimedialnego - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączniki Nr 2 do SIWZ 2.3.1 W Załączniku Nr 2 a - 2f podano minimalne parametry wymagań technicznych sprzętu 2.3.2 Podane nazwy własne sprzętu są przykładowe. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych ale o parametrach technicznych takich samych lub lepszych niż podane. Wykonawca składając ofertę musi przedłożyć informacje o proponowanym produkcie zawierającą nazwę i parametry techniczne proponowanego sprzętu. 2.3.3 Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt i ryzyko dostarczyć sprzęt do siedziby Zamawiającego oraz złożyć go w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 2.3.4 Po dostarczeniu przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, Zamawiający dokona odbioru ilościowego sprzętu w dniu jego dostawy, a w kolejnych 3 dniach roboczych od dnia dokonania dostawy dokona odbioru jakościowego. 2.3.5 Za dzień terminowego wywiązania się z umowy, przyjmuje się dzień dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego. Jednakże faktura może być wystawiona dopiero po podpisaniu protokołu odbioru ilościowego i jakościowego bez zastrzeżeń. 2.4. Zadanie 3 Dostawa kolorowego urządzenia wielofunkcyjnego do kopiowania, drukowania i skanowania- 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączniki Nr 3 do SIWZ 2.4.1 W Załączniku Nr 3 podano minimalne parametry wymagań technicznych sprzętu 2.4.2 Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt i ryzyko dostarczyć sprzęt do siedziby Zamawiającego, zamontować urządzenie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (siedziba Zamawiającego) oraz uruchomić urządzenie. Urządzenie musi być gotowe do pracy w siedzibie Zamawiającego. 2.4.3 Wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca dostarczy również instrukcję obsługi urządzenia w języku polskim, karty gwarancyjne sprzętu oraz inne dokumenty wydane dla użytkownika sprzętu. 2.4.4 Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzeniana na własny koszt szkolenia pracowników Zamawiajacego w zakresie prawidłowej obsługi urzadzenia w siedzibie Zamawiającego - min. 2 godz. 2.4.5 Wykonawca udzieli gwarancji na będące przedmiotem zamówienia urządzenia na okres zgodnie ze złożoną ofertą (jednak nie mniej niż okres okreslony w wymaganiach technicznych przez Zamawiajacego) od dnia protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia.. W ramach gwarancji Wykonawca zapewni bezpłatne wymiany wszystkich uszkodzonych lub zużytych części w ramach prawidłowej eksploatacji urządzenia niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania urządzeń z wyłączeniem mediów (papier, kalka, folia, itp.) oraz tuszy, tonera. Serwis gwarancyjny obejmie również bezpłatne regulacje urządzenia w celu otrzymania wysokiej i stałej jakości wydruków i kopii oraz bezpłatny dojazd serwisu. 2.4.6 Pożądane jest aby serwis gwarancyjny oraz serwis pogwarancyjny świadczony był przez osoby posiadające odpowiednie certyfikat producenta potwierdzające ich kwalifikacje do naprawy urządzenia. 2.4.7. Urządzenie musi być fabrycznie nowe (nie starsze niż z rocznika 2012) tzn. nie regenerowane, nie instalowane nigdy wcześniej w żadnym celu, nie obciążone prawami osób lub podmiotów trzecich. 2.4.8. Za dzień terminowego wywiązania się z umowy, przyjmuje się dzień dostawy i uruchomienia sprzętu w siedzibie Zamawiającego. faktura może być wystawiona dopiero po podpisaniu protokołu odbioru ilościowego i jakościowego bez zastrzeżeń. 2.4.9 Podane nazwy własne sprzętu są przykładowe. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych ale o parametrach technicznych takich samych lub lepszych niż podane. Wykonawca składając ofertę musi przedłożyć informację o proponowanym produkcie zawierającą nazwę i parametry techniczne proponowanego sprzętu. 2.5. Po dostarczeniu przedmiotu zamówienia (Zadanie 1, 2 i 3) do siedziby Zamawiającego, Zamawiający dokona odbioru ilościowego sprzętu w dniu jego dostawy, a w kolejnych 3 dniach roboczych od dnia dokonania dostawy dokona odbioru jakościowego. 2.6. Za dzień terminowego wywiązania się z umowy, przyjmuje się dzień dostawy i uruchomienia przedmiotu zamówienia w siedzibie Zamawiającego. Faktura może być wystawiona dopiero po podpisaniu protokołu odbioru jakościowego bez zastrzeżeń. 2.7. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (o ile dotyczy). Wskazanie niniejszego nastąpi w Formularzu Oferty..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.13.20 - Monitory dotykowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 38.65.34.00 - Ekrany projekcyjne 30.12.13.00 - Urządzenia do powielania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie 1 Dostawa tabletów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SAMAXON Sp. z o.o., ul. Stolarska 10/7, 43-190 Mikołów, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1951,22 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2254,59
Oferta z najniższą ceną: 2254,59 / Oferta z najwyższą ceną: 2601,45
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie 2 Dostawa sprzętu komputerowego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Login Computer Bogna Han, ul. Leszczyńskich 27, 64-100 Leszno, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3560,16 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3157,41
Oferta z najniższą ceną: 3157,41 / Oferta z najwyższą ceną: 4688,76
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KROTOSZYNA
więcej: przetargi w Krotoszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego według 2 części
- Dostawa urządzeń multimedialnych na potrzeby działalności edukacyjno-terapeutycznych w placówkach oświatowych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski.
- "Dostawa urządzeń i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczny samorząd"
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni gastronomicznej-02 do Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby jednostek Politechniki Opolskiej
więcej: Urządzenia do powielania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.