Ogłoszenie z dnia 2011-04-08
Radziejów: Sukcesywne dostawy środków czystościowych - ZC-02/2011.
Numer ogłoszenia: 110177 - 2011; data zamieszczenia: 08.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Szpitalna 3, 88-200 Radziejów, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2853631, faks 054 2853701.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy środków czystościowych - ZC-02/2011..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy niżej wymienionych środków czystościowych: 1. Płyn do mycia naczyń - 400 litrów; 2. Pasta sama - opakowanie 200 g - 480 opk.3 Mydło w płynie - opakowanie 5 litrów - 228 opk.4 Płyn do WC - opakowanie 0,6 litra - 48 opk. 5 Mydło toaletowe - białe - 2400 szt. 6. Papier toaletowy rolki - 8688 rol. 7. Ręczniki jednorazowego użytku dwuwarstwowe , białe, listkowane - 17040 szt. 8. Ręczniki jednorazowego użytku 20 x20 cm x 320 m. - 50 rol. 9. Worki foliowe małe niebieskie / wymiary 40 x 50 cm/ - 12240 szt. 10. Worki foliowe duże czarne / wymiary 100 x 60 cm/- 600 szt..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.70.00.00 - Produkty do pielęgnacji ciała .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: pozycja nr 1,2,3,4,7 i 10.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA "WandW" WALDEMAR PRZEŹDZIĘK
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA "WandW" WALDEMAR PRZEŹDZIĘK
- Firma Handlowo Usługowa W and W Waldemar Przeździęk, ul. Nieszawska 89, 87-720 Ciechocinek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27821,72 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18111,01
Oferta z najniższą ceną: 18111,01 / Oferta z najwyższą ceną: 28681,96
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: pozycja nr 5 i 9.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe ART - CHEM Bogdan Widacki, Wojciech Zalewski, Spółka Jawna, ul. Szajnochy 3, 85-738 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2863,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2467,87
Oferta z najniższą ceną: 2467,87 / Oferta z najwyższą ceną: 4533,60
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: pozycja nr 6 i 8.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe FORUM, ul. I. Zbiegniewskiej 83, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4947,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2458,57
Oferta z najniższą ceną: 2458,57 / Oferta z najwyższą ceną: 2848,50
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
1. Przedmiot zamówienia jest powszechnie dostępny , o ustalonych standardach jakościowych. 2. Wnioskowany tryb zapewnia szybki i sprawny przebieg postępowania 3. Wnioskowany tryb zapewnia uczciwą konkurencję . 4. Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8 Prawa Zamówień Publicznych.
INNE PRZETARGI RADZIEJÓW
więcej: przetargi RADZIEJÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa jednorazowego sprzętu medycyny ogólnej dla potrzeb podmiotu leczniczego " Zespołu Opieki Zdrowotnej" w Kłodzku oraz Zakładu Opiekuńczego Leczniczego w Nowej Rudzie.
- Zakup środków czystości
- DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI - 3 CZĘŚCI
- "DOSTAWA MATERIAŁÓW NIEZBĘDNYCH DO REALIZACJI WARSZTATÓW DLA SENIORÓW W RAMACH PROJEKTU "WZMOCNIENIE PROCESU SPRAWIEDLIWEJ TRANSFORMACJI W GMINIE KRZANOWICE" CZĘŚĆ 1 - MATERIAŁY NA WARSZTATY KOSMETYCZ
- Dostawa środków czystości i higieny osobistej dla pracowników PUW w Rzeszowie oraz Delegatur w Krośnie, Przemyślu i Tarnobrzegu
- Dostawa artykułów higienicznych do Domu Pomocy Społecznej w Nowej Wsi Ełckiej
więcej: Produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.