Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-04-06
Lublin: BZP/PN/19/2012 - Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Lubelskiej
Numer ogłoszenia: 110210 - 2012; data zamieszczenia: 06.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Lubelska , ul. Nadbystrzycka 38D, 20-618 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5384633, faks 081 5384372.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pollub.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BZP/PN/19/2012 - Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Lubelskiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Lubelskiej. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część (zadanie) stanowi:Zadanie 1 - Urządzenie wielofunkcyjne zgodne ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia dla zadnia 1. Zadanie 2 - Stacja robocza serwer zgodna ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia dla zadnia 2. Zadanie 3 - Karta sieciowa WiFi zgodna ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia dla zadnia 3. Zadanie 4 - Karta Wi-Fi zgodna ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia dla zadnia 4. Zadanie 5 - Moduł routera Cisco zgodny ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia dla zadnia 5. Zadanie 6 - Pamięć RAM zgodny ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia dla zadnia 6. Zadanie 7 - System operacyjny do stacji mac zgodny ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia dla zadnia 7. Zadanie 8 - Wyspecjalizowana stacja graficzna iMac zgodna ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia dla zadnia 8. Zadanie 9 - Notebook zgodny ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia dla zadnia 9. Zadanie 10- Drukarki A4 zgodna ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia dla zadnia 10. Zadanie 11 - Laptop zgodny ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia dla zadnia 11. Zadanie 12 - Komputer z monitorem zgodny ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia dla zadnia 12. Zadanie 13 - Tablet zgodny ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia dla zadnia 13. Zadanie 14 - Zestaw komputerowy i Drukarka do druku Elektronicznej Legitymacji Studenta zgodne ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia dla zadnia 14. Zadanie 15 - Corel Draw X5 zgodny ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia dla zadnia 15. Zadanie 16 - Skaner zgodny ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia dla zadnia 16. Skaner zgodny ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia dla zadnia 16. Zadanie 17 - Program Nero 11 Platinum zgodny ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia dla zadnia 17. Zadanie 18 - Laptopy zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia dla zadnia 18. Zadanie 19 - Tablet zgodny ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia dla zadnia 19 Zadanie 20 - Pamięć RAM zgodny ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia dla zadnia 20. Zamówienie poniżej progów unijnych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.13.10 - Wyświetlacze płaskie 32.41.80.00 - Sieć radiowa 30.23.61.11 - Pamięć dynamiczna o dostępie swobodnym (DRAM) 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.21.32.00 - Komputer tablet 30.23.21.20 - Drukarki igłowe 48.30.00.00 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów, rysowania, odwzorowywania, tworzenia harmonogramów i produkowania 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 48.42.20.00 - Zestawy pakietów oprogramowania .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 20.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Szczegółowy opis i wycena oferowanego sprzętu - Wypełnione wszystkie tabele i podpisany, przez osobę uprawnioną do składania świadczeń woli w imieniu Wykonawcy, Szczegółowy opis i wycena oferowanego sprzętu, gdzie Wykonawca winien podać ceny jednostkowe netto oraz wartości netto i wartości brutto za całe zadanie oraz z podaniem typu/producenta oferowanego sprzętu oraz typu/producenta elementów składowych określonych w Szczegółowym Opisie Zamówienia. Treść tego dokumentu jest integralną częścią treści oferty. Na jego podstawie Zamawiający sprawdzi zgodność treści oferty z wymogami postawionymi w SIWZ / Szczegółowym Opisie Tematu Zamówienia. Wzór dokumentu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oferta musi być sporządzona według wzoru formularza oferty stanowiącego załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Do oferty należy dołączyć również PEŁNOMOCNICTWO (pełnomocnictwa) dołączone w formie oryginału lub poświadczonej kopii, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika (w pewnych przypadkach może dotyczyć to również składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, tj.: wykonawców działających w formie spółki cywilnej oraz wykonawców występujących wspólnie, czyli uczestników konsorcjum)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień Umowy, wynikających z przyczyn o obiektywnym charakterze (oczywista pomyłka w treści umowy, nieaktualne przepisy prawne itp.), a także w przypadkach określonych w § 6 ust. 3 Umowy Zmiany, o których mowa powyżej dla swojej ważności muszą być zaakceptowane w formie pisemnej przez obydwie strony umowy w postaci aneksu. Pozostałe istotne zmiany postanowień Umowy mogą dotyczyć: - wysokości wynagrodzenia w przypadku- zmiany stawki podatku VAT, w odniesieniu do tej części wynagrodzenia, której zmiana dotyczy;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pollub.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Lubelskiej ul. Nadbystrzycka 40A /5 20-618 Lublin Tel: (81) 538 46 32 Fax: (81) 538 43 72 Mail: bzp@pollub.pl..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Lubelskiej ul. Nadbystrzycka 40A /5 20-618 Lublin..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Zakup aparatury medycznej w podziale na 3 części
- Świadczenie usług telefonii stacjonarnej oraz usługi dostępu do Internetu na okres 24 miesięcy dla obiektów administrowanych przez Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie
- Świadczenie usług holowania pojazdów oraz przechowywania pojazdów i innych ruchomości, na rzecz Izby Administracji Skarbowej w Lublinie.
- "Dostawa pieczywa na potrzeby Kuchni COZL" (znak postępowania: COZL/DZP/AW/3412/TP-39/25)
- "Dostawa mięsa i wyrobów drobiowych na potrzeby Kuchni COZL" (znak postępowania: COZL/DZP/AS/3412/TP- 41/25)
- "Dostawa mleka i przetworów mlecznych na potrzeby COZL" (znak postępowania: COZL/DZP/AW/3412/TP-40/25)
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Doposażenie pracowni sieci lokalnych w sprzęty TIK dla zawodu T. Informatyk
- "Zakup niezbędnego sprzętu teleinformatycznego, zabezpieczeń sieciowych, specjalistycznego sprzętu do digitalizacji muzealiów. W celu poprawy jakości infrastruktury Muzeum Okręgowego w Rzeszowie."
- Dostawa sprzętu komputerowego do Muzeum Wojska Polskiego w Warszawie
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.